וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנועה קירל נמלטת מחופשה משפחתית

11.7.2023 / 11:00

נועה קירל, שמסיימת תקופה אינטנסיבית במיוחד, מצליחה לברוח מחופשה משפחתית מפנקת שנכפתה עליה. כל מה שהיא מדמיינת בעיני רוחה הם בית, רביצה ובינג' של סדרה אהובה ואז הכל משתבש

נועה קירל מככבת בקמפיין חדש של yes+/שי יחזקאל ל-yes

חברת yes תשיק הערב קמפיין חדש לשירות yes+FIBER שמציע ללקוחות המנויים, שילוב בין טלוויזיה טובה לאינטרנט סיבים.

בקמפיין החדש שצולם בטורקיה, תככב הפרזנטורית נועה קירל לצד טאלנטים ישראלים מהסדרות של yes+, בהם: גל תורן מ'הטבח', דורון בן דוד מ'פאודה' והילה סעדה מ'מלכת היופי של ירושלים'.

ברקע של הפרסומת, נשמע הלחן המוכר של השיר "יש לך שמש" של גלי עטרי, שעבר עיבוד וזכה למילים חדשות שמתאימות לסיפור הקמפיין, כאשר המסר העיקרי ברור: yes+FIBER - החופשה שאתם זקוקים לה!

נועה קירל yes. שי יחזקאל,
"אינטרנט סיבים - חופשה של החיים", נועה קירל בפרסומת החדשה של yes+/שי יחזקאל

רואה בדמיונה את החופשה האידיאלית

הפרסומת נפתחת כאשר קירל יושבת בסלון ביתה מול מסך הטלוויזיה, תשושה מהתקופה האינטנסיבית שעברה, אך משפחתה שעומדת לצידה מזכירה לה שהם בדיוק יוצאים לחופשת קיץ משפחתית שקבעו, מתוך אמונה שחופשה מהסוג הזה - תענה באופן מדויק על הצורך של נועה במנוחה.

במהלך החופשה המפנקת, למרות שפע הפינוקים סביבה, נועה חולמת לחזור הביתה, לרבוץ מול ה-yes+ שלה ולצפות בסדרות שהיא אוהבת.

בזמן המנוחה, נועה פוגשת דמויות המוכרות מהפקות המקור של yes, אבל אז היא מתאכזבת לגלות שהן לא שם באמת נמצאות שם, וכי הדמיון שלה עובד שעות נוספות.

בסצנת הסיום של הפרסומת, קירל קופצת מסיפון היאכטה עליה נפשה עם משפחתה, מצליחה לברוח מהחופשה המשפחתית

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נועה קירל בורחת מהחופשה בקמפיין החדש של yes. שי יחזקאל,
נועה קירל בורחת מהחופשה המפנקת, בקמפיין חדש של yes/שי יחזקאל

בהשראת ה'לוטוס הלבן'

הקמפיין החדש של yes בכיכובה של קירל, צולם על חופו הפרטי של מלון הפאר 'הטיטאניק', ועל סיפונה של יאכטה היוקרתית בבעלותו, מה שמקנה לצופים תחושה של חופשה יוקרתית מפנקת בסגנון 'הלוטוס הלבן'.

לצידה של נועה מככבים גל תורן בתפקידו הייחודי כדורי שחר בסדרה ה"טבח" שחוזרת בקרוב לעונה שנייה ב-yes, דורון בן דוד המגלם את דמותו של סטיב (הרצל) פינטו בסדרת המתח שכבשה את ישראל והעולם - 'פאודה' והילה סעדה בדמותה של רוזה מ'מלכת היופי של ירושלים', סדרת הדרמה התקופתית שכבשה את לב הישראלים.

"כשהשקנו את yes+FIBER הבאנו בשורה אדירה לשוק ולציבור רחב שרצה חבילה אחת המשלבת בין טלוויזיה טובה ואינטרנט סיבים עוצמתי", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes.

"במרחק מספר חודשים אחרי, ניכרים ביקושים גבוהים לשירות ה-yes+FIBER שלנו, שכן לקוחות רבים רוצים ליהנות מחוויית הצפייה והגלישה המושלמת עם אינטרנט מהיר והתוכן העשיר והבלעדי שמציעה yes+".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully