וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל אבוחצירא מונה לשותף ומנהל הפיתוח של "Isracap - Grand"

4.7.2023 / 14:36

החברה החדשה, פרי מיזוג בין קבוצת היזמות GRAND וחברת ההשקעות ממקסיקו ISRACAP, הודיעה על זהות האיש שיוביל את החברה, יחד עם היו"ר יוסי אזרזר

יעקב שמריה, יוסף אזרזר, אלברטו שמריה, ישראל אבוחצירא. יחצ,
יעקב שמריה, יוסף אזרזר, אלברטו שמריה, ישראל אבוחצירא/יחצ

היום הוכרז על מינוי על של מנהל פיתוח עסקי ושותף בחברה החדשה - "Isracap - Grand" פרי מיזוג של חברות ותיקות בשוק הנדל"ן ובדגש על התחדשות עירונית. החברה החדשה מביאה איתה ניסיון בעשרות פרויקטים ואלפי יחידות דיור בתחום ההתחדשות העירונית.

ישראל אבוחצירא החל את דרכו כמשווק נדל"ן למגורים ומסחר בבית שמש ומשם התרחב לשיווק באזור ירושלים. אבוחצירא קשר קשרים עם יזמים רבים וקנה את שמו כמי שמחבר בין קבלנים ליזמים ומממנים לפרויקטים בתחום הנדל"ן. בעקבות עבודתו והיכרותו עם עולם הנדל"ן, בדגש על תחום ההתחדשות העירונית, החליט היו"ר יוסי אזרזר לצרפו כשותף ומנהל פיתוח עסקי של החברה הממוזגת.

קבוצת "גרנד" הירושלמית עוסקת שנים ארוכות בייזום והקמת פרויקטים למגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות. החברה מחזיקה ומפתחת נכסים מניבים, מלונות ואולמות יוקרה ופועלת מזה כעשור בתחום ההתחדשות העירונית בכל רחבי הארץ. עיקר פעילותה במתחמים גדולים לבינוי של מאות ואלפי יחידות דיור חדשות.

תאגיד "ישראקפ" הוא תאגיד השקעות בינלאומי העוסק בגיוס הון ברחבי העולם לטובת השקעה ופיתוח במגוון מיזמים בישראל בתחום הנדל"ן. עד כה גייסה החברה הון של מאות מיליוני דולרים להשקעה בפרויקטים בישראל. החברה נמצאת בבעלות משפחת שמריה והיא זכיינית "פורשה דיזיין", מותג הנדל"ן של ענקית המכוניות, להקמת מבני קונספט יוקרתיים ברחבי מקסיקו.

החברה המאוחדת כוללת בתוכה מומחי נדל"ן, מימון והשקעות, אדריכלות והנדסה, ומתמחה באיתור הזדמנויות מבטיחות בעלות פוטנציאל גבוה ופיתוח פרויקטים איכותיים ומניבים.

ישראל אבוחצירא, שותף ומנהל פיתוח עסקי: "לאורך השנים האחרונות צברנו ניסיון גדול איתור וגיבוש עסקאות ומשקיעים ובבניית פרויקטים מצליחים בתחומי המגורים והמסחר. אנחנו גאים להוביל כבר היום את המהפך המשמעותי בשכונת הקטמונים בירושלים עם כ-1,400 יחידות דיור ואלפי מטרים למסחר לצד פרויקטים נוספים בירושלים, גבעתיים, עכו ומקומות נוספים ברחבי הארץ. זו רק הסנונית הראשונה - בשנה הקרובה צפויות הפתעות רבות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully