וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל קליין מצטרף לפיטנגו בתפקיד CFO ושותף

6.7.2023 / 10:23

זאב בינמן מסיים את תפקידו כ-CFO לאחר 25 שנים, וימשיך לעסוק כיועץ אסטרטגי לקרן

אייל קליין. יחצ,
אייל קליין/יחצ

קרן פיטנגו מודיעה היום על הצטרפותו של אייל קליין כמנהל הכספים הראשי (CFO) וכשותף בפיטנגו. קליין מצטרף לפיטנגו אחרי 20 שנה של תפקידים בשוק ההון, במסגרתם היה אחראי על החוב החיצוני במשרד האוצר, כיהן כאסטרטג ראשי בבית ההשקעות אי.בי.אי (IBI), ומנהל חדר העסקאות של בנק מזרחי טפחות.

אייל מביא איתו ניסיון רב בביצוע עסקאות של מימון מורכב, ניהול מסחר ופוזיציות במט"ח ונגזרים, הובלת הנפקות של אג"ח בחו"ל, אנליזת חברות, ניהול סיכונים ורגולציה, ניהול תקציב וכספים, ניהול פורטפוליו השקעות, ועבודה מול משקיעים בארץ ובעולם.

אייל נשוי להדס, אב לשלוש בנות, שירת ביחידת 8200, דובר ערבית וממשיך לשרת במילואים בצוות איתור מועמדים לחיל המודיעין. הוא מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, והוא בעל תואר שני בכלכלה ומחקר תורת המשחקים. את שניהם סיים בהצטיינות באוניברסיטה העברית.

זאב בינמן מסיים את תפקידו כ-CFO לאחר כ-25 שנים, במהלכן כיהן כ-CFO ושותף מנהל, חבר בדירקטוריונים של חברות הפורטפוליו והיה שותף מרכזי למהלכים אסטרטגיים של הקרן, מיזוגים ורכישות של חברות והנפקות מוצלחות. הוא יישאר בקרן כיועץ אסטרטגי וימשיך לתרום מנסיונו הרב הן לקרן והן לחברות הפורטפוליו.

חמי פרס, שותף מייסד בפיטנגו: "אייל קליין מביא עימו נסיון עתיר ומגוון שיעניק ערך רב לקרן, ולחברות הפורטפוליו שלנו, במסגרת האתגרים הרבים העומדים בפניהן בשווקים השונים. תודה אישית עמוקה לזאב בינמן, שותפנו לדרך, על שירות יוצא דופן, ועל שהקדיש פרק חיים כה משמעותי כ-CFO. לא ניתן לתאר את תרומתו העצומה לקרן ולחברות הפורטפוליו במספר מילים מועט. אנו שמחים שזאב ממשיך לשמש כיועץ אסטרטגי בפיטנגו, לעבוד עם חברות הפורטפוליו, שיוכלו להמשיך ליהנות מתובנותיו ונסיונו הרב".

אייל קליין, CFO ושותף בפיטנגו: "אני מודה על הבעת האמון ומתרגש להצטרף למסע של פיטנגו - קרן הון סיכון מהחשובות, הגדולות והוותיקות בישראל אשר מהווה הבית של היזמים ושל חברות פורצות דרך".

זאב בינמן: "אני שמח להיות חלק ממשפחת פיטנגו ועל שנים ארוכות של שותפות בקבוצת משקיעי הון הסיכון המובילה בישראל ועבודה עם יזמות ויזמים מהטובים שבתעשיית ההייטק הישראלית. אמשיך לתרום לקרן, לחברות הפורטפוליו ולתעשיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully