וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכו במכרז: אופטיקנה תספק משקפיים ושירותי תיקון ראייה לילדי 'כללית'

11.7.2023 / 11:55

'אופטיקנה' זכתה במכרז של 'כללית' לאספקת משקפי ראייה מסובסדים וטיפול בתיקוני ראיה לילדים. במסגרתו, ילדים בגילאי 0-8 יהיו זכאים למימון משקפיים במסגרת סל הבריאות הציבורי בהשתתפות עצמית החל מ-10.90 שקל לזוג. הרשת החלה לספק את השירות ללקוחות כללית החל מ-1.7.23

opticana kids - גילאי 0-8 בסבסוד שירותי בריאות כללית. באדיבות אופטיקנה,
זכו במכרז: רשת 'אופטיקנה' תספק משקפיים ושירותי תיקון ראייה לילדי 'כללית'/באדיבות אופטיקנה

הרשת המובילה בתחום האופטיקה בישראל, 'אופטיקנה', זכתה במכרז של שירותי בריאות כללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל, להתאמת ולאספקת משקפי ראייה עבור ילדים בגילאי 0 עד גיל 8 (לא כולל)

במסגרת סל הבריאות הציבורי. כעת כל ילד/ה הזקוקים למשקפיים יוכלו להגיע לכל אחד מ-80 סניפי אופטיקנה ולהצטייד בזוג משקפיים במחיר המתחיל מ-10.90 שקל. השירות כולל גם בדיקה של אופטומטריסט מקצועי ומוסמך הנמצא בכל אחד מסניפי הרשת.

תהליך ההתאמה מתחיל בבדיקת ראיה מקדימה אצל רופא עיניים של כללית. במידה והרופא ממליץ על משקפי ראייה הוא ינפק לילד/ה הפניה לאופטומטריסט להתאמת זוג משקפיים.

לאחר קבלת האישור, ניתן יהיה לפנות לכל אחד מסניפי אופטיקנה, בו אופטומטריסט מוסמך יבצע בדיקה להתאמת המשקפיים כולל התאמת סוג העדשות והמסגרת. ניתן לבחור מסגרת מתוך מגוון של עשרות מסגרות המחולקות לפי מידות וגיל.

כמו כן הקולקציה כוללת מסגרות במגוון צורות עיניים וצבעים. בנוסף, שולבו בקולקציה מבחר דגמים טרנדיים ואופנתיים מקולקציית מיני-מי.

מנכ"ל רשת אופטיקנה, אלרועי תורג'מן: "אנו שמחים שאופטיקנה נבחרה להוביל את המהלך החשוב והמשמעותי למימון משקפיים לילדים עד גיל 8.

אופטיקנה היא לפני הכל רשת אופטיקה המעסיקה מאות אופטומטריסטים מיומנים ומקצועיים. אנו רואים חשיבות עליונה בבדיקות ראייה מגיל צעיר ובחינוך והעלאת המודעות לחשיבות בריאות העיניים וטיפול בלקויות השונות.

אסור ששיקול כלכלי יהווה מחסום לטיפול בבעיות ראייה ואנו גאים על ההזדמנות לסייע לאוכלוסיות נרחבות כפי שאנחנו עושים גם עם חיילי צה"ל ועם קופות חולים נוספות איתן יש לנו הסכמים".

את השירות תספק אופטיקנה החל מתאריך 1.7.23. ילדי ככלית הזכאים יוכלו להגיע לכל אחד מ- 80 סניפי אופטיקנה ברחבי האר עם מרשם מרופא ואישור להתאמת משקפיים על ידי אופטומטריסט - ולקבל שירות במחיר מסובסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully