וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים BIG טיים: השקעה של 4.5 מיליוi שקל לרשת BIGA על התרחבות ועוד

9.7.2023 / 14:08

רשת בתי הקפה "ביגה" ממשיכה להתרחב ופותחת השבוע סניף חדש במתחם גלובוס סנטר, בעיר אשקלון, בהשקעה הנאמדת בכ 1.5 מיליון שקל. במקביל, הרשת השקיעה לאחרונה כ-3 מיליון שקל על שיפוץ מאסיבי בסניפי קניון איילון ואשדוד, שמשיקים כעת מעדניה ומאפייה עם הפתיחה המחודשת

'ביגה' הסניף המחודש בקניון איילון. יח"צ,
מתרחבת: רשת BIGA משקיעה 4.5 מיליון שקל במהלך התרחבות והשקה, הסניף המחודש בקניון איילון/יח"צ

הסניף החדש של רשת BIGA באשקלון, יפתח במתחם הקניות גלובוס סנטר, הוא משתרע על שטח של כ-200 מ"ר מציע כ-150 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ והוא כשר למהדרין.

לצד מקומות הישיבה, בית הקפה החדש כולל גם חלל ייעודי לאירועים המתאים לכ-80 איש.

בנוסף למהלך ההתרחבות של הרשת עם פתיחת הסניף החדש באשקלון, היא מציגה מהלך השקעה נוסף הנאמד בעלות של כ-3 מיליון, על שיפוץ מאסיבי ב-2 סניפים מובילים של הרשת, סניף קניון איילון ברמת גן והסניף במתחם סטאר סנטר בעיר אשדוד, שיפתחו מחדש בקרוב תחת הסכמי זכיינות ועם תוספת של מחלקות טריות (מעדניה ומאפיה).

סניף ביגה החדש באשקלון. אייל מויאל,
סניף BIGA החדש באשקלון/אייל מויאל

הסניף המחודש באשדוד

הסניף באשדוד יפתח ע"י זכיין חדש כמסעדה חלבית כשרה (כשרות בית יוסף) במרכז סטאר סנטר אשדוד תחת השם: BBOULANGERIE BY BIGABIGA.

הסניף עבר הרחבה, שיפוץ ושדרוג והוא משתרע על כ-140 מ"ר וכולל כ-120 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ מתחם לאירועים פרטיים עד 50 איש בהזמנה מראש.

הסניף באשדוד מציע שילוב של תפריט BIGA לצד דגש על מעדנייה שנפתחה במקום המציעה מגוון רחב של רטבים, פסטות, מטבלים, ממרחים, גבינות, זיתים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים ללא סוכר ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים המיובאים במיוחד.

לצד המעדנייה נפתחה גם מאפיה לשיווק דברי מאפה טריים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן ושומשום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סניף אשדוד המחודש, ביגה. אייל מויאל,
סניף אשדוד המחודש של רשת BIGA/אייל מויאל

הסניף המחודש בקניון איילון

סניף 'ביגה' בקניון איילון שברמת-גן, ייפתח גם הוא באמצעות זכיין חדש במהלך החודש (יולי 2023), לאחר מהלך שיפוץ ותוספת של מחלקות - מעדנייה ומאפיה.

רשת קפה ביגה, הנחשבת כפרימיום, נמצאת בבעלות קבוצת גרג, ומונה כ-35 סניפים ברחבי הארץ. לרשת מפעלי מזון המייצרים בין היתר, גם דברי מאפה, רטבים פסטות ומטבלים.

יאיר מלכה, מנכ"ל קבוצת גרג בעלת רשת ביגה: "התרחבות הרשת ברחבי הארץ, מוכיחה כי הקונספט של הרשת, המושתת על מטבח בריא עם דגש על טריות, זמינות וחומרי גלם איכותיים, מבדל עצמו משאר רשתות הקפה בישראל. הצרכן הישראלי מחפש כיום, ערך נוסף לחווית הבילוי שלו ורשת ביגה מספקת לו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully