וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה בחצי מחיר? מבצע חדש של yellow לנהגים

3.7.2023 / 12:08

yellow משיקה את שירות "תעיר אותי" - אומרים לwaze "תעיר אותי" מחצות ועד חמש בבוקר והוא ינווט ל-Yellow הקרוב ביותר, שם מתעוררים עם קפה ב-50% הנחה

תחנת דלק ילו בגבעתיים. ShutterStock
כל מה שצריך לעשות הוא להגיד בקול "תעיר אותי" לווייז - והוא ינווט את הנהג לסניף יילו הקרוב, שם יזכה לקפה בחצי-מחיר/ShutterStock

רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל, yellow, משיקה שירות חדש על גבי אפליקציית waze המאפשר לנהגים לנווט בהנחיה קולית למתחם ה-yellow הקרוב ביותר שם יוכלו הנהגים להתרענן עם כוס קפה ב-50% הנחה וכמובן עם מגוון המוצרים בחנות.

ההנחיה תבוצע בצורה קולית בלבד באפליקציית waze על ידי המילים "תעיר אותי", שעל הנהג לומר בעת שימוש באפליקציית הניווט הפופולרית.

השירות החדש יושק בקמפיין רדיו ודיגיטל תחת הסיסמא "לא נוהגים עייפים", ויפעל בכ-245 תחנות בפריסה ארצית בין השעות חצות עד חמש בבוקר ובתשלום באפליקציית yellow.

מבצע ילו עם ווייז. יח"צ,
רוצה קפה בחצי מחיר? דבר לווייז וסע ליילו/יח"צ

אופיר ענבר סמנכ"ל סחר ושיווק בקבוצת פז: "לקראת חודשי הקיץ והחופשות הקרבות, בהם ישראלים רבים נוהגים מרחקים ארוכים גם בשעות הלילה, בחרנו לצאת בקריאה לנהגים לעצור להתרענן בדרך. כעת במהלך חדש, יוכלו הנהגים להנחות את אפליקציית waze לנווט אותם לתחנה הקרובה ולהנות מהטבה של קפה בחצי מחיר בשעות הלילה".

המהלך ילווה בקריאה של מירב העז לציבור הנהגים להתעורר ולעשות שימוש בשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully