וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכה שלה: בר רפאלי עולה בקמפיין חדש עם לבוש תחתון ותופים

9.7.2023 / 10:17

בר רפאלי תככב על המסך שלכם בפעם הרביעית, עבור מותג ההלבשה התחתונה FEMINA כשהפעם, היא מפגינה את כישורי התיפוף שלה על רקע השיר "IN THE AIR TONIGHT" של פיל קולינס. הקמפיין החדש בכיכובה יעלה הערב (8.7) בפריסת מדיה רחבה בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל

femina - קמפיין רביעי עם בר רפאלי/אייל נבו
femina - קמפיין רביעי עם בר רפאלי. אייל נבו,
בדרכה שלה: בר רפאלי מובילה קמפיין חדש לרשת הלבשה תחתונה FEMINA/אייל נבו

הקמפיין ה-4 של מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי, מלווה בסלוגן PLAY YOUR OWN WAY ומציג את בר לבושה בדגמי הלבשה תחתונה מתוך קולקציית המותג, ישובה מאחורי מערכת תופים ומפגינה את כישורי התיפוף שלה לצלילי השיר הנודע של הזמר פיל קולינס "IN THE AIR TONIGHT".

רפאלי ידועה בכישורי התיפוף שלה שנראו לראשונה לאחרונה כשאביב גפן הזמין אותה לקחת חלק בהופעה שלו באמפי שוני בספטמבר האחרון.

הקמפיין ה-4 של בר רפאלי למותג ההלבשה התחתונה - FEMINA. אייל נבו,
הקמפיין ה-4 של בר רפאלי למותג ההלבשה התחתונה - FEMINA/אייל נבו

תופים והלבשה תחתונה: מפגינה אחיזה נוחה והרגשה טבעית

את הקריאטיב לקמפיין הגו אנשי המטה של FEMINA ולא משרד פרסום או קריאטיב למרבה ההפתעה, בהובלת טל כדורי סמנכ"לית השיווק של הרשת ואורי גור מנכ"ל משותף בחברה. הקמפיין צולם באולפני "FTS" בפתח תקווה ואותו הוביל הצוות המקצועי - צלם האופנה והבמאי אייל נבו והסטייליסט הצמוד של בר - סיימון אלמלם.

טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA מוסרת: "בכל קמפיין אנחנו חושבים מחדש על איך לייצר אחד שיש לו אחיזה במציאות והוא אמין אך מצד שני בולט ומחדש. חיפשנו את המקום שבר רפאלי מרגישה בו הכי טבעי והכי בנוח, מקום שיש לה אליו חיבור אישי ואמיתי - תיפוף. מהמקום הזה היה לנו חשוב להעביר מסר שבכל מצב, אבסורדי וקיצוני ככל שיהיה כמו לתופף, את יכולה להרגיש בנוח ולסמוך על החזיות שלנו.

אנחנו שמחים ומודים על השותפות עם בר ועל כך שהיא מחוברת מאוד למותג ולעשייה המשותפת שלנו. זהו הקמפיין הרביעי שלנו יחד ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully