וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנה וחצי לאחר השריפה: הושק מפעל הצ'יפס החדש של גרין פרוסט פוד

6.7.2023 / 8:57

בימים אלו הושק מפעל הצ'יפס החדש של חברת "גרין פרוסט פוד", בעלת מותג "מילוטל", בהשקעה של 80 מיליון שקל, כשנה וחצי לאחר שהמפעל נשרף כליל (עקב תקלה טכנית)

מפעל מילוטל. יחצ,
מפעל מילוטל/יחצ

בימים אלו הושק מפעל הצ'יפס החדש של חברת "גרין פרוסט פוד", בעלת מותג "מילוטל", בהשקעה של 80 מיליון שקל, כשנה וחצי לאחר שהמפעל נשרף כליל (עקב תקלה טכנית). כיום מונה החברה כ-75 עובדים.

מפעל "מילוטל" הוקם בשנות ה-80 כחלק ממפעלי מילואות, ובשנת 2018 רכש איש העסקים והתעשיין ג'אווד אגבריה, הבעלים חברת אר.ג'י.אם תעשיות מזון את מפעל "מילוטל" מחברת פישמן. מפעל "גרין פרוסט פוד" הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ'יפס וירקות קפואים ותייצר בשלב ראשון 7 סוגי צ'יפס ומגוון של ירקות קפואים. כושר הייצור של מפעל "מילוטל" הוא כ-5,000 טון קפואים בחודש.

מפעל מילוטל הוקם מחדש וכיום מוביל טכנולוגיה מהמתקדמות ביותר בעולם לצד יעילות איכות ובטיחות. לאחר שביצעה החברה תהליך אסטרטגי ומיתוג מחדש, היא תשיק מילוטל סדרת מוצרים לשוק הקמעונאי. מילוטל פעילה גם בשוק המוסדי .

במילוטל אומרים כי החברה "בוחרת עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו"א המתאימים ביותר בטעם ובמרקם, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם". המפעל מנוהל ע"י שני בניו של ג'ואד- באסל ואשרף אגבריה. אבי לוי מנהל הפעילות האסטרטגית והפיתוח העסקי של חברת "מילוטל", חופית חן סגל היא מנהלת השיווק.

  • עוד באותו נושא:
  • מפעל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully