וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח חוזר לצרכן? שת"פ ראשוני בין מועדון 'המשביר' ו-PowerCard

9.7.2023 / 11:00

מועדון הצרכנות של רשת 'המשביר' ומועדון PowerCard של CAL, מרחיבים את הצעת הערך ללקוחות שני המועדונים. במסגרת השת"פ, לקוחות 2 המועדונים שצברו נקודות ו-CASH BACK יוכלו מעתה, לממשן הן בסניפי 'המשביר' והן ברשתות גדולות אחרות כמו הום סנטר וטויס אר אס

באדיבות פאוורקארד ו--cal365. יח"צ,
הכח חוזר לצרכן? שת"פ ראשוני בין מועדון 'המשביר' ו-PowerCard/יח"צ

מועדון 'CAL 365 VIP' של רשת המשביר ומועדון PowerCard מעמיקים את הצעת הערך ללקוחותיהם, כך שמחזיקי כרטיס האשראי 'CAL 365 VIP' יוכלו מעתה לממש את ה-CASH BACK ואת הנקודות שצברו גם ברשתות גדולות נוספות כמו הום סנטר וטויס אר אס ובמקביל, מחזיקי כרטיס האשראי PowerCard יוכלו מעתה לממש את ה-CASH BACK שצברו בחנויות הכל-בו של המשביר.

"השת"פ הינו חלק מהאסטרטגיה שלנו להרחיב ולהעמיק את הפעילות של 'CAL 365 VIP' תוך פיתוח פלטפורמות נוספות שיעניקו למחזיקים בכרטיס הטבות בקשת מגוונת של תחומים, ובכך להמשיך לתת ללקוחותינו את המענה הטוב והמקיף ביותר לצרכיהם ביחד עם תמורה משתלמת לכספם" , כך מוסר רמי שביט,

רמי שביט. אוסף פרטי,
רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר: "צעז זה מהווה חלק מהאסטרטגיה להרחיב ולהעמיק את פעילות מועדון הצרכנות של המשביר"/אוסף פרטי

דנה אפשטיין מנכ"לית PowerCard: "מועדוני הצרכנות הפכו בשנים האחרונות לשחקנים חזקים בזירה הקמעונאית והכלכלית. שיתוף פעולה בין שני מועדונים וותיקים וגדולים מכפיל כוח ומחזק מאוד את הצעת הערך לצרכן. ומרחיב את מגוון הרשתות והמותגים בהם הלקוחות של כל אחד מהמועדונים יכול לחוות ולצרוך בצורה משתלמת יותר"

אודות הגורמים:

המשביר היא רשת בתי הכולבו הגדולה בישראל המונה 35 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר האיקומרס של הרשת, THREE SIXSTY FIVE. הרשת משווקת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בתחומי האופנה, מוצרי חשמל, קוסמטיקה ועוד, ומעסיקה כ-1,200 עובדים. בנוסף, המשביר משמשת גם כזכיינית הבלעדית בישראל של מותג האופנה הבינלאומיKENNETHE COLE ומותגי הלבשה בינלאומיים נוספים כמו MORGAN, מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM ומותגי הלבשת הילדים Okaïdi- Obaïbi.

כרטיס מועדון PowerCard הינו כרטיס אשראי בשותפות כאל המקנה הנחות, הטבות ועד 7% החזר כספי מהתשלום ברשתות המועדון במסגרת המחאת מועדון דיגיטלית. כמו כן, לקוחות המועדון נהנים מכל ההטבות והחוויות שמעניקה חברת האשראי כאל ללקוחותיה.
משפטיות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully