וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי מחלקות חדשים בדבי תקשורת

6.7.2023 / 8:02

קבוצת דבי הודיעה על שלושה מנהלי מחלקות חדשים בחברה: רוית בראומן מנהלת מחלקת הצרכנות והלייף סטייל, נאווה גרוס, מנהלת מחלקת לקוחות בינלאומיים ואיתי נידרמן מנהל מחלקת ההייטק והטכנולוגיה

נאווה גרוס, רוית בראומן ואיתי נידרמן. יעל גולדשמיד,
נאווה גרוס, רוית בראומן ואיתי נידרמן/יעל גולדשמיד

קבוצת דבי הודיעה היום על שלושה מנהלי מחלקות חדשים בחברה: רוית בראומן מנהלת מחלקת הצרכנות והלייף סטייל, נאווה גרוס, מנהלת מחלקת לקוחות בינלאומיים ואיתי נידרמן מנהל מחלקת ההייטק והטכנולוגיה.

לדברי משה דבי, יו"ר ומייסד קבוצת דבי: "אני מאחל לרוית, נאווה ואיתי הצלחה גדולה בדרך המקצועית החדשה שסללנו ועיצבנו עימם. יחד עם השדרה הניהולית של החברה, מנהלי המחלקות יצעידו את דבי תקשורת להצלחות נוספות עבור לקוחת הקבוצה".

רוית בראומן הצטרפה לדבי תקשורת ב-2022 ומחזיקה בניסיון של מעל 17 שנים בתחום יחסי הציבור והדוברות. בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"לית לקוחות ב"שלמור תקשורת" שם טיפלה במהלך השנים במגוון לקוחות מתחומי הצרכנות והקמעונאות, לייף סטייל, תיירות, איכות חיים ובריאות. רוית בוגרת תואר ראשון במדעי החברה ולימודי ניהול תוכן ודיגיטל מביה"ס לתקשורת "דיגיטאלנט". בדבי תקשורת רוית מובילה את הטיפול הצרכני בלקוחות כמו קימברלי קלארק, אמישראגז ועוד.

נאווה גרוס בעלת ניסיון של 6 שנים ביעוץ תקשורתי ויחסי ציבור. בתפקידיה הקודמים שימשה כיועצת תקשורת לניהול משברים, ועבדה בין היתר עם לקוחות בינלאומיים כמו Netflix, Wizz Air ועוד. היא הצטרפה לדבי תקשורת בתחילת 2021 כיועצת תקשורת והיא מובילה את הפעילות התקשורתית והיעוץ האסטרטגי ללקוחות גלובליים וביניהם NVIDIA ו-OkCupid. נאווה מתמחה בבנייה וניהול אסטרטגיה תקשורתית לגופים תאגידיים בינלאומיים עם נציגות בישראל. היא בעלת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת רייכמן, ותעודת קופירייטרית מבית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל - הבצפר.

איתי נידרמן הצטרף לדבי תקשורת לפני כשלושה חודשים, הוא בעל ניסיון של 10 שנים בתחומי יחסי ציבור ודוברות, כאשר לאורך השנים ליווה ארגונים גלובליים וישראלים מובילים. שימש כסמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים במשרד יחסי הציבור "אולמדיה" וליווה חברות כגון Booking.com, SAP ועוד. לפני כן הוביל מערכי הסברה כשליח הסוכנות היהודית בארה"ב, ונמנה על צוות מחלקת הדוברות של עיריית חיפה. לאיתי תואר ראשון (BA) בתקשורת בהצטיינות מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל. במסגרת תפקידו איתי אמון על ניהול לקוחות המשרד הפועלים בענף ההייטק והטכנולוגיה, ובכללם נטורל אינטליג'נס, טיקטוק ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully