וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד אלישר מונה למנהל המוצר הראשי (CPO) באקווה סקיוריטי

10.7.2023 / 13:19

בתפקידו האחרון שימש כמנהל של מחלקת ניהול המוצר Microsoft Defender for Cloud במיקרוסופט, שם הוביל את בניית מוצר ה-CNAPP הראשון של החברה

גלעד אלישר. יחצ,
גלעד אלישר/יחצ

גלעד אלישר מונה למנהל המוצר הראשי (CPO) בחברת אקווה סקיוריטי (Aqua Security), המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן. בתפקיד זה, אלישר יוביל את ניהול המוצר של החברה החל משלב האסטרטגיה ועד לביצוע. בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות של אקווה וצוות הטכנולוגיה של אקווה, אלישר יוביל את התפתחות פלטפורמת CNAPP עטורת השבחים של החברה, המיועדת להגנה על יישומים מובנים בענן.

אלישר מצטרף לאקווה לאחר קריירה ארוכה ומרשימה במייקרוסופט. לאלישר ניסיון רב שנים בהובלת צוותי ניהול מוצר גדולים. בתפקידו האחרון שימש כמנהל של מחלקת ניהול המוצר Microsoft Defender for Cloud במיקרוסופט, שם הוביל את בניית מוצר ה-CNAPP הראשון של החברה. אלישר בנה והשיק בהצלחה מוצרים, צוותים ותהליכים החל מהשלב ההתחלתי ועד לצמיחה בקנה מידה גדול.

לאלישר תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב.
"מהיום הראשון, החזון שלנו היה לספק פתרון אבטחה מלא מקצה לקצה - מהקוד לענן ובחזרה - בפלטפורמה הוליסטית אחת", אמר אמיר ג'רבי, מייסד שותף ו-CTO באקווה סקיוריטי. "הלקוחות מתמודדים עם אתגר אמיתי ומיידי כשהם מטפלים באבטחת הענן באמצעות עשרות כלים שונים. גלעד מבין את האתגרים הללו ויביא את הניסיון, התשוקה והגישה ממוקדת-הלקוח כדי לעזור לנו לקדם את פתרון ה-CNAPP המוביל בעולם".

"הניסיון שצברתי בעבודה עם מאות לקוחות ארגוניים הוכיח שהם מחפשים פתרון אחוד לאבטחת סביבות ענן", אמר גלעד אלישר. "אנו עדים להופעתו של שוק חדש ולשינוי משמעותי, כאשר צוותי האבטחה והפיתוח חייבים לשתף פעולה ולעבוד כדי להתמודד עם אתגר אבטחת המידע. למרות שיש הרבה פתרונות נקודתיים שמתמודדים עם שלבים ספציפיים במחזור חיי האפליקציה, אקווה מספקת את הפתרון היחיד בשוק שמחבר את כל אבני הבניין האלו לפלטפורמת אבטחת ענן אחת מקיפה"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully