וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגים את הגינה לקראת הקיץ? תכירו את המותג הצרפתי שמגיע לישראל

12.7.2023 / 15:34

המותג הצרפתי Naterial המתמחה בריהוט גן, גרילים ומטבחי חוץ מעוצבים, עושה צעד משמעותי במימוש אסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית ופותח מחר (13.7) את החנות הראשונה שלו בישראל. המותג Naterial הוא חלק מקונצרן קמעונאות אירופאי גדול, שכבר השיק בישראל את המותג דקטלון

מותג נטריאל דגם duo מחיר שולחן 690 שקל מחיר כיסא 290 שקל. נטריאל חול,
ריהוט חוץ דגם duo של המותג הצרפתי Naterial, מחיר שולחן: 690 שקל, מחיר כיסא: 290 שקל/נטריאל חול

המותג הצרפתי הבינלאומי Naterial שמתמחה ביצור ושיווק של פריטים לעיצוב גינות ומרפסות ובישול בתנאי חוץ, מגיע לראשונה לישראל וישיק את החנות הראשונה שלו מחר (יום חמישי, 13.7) בראשון לציון.

בשנת 2020, התקבלה החלטה אסטרטגית בחברת הענק הצרפתית Adeo, להפריד את המותג Naterial מרשת החנויות Leroy Merlin, רשת DIY השלישית בגודלה בעולם, ולהקים רשת מתמחה עצמאית.

וכעת, מצהיר המותג העצמאי Naterial כי יש בכוונתו לפתוח כ-500 נקודות תצוגה ומכירה ברחבי העולם, ב-6 השנים הבאות, כלומר עד שנת 2030.

Naterial מציעה מגוון רחב של פריטים במבחר סגנונות עיצוב שונים: קלאסי, מודרני, טבעי, אורבאני ועוד והעובדה כי היא היצרנית הבלעדית של מוצריה, מאפשרת לה לשמור על קו עיצוב ייחודי ולקיים בקרת איכות גבוהה בסטנדרטים מקפידים כפי שקבעה, תוך שמירה על מחיר אטרקטיבי לצרכן.

המותג נטריאל סדרת idaho החל מ-740 שקל. naterial,
המותג נטריאל סדרת idaho החל מ-740 שקל/naterial

מותאמים לתנאי מזג האוויר הישראלי

למותג Naterial, מגוון רחב של קולקציות, מוצרים, רהיטים, מכשירים ואביזרים משלימים ליצירת אווירה של אירוח פרימיום בתנאי חוץ.

בנוסף למה שצוין עד כה, Naterial מציעים גם פתרונות הצללה שמתאימים כפתרון לימים החמים מלאי השמש שמאפיינים את הקיץ הישראלי.

בין הפריטים שמיועדים לשימוש בתנאי חוץ ומתאימים לכל תנאי מזג האוויר (גם בישראל) מצאנו: מכשירי גריל (מנגל), מטבחי חוץ, פינות אוכל, פינות סלון ואירוח, פרגולות, שמשיות, מיטות שיזוף, ערסלים ועוד.

בכל קטגוריה כמו: מכשירי גריל (מנגל), מטבחי חוץ, פינות אוכל, פינות סלון ואירוח, פרגולות, שמשיות, מיטות שיזוף וערסלים, מוצע מבחר רחב של אפשרויות וסגנונות והחברה מתחייבת ל-2-5 שנות אחריות מלאה על מוצריה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
lyra המותג נטריאל סדרת מחיר החל מ- 290 שקל. naterial צרפת,
lyra המותג נטריאל סדרת מחיר החל מ- 290 שקל/naterial צרפת

מותג צרפתיי מקונצרן אירופאי

החנות הראשונה של Naterial בישראל תפתח מחר (ב-13 ליולי) בראשון לציון על פני שטח עצום של 1200 מ"ר והיא הוקמה ועוצבה על פי הסטנדרט העולמי כאולם תצוגה המחולק לחללים שונים ומעוצבים להפליא (גנים, גינות ומרפסות).

החללים המעוצבים מעניקים חוויית קניה נוחה, גם למי שלא מצליח לראות בעיני רוחו ודמיונו את העיצוב הסופי המורכב משילוב בין פריטים.

המותג נטריאל סדרת ovo מחיר 2590 שקל. naterial,
Naterial ישראל ייפתח במרכז גיגיס בראשל"צ. ערסל מסדרת ovo במחיר: 2,590 שקל/naterial

נוגעים בטעם הישראלי

גלעד קרונר, מנכ"ל המותג Naterial בישראל, (לשעבר מנכ"ל H&M) מסר: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת השקת המותג הצרפתי הבינלאומי Naterial בישראל. אין לי ספק שהמגוון, האיכות והעיצוב של מוצרי החברה המוצעים במחירים אטרקטיביים יפגשו את טעמו של הצרכן הישראלי ו-Naterial יהפוך למותג מוביל בתחומו בישראל".

אולם התצוגה של Naterial ישראל ייפתח במרכז גיגיס, ברחוב ילדי טהרן 8, ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully