וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של הנשים בישראל חוגג 103: יום הולדת לויצו

10.7.2023 / 14:31

ויצו, הארגון החברתי המוביל בישראל, חגג בת"א 103 שנים להיווסדו באירוע חגיגי בו השתתפו נשיאת הכבוד טובה בן דב, היו"ר אניטה פרידמן, והמנכ"לית מירה מינס, כמו גם מתנדבות ועובדים מהמטה ומהשטח

ויצו. יחצ,
ויצו/יחצ

ויצו, הארגון החברתי המוביל בישראל, חגג בת"א 103 שנים להיווסדו באירוע חגיגי בו השתתפו נשיאת הכבוד טובה בן דב, היו"ר אניטה פרידמן, והמנכ"לית מירה מינס, כמו גם מתנדבות ועובדים מהמטה ומהשטח. אחרי הברכות המרגשות, הקהל נהנה מתצוגת אופנה מחולקת לפי עשורים מבגדי הביגודית - רשת חנויות יד שנייה שמפעילה ויצו ברחבי הארץ לטובת תרומות לנשים במעגל האלימות. לקינוח, עוגת יום הולדת מפנקת מתנת מלון הילטון.

ויצו היא תנועה ציונית בינלאומית א-מפלגתית ועצמאית כלכלית - של נשים מתנדבות. התנועה מובילה לשינויים למען שיפור החברה בישראל, תוך שימת דגש על קידום מעמד האישה, שוויון בחינוך, רווחת המשפחה ותמיכה באוכלוסיות חלשות. ויצו שמה לעצמה למטרה לקדם את מעמד האישה בישראל באמצעות חקיקה, פיתוח מנהיגות ומודעות אישית וחברתית למען שוויון נשים בחברה. להעניק לפעוטות, ילדים, בני נוער וקשישים שוויון הזדמנויות למען צמצום פערים בחברה הישראלית, התאמת הצרכים המשותפים בין נשים יהודיות בתפוצות ובין נשים בישראל למען המשכיות העם היהודי וקליטת עלייה. מטרת העל של ויצו היא יצירת חברה ציונית-הומניסטית, המבוססת על שוויון הזדמנויות בדגש על חינוך ורווחה לנשים, ילדים ונוער תוך שיתוף פעולה עם יהדות התפוצות.

ויצו - הבית של הנשים בישראל - נחשב לארגון החברתי הגדול בישראל בתחומי החינוך, הקהילה והשירותים החברתיים המפעיל מאז 1950 את רשת הביגודית בישראל. כיום ישנם 45 סניפי ביגודית מקריית שמונה ועד אילת, שמטרתם היא סיוע חברתי לאוכלוסיות רווחה, בעזרתן האדיבה של כ-1,000 מתנדבות בסניפי ויצו. לרשת 100 מכולות איסוף בגדים ברחבי הארץ, כש-80% מהבגדים עוברים למיחזור, משמע: כ-4 טון בשבוע. ויצו - אשר פועלת למען צמצום פערים בחברה הישראלית ודואגת לרווחתם של פעוטות, ילדים, בני נוער וקשישים, קידום מעמד האישה וחיזוק הקשר בין יהדות העולם לישראל - מאפשרת את מכירת הבגדים במחיר סמלי, כאשר כל הכנסות החנות הן קודש להמשך ופיתוח פעילות הסניף למען הקהילה.

  • עוד באותו נושא:
  • ויצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully