וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורוד ברבי וחום סתיו - הכירו את הגוונים השולטים של הקיץ

רונית מטיאס

10.7.2023 / 11:00

חדשות המותגים: הסרום שמציג פריצת דרך טכנולוגית, המותג האיטלקי שמוכן לסתיו, ללקק גלידה בהשראת ברבי ולמרוח לק נאמן לערכי המותג. וגם: גילוח קל, קרם לחות ייעודי, ושייקים צבעוניים

סתיו בקיץ קולקציית סתיו של Furla. יח"צ חו"ל,
סתיו בקיץ קולקציית סתיו של Furla/יח"צ חו"ל

סתיו בקיץ

הקיץ אמנם בשיאו, אבל המותג האיטלקי FURLA, משיק את קמפיין "הצבעים של פורלה" עם קולקציית פרה-סתיו מתוחכמת, צבעונית ודינמית.

הדגם המוביל בקולקציה הוא Unica החוגג אלגנטיות על זמנית המשלבת קלאסיקה וחדשנות, הדגם שומר על ה-DNA העיצובי של המותג עם דגמי קרוסבודי בגודל מקסי ומדיום, צורתו הפיסולית מרוככת על-ידי קימורים רכים, גימורים איכותיים וסגירת סיבוב מתכתי עם לוגו המותג המסוגנן והכיתוב פורלה בגודל מאקרו המוטבע על החלק החיצוני, קשת הצבעים כוללת מלנזנה-סגול; אלביזיה-ורוד; מפיורדליסו-תכלת; פלצ'ה-ירוק; שחור ולבן.

ההשראה לתיק הן נשים מובילות בהיסטוריה הקולנועית בסרטי קאלט ובסדרות טלוויזיה מסוף המילניום, ל- Unica יש גם מהדורה מוגבלת מעור מתכלה הנקראת Unica Furla Earth המעניקה כבוד לכל מה שחיוני בעשור האחרון, תוך שימוש בתהליכי ייצור בר-קיימא ויישום טכניקות ייצור עור חדשות.

הגרסה המתכלה יוצרה עם חברת CYCLICA הבינלאומית שנוסדה במטרה להציע חומרים ידידותיים לסביבה, שמשלבים איכות ויופי בתעשיית היוקרה כשהרעיון הוא לפתח ולייצר חומרים חדשניים שתהליך התכלותם ידידותי לסביבה כבר משלב הייצור והפסולת שתיווצר ממנו. למימוש החזון, משתמשים ב-CYCLICA בחומרי גלם וברכיבים ירוקים, לאחר 3 שנים במהלכן ניסו לייצר את החומרים הכי ברי קיימא בתעשייה.

CYCLICA אף מציגה את Oleum, מותג המציע עורות מתכלים ולא רעילים המיוצרים בתהליך שהוכרז כפטנט שמור לחברה.

עוד בקולקציה, צורות חדשות, צבעים וחומרים חדשים בדגמי אופרטוניטי, מטרופוליס ויוניקה, המעוצבים כך שילוו אותנו לאורך כל שעות היום מבדים ייחודיים, הדפסים ועורות יוקרתיים.

סתיו בקיץ קולקציית התיקים של Furla. יח"צ,
סתיו בקיץ קולקציית התיקים של Furla/יח"צ

פריצת דרך צרפתית

מותג הטיפוח הצרפתי PAYOT PARIS מציג פריצת דרך טכנולוגית לטיפול מתקדם נגד הזדקנות עור הפנים עם השקת סרום PAYOT PARIS L'AUTHENTIQUE במרקם קרם ג'ל קטיפתי הנספג בקלות ומהווה בסיס נהדר לאיפור.

הסרום מכיל: תמצית צמח ספונריה אלפינית המעניקה כוח הישרדות לתאי העור ותורם להגנה והחייאת תאי הגזע;.זהב טהור 24K מחזק את העור מפני מזיקים חיצוניים ומחזיר לעור את הזוהר; תמצית ג'ינסנג אורגני עשירה בוויטמינים ומינרלים המעניקה אנרגיה לתאים; חומצה היאלורונית המעניקה נפח ושומרת על הלחות בעור.

להשיג בנקודות המכירה של PAYOT PARIS ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים, באתר לילית קוסמטיקה ובאתר הסופר-פארם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פריצת דרך צרפתית סרום של Payot. יח"צ חו"ל,
פריצת דרך צרפתית סרום של Payot/יח"צ חו"ל

ברבי בקצות האצבעות

רגע לפני שהסרט "ברבי" עומד לכבוש את מסכי הקולנוע, מותג הציפורניים OPI משיק שת"פ עם הסרט והתוצאה: קולקציית קפסולה של OPI בהשראת הסרט ברבי.

בקולקציה 9 גוונים: ורוד, כחול, צהוב, ניוד, כולל גרסה גליטרית, כשהגוון המוביל הוא ורוד שזכה לשם האייקוני "היי ברבי!

אל דאגה, כל גווני הקולקציה זכו לשמות המתכתבים עם הסרט ועולם הערכים של ברבי ו-OPI שהם ביטוי עצמי, העצמה והכלה אז תשננו את השמות:

Bon Voyage to Reality! - ורוד ניוד קרמי
Every Night is Girls Night -ג ליטר כסוף
Best Day Ever - גליטר ורוד מסיבתי
Feel the Magic - ורוד בהיר קרמי
Welcome to Barbie Land! - ורוד שימרי
Hi Barbie! - ורוד פוקסיה לוהט
Hi Ken! - צהוב קרמי
Yay Space! - תכלת שימרי
My Job is Beach - כחול קרמי

ללקים פורמולה פיגמנטית עשירה המאפשרת מריחה אחידה ללא פסים, לוק מבריק ותוצאה עמידה עד 7 ימים.

להשיג בבלעדיות בסניפי סופר פארם החל מיולי הקרוב בסמוך לקופות.

ברבי בקצות אצבעות קולקציית opi x והסרט ברבי. יח"צ,
ברבי בקצות אצבעות קולקציית opi x והסרט ברבי/יח"צ

ברבי מתוקה

הסרט "ברבי" הולך לחמם את הקיץ ורשת הגלידריות "גולדה", הולכת לקרר לכם את הקיץ עם גלידה ורודה ומתוקה שנולדה בשת"פ עם הסרט.

ברבי X גולדה הוא חגיגה ורודה במיוחד הכוללת גלידת ברבי חלומית בטעם צמר גפן מתוק ושברי מרנג, מילקשייק, דונאטס ברבי וחפיסת שוקולד לבן תותים.

בין התאריכים 16-19.7 גולדה בשת"פ ארגון "פתחון לב", מזמינים את הילדים לתרום בובת ברבי ישנה ולקבל כדור גלידה מתנה, בובות הברבי שייאספו בסניפי "גולדה", יועברו למשפחות מעוטות יכולת, בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של "גולדה", ניתן יהיה לזכות בהקרנה פרטית של הסרט בסינמה סיטי V.I.P.

להשיג בסניפי גולדה.

ברבי מתוקה ברבי  X גולדה. אמיר מנחם,
ברבי מתוקה ברבי X גולדה/אמיר מנחם

על הסכין

מותגי הגילוח SCHICK לגברים ו-INTUITION לנשים, משיקים סכיני גילוח חדשניים שיהפכו את הגילוח לקל ונעים.

סכיני הגילוח לנשים מועשרים בלחות, אלוורה וחומצה הילרואנית ויש מגוון רחב ומשופר של סכינים לכל אזור, סכיני הגילוח של אינטואישן מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי, מסירים את השיער באופן חלק ונעים ללא חתכים תוך טיפוח עדין והזנת העור.

במגוון: סכיני גילוח רב-פעמיים עטופים בסבון מוצק ללא צורך בג'ל גילוח, סכיני גילוח למקומות רגישים ועדינים ומניעת גירויים. לגברים מושקים סכיני גילוח רב-פעמיים וחד-פעמיים לעיצוב הזקן ושיער הפנים, סכיני גילוח לעור רגיש, מועשרים באלוורה נוחים לשימוש, להשיג גם במארזים גדולים וחסכוניים.
להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

על הסכין סכיני גילוח של שיק ואינטואישן. יח"צ,
על הסכין סכיני גילוח של שיק ואינטואישן/יח"צ

הרוזה של פולה

פולה בליק משיקה לכבוד הקיץ את ROSA CREAM - ‬קרם במרקם קליל לטיפול בעור רגיש ואדמומי הסובל מסבוריאה ורוזיצאה, פועל לוויסות בלוטות החלב, חיזוק מנגנון ההגנה הטבעי של העור, איזון רמת הלחות ולשיפור גמישות העור.

להשיג במרכז לרפואה טבעית פולה בליק בתל אביב ובאתר האונליין.

הרוזה של פולה קרם לחות ייעודי לקיץ. יח"צ,
הרוזה של פולה קרם לחות ייעודי לקיץ/יח"צ

משקשקים את הקיץ

שייקים קרירים הם דרך נהדרת להרוות את הצמא ואף להשביע, רשת קפה גרג, משיקה לראשונה תפריט ספיישל משקאות חדשים בשיתוף תנובה אלטרנטיב המציעה מגוון טעמים וצבעים.

המשקאות משלבים טעמים ייחודיים ושילובים מעניינים של פירות וירקות טריים, גלידות, תבלינים ועוד. בקולקציה:

משקה סגול - rainbow Shake Amazonas מכיל אוכמניות כחולות, פסיפלורה, קוקוס, מי סוכר, גלידת סורבה וניל טבעונית, חלב שיבולת עם טופינג חלב שיבולת מוקצף;

משקה ורוד - Africa Sunrise shake מכיל: אבטיח, מלון, נענע, גלידת סורבה וניל, מי סוכר, חלב סויה עם טופינג של חלב סויה מוקצף

משקה ירוק - Sidney Forest Shake מכיל: בייבי תרד, מלפפון, תפוח ירוק, בננה, תמר מגהו'ל, חלב שקדים עם טופינג חלב שקדים

משקה צהוב - Rio waves shake מכיל: אננס, בננה, מנגו, ג'ינג'ר, פסיפלורה שקדים קלויים וחלב שקדים.

המשקאות החדשים במהדורה מוגבלת רק ביוני-אוקטובר 2023.

משקשקים את הקיץ ברשת גרג. אסף לוי,
משקשקים את הקיץ ברשת גרג/אסף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully