וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה לנגה מונתה לדירקטורית HR בחברת ההייטק אופטימוב

10.7.2023 / 15:53

לנגה החלה את דרכה המקצועית לפני חמש שנים כמנהלת המשרד בלונדון ולאורך השנים הרחיבה את פעילותה בתחום משאבי אנוש וגיוס עובדים, כולל תוכניות ויוזמות להגברת מעורבות העובדים, ניהול טאלנטים, שיפור תהליכים הערכת ביצועים ומדיניות משאבי האנוש של החברה בבריטניה

מיה לנגה. אופטימוב,
מיה לנגה/אופטימוב

מיה לנגה מונתה לדירקטורית HR בחברת ההייטק Optimove ותוביל את התרחבות החברה וניהול כוח האדם במשרדים בבריטניה.

מיה החלה את דרכה המקצועית לפני חמש שנים כמנהלת המשרד בלונדון ולאורך השנים הרחיבה את פעילותה בתחום משאבי אנוש וגיוס עובדים, כולל תוכניות ויוזמות להגברת מעורבות העובדים, ניהול טאלנטים, שיפור תהליכים הערכת ביצועים ומדיניות משאבי האנוש של החברה בבריטניה. בשנה וחצי האחרונות רכשה אופטימוב את החברות הבריטיות Graphyte ו- Kumulos ועובדיהן שולבו במערך כוח האדם של החברה, שמונה כיום 72 עובדים בבריטניה. מיה היא בעלת תואר ראשון במשאבי אנוש ותקשורת.

אופטימוב היא פלטפורמת שיווק CRM המסייעת לחברות לחזק את קשריהן עם לקוחות קיימים דרך שיווק מונחה לקוח המתחיל כל פעולה שיווקית מהלקוחות עצמם, העדפותיהם, וצרכיהם. החברה עובדת עם מעל 500 לקוחות בתחומי הקמעונאות, ספורט, גיימינג, איקומרס, תקשורת ושירותים פיננסיים.

אופטימוב עושה שימוש עמוק בדאטה ו-AI על מנת לסייע ללקוחות קיימים לתזמן ולתזמר אלפי קמפיינים למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים עם מסר מדויק מותאם אישית, ושימוש בערוץ השיווקי האופטימלי ומסייעת למותגים וחברות להגדיל את הרווח הנקי והממוצע מלקוחותיהם (Customer lifetime value) ביותר מ-33%. כיום, הפלטפורמה משמשת כיום למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה.

אופטימוב נוסדה בשנת 2009 ומונה כיום 440 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בארה"ב ובאירופה, החברה התבססה בשנותיה הראשונות על הכנסותיה וגייסה לפני כשנתיים 75 מיליון דולר, המשמשים להאצת הצמיחה העולמית וקליטת עובדים חדשים.

פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב: "אנחנו גאים למנות את מיה לדירקטורית HR שתתמוך בהתרחבות האסטרטגית של אופטימוב בבריטניה. בשנים האחרונות החברה חוותה תהליך צמיחה בעקבות הצורך של חברות ליצירת מסרים שיווקיים מותאמים אישית, במקום המיילים וההודעות הגנריות שהיו מקובלות בעבר. אופטימוב כמדיניות נותנת עדיפות לקידום פנימי של עובדים שמוכיחים את עצמם וכך גם במינוי של מיה לתפקיד הבכיר במערך משאבי האנוש של החברה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully