וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים לכיתה א': לימודי אנגלית בחינם כהכנה לבית הספר

4.7.2023 / 15:07

חברת הלן דורון, המתמחה בלימודי אנגלית לילדים מגיל 3 חודשים ומעלה, מציעה אפליקציה ואתר ללימודי אנגלית בחינם כהכנה לתלמידים הצעירים שעולים לכיתה א'. התכנית כוללת חשיפה לשפה לצד תרגול באמצעות חוויה ומוזיקה, במשחקים ובסיפורים

הלן דורון read - פעילות חינמית להכנת תלמידים לכיתה א. ענבל אור לב,
איך אומרים באנגלית "שלום כיתה א'?"/ענבל אור לב

הצעות רבות מונגשות להורים בקטגוריית הפעילויות לילדים בתקופת החופש הגדול, אך מעטות מהן משלבות הנאה לצד למידה - ועוד בחינם.

חברת הלן דורון, שעוסקת בלימודי אנגלית א-פורמליים לילדים, מנגישה פעילות כזו בחינם, במטרה לחשוף את הילדים לשפה האנגלית, כפעילות הכנה לתלמידים העולים לכיתה א' תוך כדי האזנה, משחק ותרגול.

הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית החברה מסרה: "יש חשיבות רבה לרכישת השפה האנגלית מגיל צעיר. שיטת הלמידה של הלן דורון גם באתר ובאפליקציות מבוססת על יכולת הלמידה הטבעית של הילדים לרכישת שפות חדשות ומועברת בצורה חווייתית, מרתקת, מלאה במוזיקה, במשחקים, בסיפורים ובמגוון פעילויות. הילדים לומדים אנגלית בקלות ובאופן טבעי, בדיוק באותה הדרך בה הם לומדים את שפת האם שלהם".

הלן דורון read - פעילות חינמית להכנת תלמידים לכיתה א. יח"צ,
משחקים ומעשירים את אוצר המילים באנגלית, פעילות לימוד חינמית לילדים, הלן דורון/יח"צ

משחקים ומעשירים את אוצר המילים

Kangi Club - קנגי קלאב היא פלטפורמת משחקים המוצעת גם כאתר וגם כאפליקציה, והיא מציעה מגוון משחקים מהנים עם הדמויות הצבעוניות ג'ואי, דידי הדרקונית, פלופ וחברים נוספים. כל משחק מסייע לילדים לתרגל את אוצר המילים באנגלית דרך אתגרים שונים בזמן שהילד שומע את המילה נהגית נכון, ומשייך אותה לתמונה המתאימה.

האפליקציה כוללת משחקי התאמה, משחקי זיכרון, ציור ועוד, המשמשים לבניית אוצר המילים באופן מובנה והם מוצעים כאמור, ללא תשלום (למעט חלקים נעולים המיועדים לתלמידי הרשומים לקורסים של הלן דורון).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הלן דורון מנגישה תכנית לימודים חינמית לאנגלית עבור ילדים העולים לכיתה א

דמויות אינטראקטיביות וסיפורים

Helen Doron Read - אפליקציה המיועדת לילדים בגילאי חמש עד תשע ומאפשרת לילדים ללמוד לקרוא באנגלית צעד אחר צעד, בזמנים שהם בוחרים, בקצב שלהם בכל עת ובכל מקום.

דרך חווייתית לתרגול אנגלית דרך דמויות אינטראקטיביות, המשאירות את הילדים מעורבים, פעילים ונהנים מהסיפורים.

הילדים שומעים את המילה המדוברת כראוי, רואים את האיות הנכון, ובאפשרותם לחזור על מילה או על משפט שוב ושוב. זוהי דרך קלה ומהנה ללמוד אוצר מילים חדש, לבנות ביטחון עצמי ולפתח מוטיבציה. האפליקציה מאפשרת לילדים להקליט את עצמם קוראים ולהשמיע את קולם בחזרה.

ההורדה חינמית (האפליקציה כוללת תכנים בחינם וגם מאפשרת רכישת תכנים נוספים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully