וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפכו הרגלי השתייה של ג'ניפר לופז לעניין מסחרי?

6.7.2023 / 11:44

"אני שותה באחריות" הכריזה ג'יילו, אחרי שבמשך שנים טענה שאחד הסודות לנעורי הנצח שלה הוא הימנעות משתייה. הסיבה: ביקורת שספגה הכוכבת מגולשים, על רקע בעלות על מותג מתחום האלכוהול. לקרוא עם קוביית קרח

ג'ניפר לופז. GettyImages
ג'ניפר לופז. במשך שנים טיפחה תדמית של נמנעת משתייה - ואז השיקה מותג משקאות אלכוהוליים.../GettyImages

ג'ניפר לופז היא כוכבת שיש לה הכל: קריירה ארוכה ומשגשגת, מאות מיליוני מעריצים ברחבי העולם, ובשנה האחרונה אפילו זוגיות עם אחד הגברים הנחשקים ביותר בהוליווד, בן אפלק. כוכבים מסוגה מעורבים לא אחת בבעלות על מותגים שמזוהים עמם ועושים שימוש בשמם, אבל אחד כזה, שקשור למי שמכונה "ג'יילו", הצליח להסעיר את הרשת.

המדובר ב"דה-לולה" Delola, מותג של משקאות מקטגוריית ה-RTD (מוכנים לשתייה), אבל איכות האלכוהול היא לא ממש העניין, כמו העובדה שבמשך שנים ציינה הכוכבת את ההימנעות מצירכת אלכוהול כאחת הסיבות המרכזיות למראה הצעיר שלה, שהפך מקור להערצה (או תסכול, תלוי את מי שואלים), גם עמוק אל תוך העשור השישי בחייה.

"מעולם לא מצאתי את המשקה שכיף לי לשתות" אמרה לופז, אבל האמירה התמימה והלגיטימית הזאת,קיבלה משמעות אחרת כשהשיקה, לפני פחות משלושה חודשים, את המותג המזוהה עמה. עד כדי כך רבו המחאות ברשת, עד שג'יילו נאלצה להסביר:

"במהלך העשר - אולי אפילו חמש-עשרה - השנים האחרונות אני שותה. אני שותה באחריות ובנסיבות חברתיות, זה נראה לי בריא יותר".


לכאורה גם ההכרזה הזאת לא הייתה אמורה לעורר יותר מדי בעיות, רק שלא מעט גולשים נזכרו כי בשנה האחרונה חולקת לופז את חייה עם כוכב גדול אחר, בן אפלק, שיש לו רקורד של התמודדות עם בעיית שתייה.

ג'ניפר לופז ובן אפלק, 1 ביוני 2023. GettyImages
עם בן הזוג הנוצץ לא פחות, בן אפלק. לאפלק יש היסטוריה של התמודדות עם התמכרות לאלכוהול/GettyImages

שותה או לא, במקרה של ג'יילו זה אולי מעט פחות חשוב, שכן הקוקטיילים המבוקבקים שלה אינם מיועדים מראש לגרעין הקשה של חובבי השתיה, אבל הפרשה מאירה נקודה שיווקית חשובה בתחום. לא נטען חלילה שאין הבדלי איכות בין מותג למותג, מתחום הבירה, דרך היין ועד לספיריטס כמו ויסקי, ברנדי, טקילה, רום, וודקה, ג'ין ודומיהם. אבל יהיה זה אך הוגן לטעון שבימים שבהם היידע הוא נחלת הכלל, יש לא מעט מוצרים שהם באותה רמה.

כלומר, ההבדל אינו קשור עוד לתהליכי ייצור, התססה, זיקוק, יישון ועוד, אלא טמון בעיקר במיתוג. האם "מיראבל" מותג יינות הרוזה של מי שהיו הזוג המפורסם ביותר בהוליווד, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ("בראדג'לינה") הוא טוב יותר מיינות רוזה אחרים? מחלקם כן ומחלקם לא, מה שבטוח, המיתוג הנוצץ גרם ללקוחות רבים להסתקרן ולפתוח את הארנק (היין לכשעצמו לא רע, יש לציין).

בכלל, תחום היין משך אליו מפורסמים רבים, מהבימאי מרטין סקורסזה ועד לכוכב ברצלונה בעבר, אנדרס אינייסטה (אם למנות רק שני שמות מוכרים), אבל המקרה מפורסם ביותר מגיע דווקא מתחום הטקילה, וקשור דווקא למותג שהושק לאחרונה בישראל: קסאמיגוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ורג' קלוני טקילה קסאמיגוס. יח"צ חו"ל,
ג'ורג' קלוני ובקבוק קסאמיגוס. הטקילה שהפכה אותו ל(עוד יותר)עשיר/יח"צ חו"ל

הסיפור הוא על שלושה חברים מוכרים, שניים מהם ידועים מאוד, אחד מהם הוא כוכב על, שבנו בתי קיט באזור אקפולקו שבמקסיקו. הבנייה התארחה והשלושה העבירו את ימיהם, ובעיקר את לילותיהם, בלגימת טקילה.

במשך תקופה, כך סיפר אחד מהם, שחקן קולנוע "אלמוני" בשם ג'ורג' קלוני, הם חיפשו טקילה שתגרום להם להתעורר עם כמה שפחות תסמיני האנג אובר - ובזכות קשריהם וממונם מצאו לבסוף מזקק שזיקק עבורם את מה שהחשיבו לטקילה המושלמת.

בסיפור שמזכיר מעט עת עלילת אחת העונות של הסדרה המצליחה "הפמליה", הם יבאו כמויות קטנות מהטקילה "שהמציאו" והשקו בה את כל חבריהם הידוענים בהוליווד. זה המקום לספר כי השותף שנשאר לבסוף עם קלוני בבעלות על המותג, הוא רנדי גרבר, הנשוי לדגומנית העל של שנות התשעים, סינדי קרופורד - ולא פחות חשוב (ומפורסם) מכך: אביה של אייקון האופנה קאיה גרבר.

לבסוף הודיע להם המזקק ממקסיקו כי מיצה את הכמות שאותה הוא יכול לשלוח לארה"ב תחת ההגדה "דוגמיות לטעימה" ועליהם להחליט אם הם רוצים לרשום את המותג. כך נולדה קסאמיגוס (שילוב של המילים "חברים" ו-"בית")
.

תאגיד המשקאות "דיאג'יו" רכש מידי השניים את המותג תמורת סכום מטורף של יותר מ-700 מיליון דולר, כשהמרוויח הגדול מהעסקה, ג'ורג' קלוני, ממשיך לפרסם את המותג. הנה כי כן כך גרף הכוכב ההוליוודי בעסקה אחת יותר מכל מה שהרוויח בכל סרטיו גם יחד...

במילים אחרות: חיבור בין כוכב מוכר למותג אלכוהול הוא כנראה עניין מבורך, אבל המקרה של ג'ניפר לופז מלמד שאולי לא כל כוכב מתאים למשימה.

סינדי קרופורד ובעלה רנדי גרבר. Evan Agostini, AP
רנדי גרבר, השותף של קלוני בקסאמיגוס, נשוי לסינדי קרופורד ולא פחות חשוב מכך: אבא של קאיה/AP, Evan Agostini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully