וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילובים מרגשים בעולם המשקאות והחטיפים: מה עוד חדש על המדף?

1.8.2023 / 8:34

לאחרונה, לכבוד עונת הקיץ החמה, עלו למדפים מוצרים קרים, מרעננים ומרגשים ששואפים לצנן לכם את היום. לילדים ולמבוגרים שטעמים נוסטלגיים עושים להם את זה, הושקו שילובים בעולם החטיפים שלא תרצו לפספס. על 'במבה' בטעם' פתיבר' או 'אפרופו' בטעם 'ביסלי', שמעתם למשל?

רשת קפה גרג משיקה ספיישל של משקאות אלטרנטיב בקשת של טעמים וצבעים. אמיר מנחם,
רשת קפה גרג משיקה ספיישל של משקאות אלטרנטיב בקשת של טעמים וצבעים/אמיר מנחם

ספיישל לכבוד הקיץ

רשת קפה גרג, משיקה לראשונה תפריט ספיישל של משקאות חדשים לקיץ 2023, בשיתוף תנובה אלטרנטיב, עם קשת רחבה של טעמים וצבעים.

המשקאות החדשים של גרג במהדורה מוגבלת, ישווקו רק לתקופת חודשי הקיץ: יוני-אוקטובר. המשקאות החדשים משלבים טעמים ייחודיים ושילובים מעניינים של פירות וירקות טריים, המשלבים טעמי גלידות, תבלינים ועוד. בין המשקאות החדשים לקיץ 2023:

המשקה הסגול Amazonas rainbow Shake אשר מכיל - אוכמניות כחולות, פסיפלורה, קוקוס, מי סוכר, גלידת סורבה וניל טבעונית חלב שיבולת עם טופינג של חלב שיבולת מוקצף.

המשקה הורוד Africa Sunrise shake המכיל: אבטיח, מלון, נענע, גלידת סורבה וניל, מי סוכר, חלב סויה עם טופינג של חלב סויה מוקצף.

המשקה הירוק Sidney Forest Shake - בייבי תרד, מלפפון, תפוח ירוק, , בננה, תמר מגהו'ל, חלב שקדים עם טופינג של חלב שקדים מחיר לצרכן 32 שקל

המשקה הצהוב Rio waves shake - אננס, בננה, מנגו, ג'ינג'ר,פסיפלורה שקדים קלויים וחלב שקדים

המחיר לצרכן 32 שקל. את המשקאות החדשים ניתן להשיג בתפריט רשת גרג ברחבי הארץ

משקאות קיץ חדשים לקפה גרג עם אלטרנטיב של תנובה. אמיר מנחם,
משקאות קיץ חדשים לקפה גרג עם אלטרנטיב של תנובה/אמיר מנחם

בריזה קרירה לימים חמים

ויסוצקי נכנסת לקטגוריית המשקאות הקרים ומשיקה את סדרת COLD BREEZE - שקיקים לחליטה במים קרים, להכנת חליטות מרעננות וטעימות במגוון טעמים נהדרים.

סדרת COLD BREEZE ללא תוספת סוכר, ללא קפאין, ללא ממתיקים, ללא צבעי מאכל וללא צורך בהרתחת מים.

לדברי מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות עסקיות בוויסוצקי: "ויסוצקי זיהתה צורך במציאת פתרונות שתייה טעימים שיסיעו בהגדלת צריכת השתייה בקיץ שהולך ומתארך. הצרכן רוצה לשתות יותר מים אך נתקל בקושי ובצורך בטעם ועניין.

הסדרה החדשה נותנת פתרון עבור צרכנים הרוצים לנהל אורח חיים בריא, רוצים לשתות יותר ומחפשים משקאות בריאים, ללא קפאין, ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל ומבלי להתפשר על הטעם והחוויה. בסדרה הושקעו משאבי פיתוח רבים בטכנולוגיה ייחודית שמותאמת לחליטה במים קרים".

סדרת COLD BREEZE מסייעת לאורח חיים בריא מלא בשתייה, מבלי להתפשר על הטעם. הסדרה כוללת 3 טעמים: פטל אוכמניות , אפרסק לואיזה ולימונענע. הוראות הכנה: מניחים שקיק 1 של קולד בריז ב-500 מ"ל מים קרים, מערבבים/משקשקים, מחכים 8 דק' ושותים.

המחיר: 20-24 שקל, בכפוף להחלטת הקמעונאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ויסוצקי הסדרה החדשה צילום שי חיון. שי חיון,
ויסוצקי הסדרה החדשה - COLD BREEZE - שקיקים לחליטת תה קרה/שי חיון

טעם, מרקם וצבע ליום האהבה

רשת B-FRESH מציגה משקאות אדומים בהשראת ט"ו באב, מתוך תפריט קיץ B-BUBBLE החדש, משקאות אדומים וורודים רומנטיים במיוחד.

כל המשקאות מועשרים בפניני טפיוקה טעימים וכדורי BOBA בטעמי פירות לחיזוק הטעם וחווית השתייה. המשקאות הינם בכוסות שקופות לשימוש חוזר.

בקטגוריית B-BUBBLE BRULEE , התפריט כולל משקאות עם תוספת של קצפת:

B-PINK BRULEE, קרם ברולה, תות, חלב, ריבת חלב ואקסטרה כדורי תות.

B-BUBBLE TEA, קטגורייה זו כוללת חליטות תה באבל צוננות ומפתיעות.

B-BUBBLE HIBISCUS, חליטת היביסקוס, סורבה פירות יער ואקסטרה כדורי טפיוקה.

B-BUBBLE SUNRISE, מנגו, סברס, חליטת לואיזה, לימונדה ואקסטרה כדורי מנגו וטפיוקה.

המחיר: החל מ-32 שקל. להשיג ב-70 סניפי רשת B-FRESH בפריסה ארצית

b-bubble brulee. גיל אבירם,
תפריט קיץ B-BUBBLE החדש: המחיר החל מ-32 שקל/גיל אבירם

מחזירים את גלידת סנד-וויץ'

בעקבות הביקוש הרב וההצלחה שנחל בקיץ הקודם בן & ג'ריס מחזירה בימים אלה את חטיף הגלידה האהוב שמאפשר ליהנות מטעמי הגלידה של בן & ג'ריס בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס.

הלהיט החדש לימי הקיץ החמים, הסנד-וויץ', הוא חטיף גלידה המשלב את טעם גלידת בצק העוגיות האגדית של בן & ג'ריס, בסנדוויץ', בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.

הסנד-וויץ' עשוי מגלידת שמנת משובחת עם וניל ובצק עוגיות שוקולד צ'יפס, בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס. מדובר בחוויית גלידה ייחודית, כך כל מה שאוהבים בפיינט, מתקבל בסנד-וויץ'. החטיף עטוף באריזה אישית וניתן לאכול אותו, ללא כפית, ובכל מקום.

הסנד-וויץ' מצטרף לקטגוריית חטיפי הגלידה של בן & ג'ריס, לצד שלגוני הפיס פופ שהשיקה החברה לאחרונה, ומנות הגלידה האישיות.

מחיר מומלץ לצרכן: 14 שקל. להשיג ברשתות המזון, חנויות מובחרות, חנויות נוחות וחנויות המפעל של בן & ג'ריס.

סנד-וויץ' מבית בן אנד ג'ריס, המחיר: 14 שקל. יח"צ,
סנד-וויץ' מבית בן אנד ג'ריס, המחיר: 14 שקל/יח"צ

תעשו מה שטעים לכם

המותג "פררו" מרחיבה את קטגוריית העוגיות בישראל ומשיקה את המוצר החדש: קינדר טרונקי

קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, מרחיב את מגוון המוצרים בישראל בקטגוריית העוגיות ומשיק לראשונה את קינדר טרונקי - מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק במדפי העוגיות החל מחודש יולי 2023 במארזים של חמש יחידות.

קינדר טרונקי מרחיב את הטעם הייחודי של קינדר בעולם העוגיות, עם השילוב המוכר של קינדר - חלב וקקאו. המוצר מספק חוויה עשירה של מרקמים - מבחוץ ישנה מעטפת וופל קראנצ'ית במיוחד, ומבפנים קרם חלב עשיר, שברי ביסקוויט, ושכבת שוקולד קינדר מפנקת.

קינדר טרונקי - 5 יחידות. פררו,
קינדר טרונקי של פררו, מארז עם 5 יחידות/פררו

קפה פרימיום לטעם מעודן

במיוחד עבור חובבי הקפה, הכירו את סדרת נסקפה טייסטרס צ'ויס רוסטרי - סדרת הקפה החדשה מבית Nescafé Taster's Choice שמושקת כעת על ידי אסם-נסטלה בישראל, ומתהדרת בשתי תערובות קפה נמס פרימיום לאנשים המחפשים קפה מעודן ואיכותי בבית.

הקפה החדש מגיע בשני סוגי קלייה - 'קלייה כהה' בדרגת חוזק 8, עם רמיזות של שוקולד מריר ואגוז קלוי, שפותח במיוחד עבור צרכנים המעדיפים טעמי קפה עוצמתיים ועזים אך ללא מרירות.

הסוג השני הוא קפה ב'קלייה בהירה' בדרגת חוזק 5, עם רמיזות של דבש מקורמל וביסקוויט קלוי, הפותח עבור צרכני הקפה הנהנים מקפה בעל פרופיל חלק יותר וטעמים עדינים וארומטיים.

כל אחת מן התערובות עשירה בפולי ערביקה באיכות גבוהה ונקלתה בפטנט קלייה מיוחד שפותח על ידי מומחי הקפה של נסקפה. מדובר בתערובת הנקלית בנפרד בשני מקבצים בטמפרטורות שונות, שלבסוף מתחברים יחד, יוצרים את הייחודיות של הרוסטרי ומאפשרים למצות את תנאי הקלייה עד ליצירת פרופיל טעם חדש ועדין יחד עם ארומה עשירה.

כחלק מן המחוייבות של אסם נסטלה לשמירה על איכות הסביבה ולייצור מוצרים בני קיימא, התערובות נמכרות באריזת מתכת יוקרתית הניתנת למחזור.

טייסטר צ'ויס רוסטרי. יח"צ,
טייסטר צ'ויס רוסטרי, לאנשים שמחפשים קפה מעודן בהכנה ביתית/יח"צ

קפה עלית - הסדרה האיטלקית

עלית, הסדרה האיטלקית

קפה עלית משיקים סדרה מיוחדת של קפסולות בהשראת קלייה איטלקית. בסדרה שני טעמים: סיציליה תבליני ומעוש ן וטוסקנה – אגוזי פירותי ושוקולדי.

באיטליה קיימת מסורת ארוכת שנים של שתיית קפה ומורשת תרבותית מגוונת של הכנת משקאות קפה המבוססים על אספרסו, סגנון הקלייה נקרא בשפה המקצועית - קלייה איטלקית. זוהי קלייה איטית בטמפרטורה גבוהה התורמת להתפתחות ויצירת מאפייני טעם ייחודים.

התערובת הטוסקנית מורכבת מזני ערביקה מדרום אמריקה, המשתלבים באיזון עם רובוסטה מאסיה, התערובת אופיינית למרכז איטליה ובמיוחד למחוז טוסקנה.

התערובת הסיציליאנית מורכבת מזני ערביקה מדרום אמריקה ומזרח אפריקה, ומזני רובוסטה מדרום מזרח אסיה המשתלבים באופן הרמוני ותורמים למלאות ואיזון טעמים.

קפה סיציליה לצרכנים שאוהבים קפה עוצמתי, בטעמים המדגישים מיגון תבלינים יחד עם קרמה גבוהה וכהה. קפה טוסקנה לצרכנים שאוהבים קפה המאוזן במלאות וחמיצות בינונית. טעמים המדגישים פירות יער וקקאו עדין יחד עם קרמה גבוהה בצבע חום-ענבר.

משקל: 50 גרם (5 גרם כל מנה, 10 קפסולות באריזה)

קפה עלית - הסדרה האיטלקית. יח"צ,
קפה עלית - הסדרה האיטלקית של הקפסולות/יח"צ

פינוקים בעולם הקפה

עוד חדשות מפנקות מעלית בתחום הקפה - מושק בסניפי קפה עלית לכבוד הקיץ: משקה קפה מפנק עם שכבות אייס ועוגיות וכוס מרצ'נדייז שמחליפה צבעים!

רשת קפה עלית מבית שטראוס פותחת את העונה הקיצית עם מגוון משקאות מפנקים. לראשונה הרשת משיקה את משקה 'פינוקפה' לצד כוס רב-פעמית מגניבה לשתייה קרה, שמחליפה צבע ברגע שפוגשת משקה קר ומרענן.

משקה 'פינוקפה' כולל שכבות אייס קפה, אייס ווניל או/ו אייס פיסטוק (בסניפים בהם טעם הפיסטוק נמצא), שברי עוגיות שוקולד, קצפת וקשית וופל שגם שותים ממנה וגם אוכלים אותה.

לצד המשקה, הרשת מציעה גם כוס מרצ'נדייז רב-פעמית בגודל 700 מ"ל - בצבע חלבי שמחליפה את צבעה לאדום, כצבע המותג, ברגע שפוגשת משקה קר מתחת ל-15 מעלות צלזיוס, ולאחר מכן חוזרת לצבעה המקורי.

את שני המוצרים החדשים ניתן למצוא בכ-60 סניפי רשת קפה עלית ברחבי הארץ- בתחנות הרכבת, אקדמיות ומכללות.

'פינוקפה' מוצע במחיר שנע בין 22-26 שקל בהתאם לגודל הכוס, וכן קיימת הטבה חד פעמית של 15 ₪ הנחה באפליקציה. בנוסף הכוס שמחליפה צבעים מוצעת במחיר של 25 שקל ליחידה, וכן ניתן לרכוש אייס קפה/קפה קר/פינוקפה בהנחה, במעמד הקניה.

משקה פינוקפה. אנטולי מיכאלו,
לכבוד הקיץ: משקה "פינוקפה", זמין בסניפי קפה עלית/אנטולי מיכאלו

השילוב המרגש בעולם החטיפים

אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, יוצאת בחידוש מרגש בסגמנט במבה במילוי ומשיקה מהדורה מוגבלת לקיץ של במבה במילוי קרם פתיבר.

במבה במילוי קרם פיתבר הינה שילוב מרגש וראשון מסוגו בין הבמבה הקלאסית למותג המצליח פתיבר. המהדורה משלבת בין שניים מהמותגים הכי אהובים על הצרכן הישראלי בשקית אחת ומייצרת חוויה סנסורית חדשה ושילוב טעמים מעניין.

סדרת במבה במילוי נולדה בשנת 2008 כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים.

בשנת 2010 הגיעה במבה במילוי קרם חלווה שגם היא צברה פופולריות רבה והפכה למוצר קבוע. מאז ועד היום הושקו עוד מהדורות רבות של במבה במילוי לרבות במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרם שוקולד בלונד, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנו באסם נסטלה תמיד מנסים לרגש את הצרכנים ולהציע חידושים מעניינים בקטגוריית החטיפים. אנו ערים לכך שסדרת במבה במילוי תמיד מעוררת עניין רב וריגוש בקרב אוהבי הבמבה ולכן החלטנו להביא הקיץ חידוש יוצא דופן. מהדורת במבה במילוי פתיבר משלבת שניים מהמותגים הכי מצליחים ואהובים ויוצרת השקה מרגשת במיוחד".

במבה במילוי קרם פתיבר תוצע במהדורה מוגבלת באריזת 60 גרם ו-150 גרם. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

במבה במילוי קרם בטעם פתיבר. סטודיו אסם,
שילוב מרגש בעולם החטיפים: במבה במילוי קרם בטעם פתיבר/סטודיו אסם

אפרופו בטעם ביסלי? הפתעתם

במיוחד לתקופת הקיץ, מרחיבה אסם את סדרת מהדורות אפרופו בטעמי ביסלי ומשיקה את אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו - שילוב מנצח בין צורת השפיץ האהובה, המרקם הפריך והטעם האהובים של אפרופו לבין תבלין ביסלי ברביקיו האייקוני והעוצמתי. מדובר בפעם השנייה שבה טעמי הביסלי האהובים מגיעים לחטיף האפרופו ויוצרים חווית אכילה מרגשת.

ביסלי ברביקיו הוא אחד הטעמים האהובים על מדפי החטיפים בישראל ואחד הפופולריים בסדרת מוצרי ביסלי. מתיחת המותג ביסלי גם כתיבול על חטיפים אחרים זכה לתגובות נלהבות. עד כה השיקה אסם בהצלחה רבה מהדורות חטיפים נוספות בטעמי ביסלי כמו בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל.

המהדורה החדשה מספקת נשנוש מרגש לתקופת הקיץ עבור צרכני אפרופו וצרכני ביסלי כאחד. פיצוץ טעם ביסלי ברביקיו שמתווסף לאפרופו המוכר והאהוב מצליח להצעיר את המותג, להכניס בו חספוס ולייצר "רעש". המוצר מספק חווית אכילה מהנה שמתאימה לצריכה חברתית, אירוח וצריכה אישית וניתן לצרוך אותו גם עם מטבלים.

המוצר יוצע במהדורה מוגבלת לקיץ, תכולה: 50 גרם

אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו. סטודיו אסם,
אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו - יוצרים חווית אכילה מרגשת/סטודיו אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully