וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצ'יסון וומפואה תשקיע מיליארד דולר במימון רשת הדור השלישי שלה בבריטניה

דפנה מאור

9.3.2003 / 9:59

שתי שותפותיה למיזם, KPN ו-NTT דוקומו, טרם החליטו אם יזרימו השקעות נוספות



האצ'יסון וומפואה, בעלת השליטה בפרטנר הישראלית, הודיעה כי תשקיע מיליארד דולרים נוספים במיזם הסלולר מהדור השלישי שלה בבריטניה. שתי שותפותיה למיזם, KPN ו-NTT דוקומו, טרם החליטו אם יזרימו השקעות נוספות. האצ'יסון מחזיקה היום ב-65% ממניות המיזם.



אם KPN ודוקומו יחליטו שלא להשקיע הון נוסף, עשויה האצ'יסון להגדיל את חלקה במיזם על ידי השקעה נוספת של כחצי מיליארד דולר, אולי על חשבונה של KPN.



הדירקטור-מנהל הבכיר של האצ'יסון, קאנינג פוק, הזים שמועות לפיהן הזרמת ההון נדרשה בעקבות דרישת נושיה של האצ'יסון 3G, לאחר שהאחרונה לא עמדה בתשלום חובות.



רשת הסלולר מהדור השלישי (3G) של האצ'יסון וומפואה החלה לפעול ביום שני בבריטניה. למרות התאריך הסמלי, 3.3.03, המרמז על שמה של הרשת - "3", היתה ההשקה צנועה ושקטה יחסית לציפיות הגדולות המונחות על כתפיה.



רשת 3 הוציאה קרוב ל-8 מיליארד דולר על רכישת הרישיון לספק שירותי סלולר מתקדמים ללקוחותיה בבריטניה - ביניהם העברה של קבצי וידאו וגישה לאינטרנט. אולם, עד כה לא סיפקה רשת 3 מכשירים המתאימים לשירותים המתקדמים. פוק אמר בסוף השבוע כי 230 אלף מכשירים יופצו לרשתות הקמעוניות בבריטניה במארס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully