וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן מייסטר מונה למנהל מרכז המכירות של Synopsys בישראל

4.7.2023 / 14:57

בתפקידו החדש כמנהל מרכז המכירות של סינופסיס ישראל ערן מייסטר יהיה אחראי על צוות של 15 מומחי מכירות לשוק הישראלי והוא יחתור למימוש יעדי התרחבות והעמקה של הפעילות

ערן מייסטר. יבגני ליברמן,
ערן מייסטר/יבגני ליברמן

חברת סינופסיס (Synopsys), מובילה עולמית בתחום האוטומציה של תכנון שבבים ומערכות אלקטרוניות (EDA - Electronic Design Automation), הודיעה על מינויו של ערן מייסטר למנהל מרכז המכירות של החברה בישראל.

ערן הצטרף לסינופסיס ישראל בשנת 2003 ובמהלך 20 השנים האחרונות הוביל כאיש מכירות בכיר את אימוץ פתרונות התוכנה של החברה על ידי קרוב ל-100 מרכזי מו"פ גלובליים הפעילים בישראל בתחום השבבים ועל ידי סטארט-אפים רבים המתמחים בתחום. בין היתר הוא הוביל בהצלחה את אופרציית המכירות של תחום ה-IP (מודולי תכנון בדוקים ומוכנים לשימוש ולהטמעה בשבבים חדשים כמו בקרי USB, DDR ובקרי PCIe). כן הוביל בישראל את תחום שירותי התכנון (Design Services) שמסייעים לחברות בתהליכי התכנון והיישום שלהן. לפני שהצטרף לסינופסיס כיהן מייסטר במשך שמונה שנים בחברת Supertech, ובארבע שנותיו האחרונות ב-Supertech כיהן כמנהל מרכז התכנון של החברה.

בתפקידו החדש כמנהל מרכז המכירות של סינופסיס ישראל ערן מייסטר יהיה אחראי על צוות של 15 מומחי מכירות לשוק הישראלי והוא יחתור למימוש יעדי התרחבות והעמקה של הפעילות.

ערן מייסטר, מנהל מרכז המכירות של סינופסיס ישראל, מסר: "הצוות שלי ואני נספק תמיכה חזקה הן למרכזי מו"פ גלובליים והן לסטארט-אפים שמנסים לצלוח את התקופה הקשה ומפתחים בימים אלה דורות חדשים של שבבים שיגיעו לשוק בתום המשבר. אנו נצייד אותם בפתרונות חדשים של סינופסיס כמו טכנולוגיות לתכנון שבבים פוטוניים (כחלופה לסיליקון), טכנולוגיות לתכנון שבבי 2 ננו מטר, שירותי תכנון חדשים ועוד. כמו כן נציע את הפתרונות שלנו גם במודל SaaS שיש בו תועלות תפעוליות וכלכליות. כגורם מרכזי באקו-סיסטם של תעשיית השבבים בארץ נספק כל משאב נדרש לחיזוקו ולהצלחת החברות".

סטיב מקדונלד, מנהל המכירות של סינופסיס, באירופה והמזרח התיכון: "ישראל היא שוק משמעותי עבור סינופסיס. אנחנו נפעמים בכל פעם מחדש מרמת היזמות והחדשנות הטכנולוגית בישראל, ושמחים להעמיד את כלי הפיתוח והתמיכה של סינופסיס, על מנת לממש את אתגרי הפיתוח של מרכזי מו"פ וסטארט-אפים בישראל. ערן, שצמח בסינופסיס וחתום על הישגים רבים בתחומי המכירות של החברה ב-20 השנים האחרונות, הוא האיש הנכון, בזמן הנכון, להוביל את מרכז המכירות של סינופסיס בישראל לאתגרים הבאים".

סינופסיס (Synopsys Inc., סימול: SNPS) מספקת טכנולוגיה המסייעת לפתח את השבבים הטובים ביותר במהירות גבוהה יותר ולזרז את היכולת לשלב יכולות חומרה ואת היכולת לבנות תוכנה מאובטחת. ההכנסות של סינופסיס, שנוסדה ב-1986 ומעסיקה למעלה מ-19,000 עובדים, עולות על 5 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם בקליפורניה והיא מפעילה 125 משרדים בצפון אמריקה, אירופה, יפן, האוקיינוס השקט, הודו וישראל. תשתית סינופסיס מניעה קשת רחבה של חידושים - החל ממכוניות אוטונומיות, דרך מכונות לומדות ועד מערכות תקשורת הפועלות במהירות בזק. לסינופסיס מרכז פיתוח, מכירות ותמיכה בישראל, שפועל מהרצליה פיתוח מ-1997. סינופסיס מעסיקה בישראל כ-180 עובדים ומגייסת נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully