וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Verifone יוצאת במהלך מיתוג מחדש, מתרחבת לשווקים חדשים ומגייסת עובדים

3.7.2023 / 23:25

Verifone חברת פתרונות התשלומים הגדולה בעולם, יוצאת במהלך מיתוג חדש תחת השם "אדריכלים של עולם המסחר והתשלומים העכשווי". החברה חושפת שפה מיתוגית חדשה שכוללת לוגו חדש, זהות מותג ואתר גלובלי עדכני ומכריזה על התרחבות

וריפון. יחצ,
וריפון/יחצ

Verifone חברת פתרונות התשלומים הגדולה בעולם, יוצאת במהלך מיתוג חדש תחת השם "אדריכלים של עולם המסחר והתשלומים העכשווי". החברה חושפת שפה מיתוגית חדשה שכוללת לוגו חדש, זהות מותג ואתר גלובלי עדכני ומכריזה על פריצה לשווקים חדשים, התרחבות וגיוס עובדים חדשים לחברה בישראל.

ענבל דיין סמנכ"לית השיווק של Verifone ישראל: "המותג החדש ממחיש את השינויים שהחברה עברה בשנים האחרונות ומבליט את החדשנות של Verifone ואת היותה פלטפורמת התשלומים הגדולה והמובילה בעולם. מבחינה מיתוגית זהו המהלך המקיף והגדול ביותר שביצעה החברה בארבעים השנים האחרונות, בזעות הצמיחה של החברה בתחום עם מגוון פתרונות תשלום דיגיטליים, התקני תשלום מאובטחים, שירותי תשלום בענן, סליקה, טכנולוגיית לנקודות מכירה, תובנות עסקיות מתקדמות באמצעות ניתוח נתונים, שיטות שירותים מנוהלים ועוד. כל זה משתקף באתר גלובלי חדש של Verifone, שבו צרכנים, סוחרים ובעלי עניין אחרים יכולים להנות מחוויית Verifone חדשה, פשוטה וידידותית יותר למשתמש בארץ וברחבי העולם."

ענבל דיין, סמנכ"לית שיווק וריפון ישראל. יחצ,
ענבל דיין, סמנכ"לית שיווק וריפון ישראל/יחצ

Verifone התמקדה בשנים האחרונות ביכולות ותכונות תשלום חדשות וחדשניות, הרחיבה משמעותית את מגוון הפתרונות וכיום פורצת לשווקים חדשים. בין היתר היא מתאימה ומשלבת את הפתרונות שלה בקלות כמעט בכל ענף- מקמעונאים מורכבים, גלובליים, ועד לבעל עסק מקומי. חצי טריליון דולר עסקאות אשר עוברות בשירותי הענן של החברה באמצעות מכשירי התשלום, אתרים ואפליקציות מופעלות על ידי Verifone והיא החברה היחידה שמציעה ערכת כלים מקיפה וגמישה המייעלת ומפחיתה עלויות לכל ארגון בתחום התשלומים והמסחר.

כחלק מאסטרטגיית הצמיחה החברה מכריזה בנוסף על גיוס של עובדים חדשים שיסייעו להמשיך להזניק את החברה מעלה ולספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות הקיימים והחדשים. בין היתר החברה מחפשת לגייס עובדים לתפקידים: אנשי מכירות, תמיכה ושירות, ניהול פרוייקטים, גבייה, אדמיניסטרציה ועוד. העובדים ייהנו מסביבת עבודה דינאמית וצעירה, אפשרויות קידום ופיתוח ותנאים מעולים.

"עולם המסחר מתפתח ללא הרף, ובדיוק את הסביבה הדינמית הזו פישטנו ואנחנו ממשיכים לחולל מהפכה. Verifone התחילה בתחום הפינטק לפני למעלה מארבעה עשורים, ופיתחה במהירות את היצע השירותים שלה כדי לענות על הצרכים של כל העסקים הגדולים והקטנים", אמר מייק פולי, מנכ"ל Verifoneהעולמית "אנחנו שותפים קריטיים בתחום המסחר לעסקים ברחבי העולם, ואנחנו מציעים פתרונות עתידים עם ארכיטקטורה יציבה. המותג החדש שלנו מותאם לגישת דיגיטל מוביל, הלך הרוח ממוקד בעובדים ובחדשנות המואצת שלנו. מתוך הבנה שהלקוחות שלנו, והלקוחות שלהם, מסתמכים על Verifone בכל יום".

כמובילת FinTech עולמית,Verifone מקדמת צמיחה בעולם המסחר בכל תחום עבור חברות בלמעלה מ-165 מדינות וזוכה לאמון על ידי המותגים הידועים ביותר בעולם, עסקים קטנים ומוסדות פיננסיים גדולים. פלטפורמת Verifone בנויה על היסטוריה של ארבעה עשורים של חדשנות ואבטחה ללא פשרות, המנהלת מדי שנה יותר מ-12 ביליארד עסקאות בשווי של למעלה מ-500 ביליארד דולר בערוצים פיזיים ודיגיטליים.

  • עוד באותו נושא:
  • וריפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully