וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולוס גד הגיעה להסדר לפיו תשלם למחזיקי האג"ח שלה 1.5 מיליון שקל עד לסוף החודש

אמיר הלמר

9.3.2003 / 16:52

במקביל, מבקשות חברת כלל ובנק ירושלים למנות כונס נכסים לזכויות שלהן בשני פרויקטים של בנייה שמבצעת החברה



חברת הבנייה בולוס גד, שבבעלות משפחת בולוס מנצרת, הגיעה להסכם פשרה עם כונסת הנכסים, עו"ד מרים זפט, שמונתה לחברה מטעם החברה לנאמנות של בנק המזרחי עקב אי פרעון חוב של החברה למחזיקי האג"ח (סידרה ב') מהציבור.



עפ"י הסכם הפשרה, התחייבה החברה לשלם למחזיקי האג"ח את התשלום בסך 1.5 מיליון שקל אשר אותו היה עליה לשלם ב-20 לדצמבר 2003, ואשר בגינו הוגשה ע"י הנאמן לאג"ח הבקשה למינוי כונס נכסים.



התשלום לבעלי האג"ח יתבצע עפ"י ההסכם בשלושה תשלומים. הראשון בסך 100 אלף שקל בוצע זה לא מכבר ב-4 לפברואר השנה. התשלום השני בסך 500 אלף שקל היה אמור להשתלם ביום חתימת ההסכם ה-3 למארס ואילו יתרת הסכום בסך 900 אלף שקל בניכוי מס במקור תשולם עד לסוף החודש הזה.



עוד נקבע בהסכם כי עד למילוי התחייבויות החברה לא יבוטל מינויה של כונסת הנכסים והיא תמשיך ותפקח על הוצאת הכספים על ידי החברה בתקופה זו. ביטול המינוי כאמור יעשה עם השלמת התשלום. ההסכם כאמור אושר ע"י שופטת ביהמ"ש המחוזי בחיפה השופטת בלהה גילאור.



במקביל, הגישו חברת כלל ביטוח ובנק ירושלים בקשות למינוי כונס נכסים זמני מטעמם על נכסים המשועבדים להם לטובת אשראי שקיבלה החברה מהבנק לצורך ליווי פיננסי של פרויקט בנייה בעיר נשר וכן לטובת פוליסות ביטוח שהוציאה חברת כלל לרוכשי דירות בשני פרויקטים - פרויקט הבנייה בנשר ופרויקט פנינת הים בעכו.



בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד יוסף בנקל ואמיר שמרלינג, נטען כי סך הערבויות שהעמיד הבנק לפרויקט עומד על 371 אלף שקל, ואילו סך ערכן המשוערך של הפוליסות שהנפיקה כלל עבור החברה בגין שני הפרויקטים עומד היום על סך של 14.4 מיליון שקל.



עוד נטען בבקשה כי במסגרת בקשת החברה לנאמנות של בנק מזרחי - המייצג את בעלי האג"ח מהציבור - מונתה לחברה כונסת נכסים זמנית על כלל נכסיה בעוד שלכלל ולבנק ירושלים שיעבוד בדרגה עדיפה על מחזיקי האג"ח לגבי שני הפרויקטים.



לכן מבקשות כלל ובנק ירושלים כי ביהמ"ש יוציא מגדר הכינוס הקיים את שני הפרויקטים הממושכנים לה ותמנה לגביהם כונס נכסים זמני מטעמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully