וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליימן שליסל ממנה את טל קרן לנהל את ליפטון בחברה

9.7.2023 / 17:37

ליימן שליסל מודיעה על כניסתה לשוק התה כמשווקת הרשמית החדשה של המותג הבינלאומי ליפטון (Lipton), וממנה מנהלת מותג חדשה שתוביל את המהלך בחברה

טל קרן. יחצ,
טל קרן/יחצ

ליימן שליסל הודיעה היום (ראשון) על כניסתה לשוק התה כמשווקת הרשמית החדשה של המותג הבינלאומי ליפטון (Lipton), וממנה מנהלת מותג חדשה שתוביל את המהלך בחברה.

כחברה המשמשת בית למותגי איכות בינלאומיים רבים במשך שנים, החיבור בין ליימן שליסל לליפטון, מותג התה הנמכר ביותר בעולם, היה צעד טבעי. החברה עתידה למכור תה ליפטון בשווי של כ-12 מיליון שקל בשנה, בחמישה טעמים שונים ובהמשך תייבא טעמי תה נוספים. עם כניסתה של ליימן שליסל לקטגוריית התה, שמה לעצמה החברה למטרה להטיב עם צרכני התה, בין היתר באמצעות מבצעים מיוחדים והתאמת מחירי המוצרים.

כחלק מכך החברה מינתה לאחרונה את טל קרן לנהל את המותג ליפטון בחברה. במסגרת תפקידה תהיה טל אמונה על ביסוס התדמית של המותג ליפטון מחדש בישראל וניהול האסטרטגיה השיווקית של המותג מקצה לקצה.

קרן (36), נשואה+3 , בעלת ניסיון של 13 שנים בעולמות השיווק ובתחום ה-FMCG (מוצרי צריכה שוטפים) כמנהלת מותגים גלובליים מובילים: "גאה ונרגשת להוביל מעתה את תחום התה בליימן שליסל ובטוחה שבדיוק כפי שהבינו כבר מיליארדי צרכנים מסביב לעולם, גם הקהל הישראלי עתיד לגלות מחדש את ליפטון - תה שמציע איכות, טעם משובח ומחיר נוח לכל כיס".

יעל זהבי, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת ליימן שליסל: "אנו מברכים על מינויה של טל קרן למנהלת המותג ליפטון בחברה כחלק ממהלך רחב של הרחבת פעילותינו בשוק התה בישראל. טל מילאה בשנים האחרונות שורת תפקידי מפתח בליימן שליסל ומביאה לתפקיד ניסיון רב. אנו בטוחים שתמשיך גם בתפקידה החדש להוביל את החברה להישגים יוצאי דופן".

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully