וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי אטרקציות בעשרות מדינות, עד 10% הנחה ללקוחות כאל

5.7.2023 / 16:36

לקראת חופשות הקיץ והחגים כאל משיקה הצעת ערך ייחודית Cal.travel - ממשק קל ופשוט בעברית המציע אלפי אטרקציות בעשרות יעדים ברחבי העולם

איש מחזיק נייד ומחפש חופשה. ShutterStock
הנחות מסביב לעולם, מרוכזות כולן בכתובת אחת. Cal.travel/ShutterStock

הממשק החדש, ראשון מסוגו בישראל, יאפשר חיפוש של אטרקציות בעשרות יעדים בעולם בהזמנה ישירה ובטוחה של כרטיסים אמינים ומקוריים. האתר הוא one stop shop, המאפשר חיפוש אטרקציות לפי מדינות ורכישה במקום אחד, במתכונת הדומה לאתרים המוכרים בתחומי הטיסות והמלונאות. האתר מתממשק לספקי הכרטיסים וההטבות המובילים בעולם באמצעות שיתוף פעולה עם חברת FinitiOne. רק לקוחות כאל יהנו מהנחה קבועה של עד 10% על כל האטרקציות!

האתר יציע אלפי אטרקציות מתעדכנות בעשרות יעדים מובילים בעולם בין היתר כרטיסים לדיסנילנד פריז, כרטיסים להצגת התאטרון 'מלך האריות' בלונדון, טיולי יום בערים מרכזיות, שיט פארקים ועוד.
בהקלדה פשוטה של היעד יפתחו למשתמש מגוון אופציות של כלל האטרקציות הרלוונטיות לו ולמשפחתו, כולן ניתנות לרכישה מיידית.

אתר Cal.travel ידידותי ונוח לשימוש, מונגש כולו בשפה העברית וכולל שירות לקוחות בעברית בוואטסאפ 24/7, הזמין כמובן גם מחו"ל. האתר מתופעל ע"י חברת FinitiOne האחראית על תכניו. לקוחות יתחברו לממשק ישירות מאתר כאל או מהאפליקציה של כאל שתכלול את Cal.travel בתוכה יחד עם בנקאות פתוחה, חנות החוויות וכמובן ביצוע מגוון פעולות בלחיצת כפתור.

מסקר שערכה החברה עולה כי למעלה מ-70% מההורים הטסים לחופשות קיץ עם ילדיהם נוהגים להזמין כרטיסים מראש לאטרקציות. למעלה מ-50% מהם מגלים עניין בהזמנה מאתר אטרקציות ייעודי בעברית עם שירות לקוחות בעברית. כמו כן, מהסקר עולה כי כמחצית מהטסים לחו"ל הצטערו בדיעבד שלא הזמינו כרטיסים מראש לאטרקציות.

רכבת הרים. ShutterStock
גם טסים, גם מבלים, גם חוסכים/ShutterStock

נויה פרסול-קפלינסקי, מנהלת השיווק של כאל: "כאל משיקה לראשונה פלטפורמה שתשנה את דפוסי השימוש של הלקוחות בהזמנת אטרקציות לחו"ל. במחקר שערכנו עלה כי הציבור הישראלי ולקוחותינו, מעדיפים להזמין מגוף מוכר ואמין אטרקציות לחופשות שלהם בחו"ל, "לתפוס מקום מראש" ולחסוך בזבוז זמן בחופשה. הממשק בעברית, שרות הלקוחות בוואטסאפ 24/7, יעניקו חוויה חדשה ללקוח הישראלי. לקוחות כאל יוכלו גם ליהנות מהטבה במחיר של עד 10% הנחה על האטרקציות. בזמן הקרוב נוסיף עולמות תוכן נוספים: מזון מהיר, אופנה, שופינג ועוד."

השקת האתר תלווה בקמפיין טלויזיה ודיגיטל בכיכובו של מארק איווניר תחת המסר - "חו"ל מעולם לא היה כאל יותר".

Cal.travel משלימה את חווית החו"ל הייחודית והמקיפה שכאל מציעה ללקוחותיה עם ההטבות המשתלמות ביותר ובהן:

• 5 ימים ראשונים חינם בביטוח נסיעות לחו"ל
• 20% הנחה על חבילות eSIM לחו"ל
• 3 תשלומים ללא ריבית על קניות במט"ח
• 15% הנחה על שירות VIP בנתב"ג
• הנחות במגוון מסעדות בנתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully