וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק יוגב מצטרף לדירקטוריון חברת אקסיו

11.7.2023 / 8:49

יוגב, לשעבר מנכ"ל איילון חברה לביטוח ומשנה למנכ"ל מגדל, מצטרף לחברה המציעה פתרונות אשראי חוץ־בנקאי ומעניקה אשראי לעסקים קטנים ובינוניים במשק

אריק יוגב. איל גזיאל,
אריק יוגב/איל גזיאל

חברת אקסיו (AXIO), המציעה פתרונות אשראי חוץ־בנקאי ומעניקה אשראי לעסקים קטנים ובינוניים במשק, מודיעה כי צירפה את אריק יוגב כדירקטור וכחבר הנהלת החברה.

יוגב, בעל תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת Heriot-watt שבסקוטלנד. הוא אחת הדמויות המוכרות והוותיקות בעולמות שוק ההון והביטוח בישראל, שבו הוא פועל יותר מ- 44 שנים. יוגב הקים את סוכנות הביטוח "שגיא-יוגב", שנרכשה על ידי חברת מגדל בשנת 1990, שימש כמנכ"ל מבטח סיימון, סוכנות ההסדרים הגדולה בישראל, כמשנה למנכ"ל קבוצת מגדל ומנכ"ל סוכנויות הבת של הקבוצה. הוא אף הקים את חברת הביטוח לבית ההשקעות פסגות, "פסגות חברה לביטוח", ושימש מנכ"ל החברה ומנכ"ל חברת הפנסיה והגמל של בית ההשקעות. לאחר מכן עבר לאיילון חברה לביטוח והיה מנכ"ל החברה, בשש השנים האחרונות.

כידוע, מדובר במצטרף חדש שני לדירקטוריון חברת אקסיו, בעוד רק במאי האחרון החברה הכריזה גם על שילובו של אמיר קושילביץ-אילן לבורד, מי שהיה סמנכ"ל ניהול הסיכונים ומנהל הסיכונים הראשי של חברת ישראכרט. בעקבות כך, מונה דירקטוריון החברה את הבעלים ומנכ"ל אקסיו, שגיב ביטון, יו"ר החברה, רו"ח שלמה זוהר, רו"ח בני גבאי, אריק יוגב ואמיר קושילביץ-אילן.

מנכ"ל אקסיו, שגיב ביטון: "אנו שמחים לצרף לשורות ההנהלה ודירקטוריון החברה את אריק. מדובר בדמות מרכזית בשוק ההון והביטוח, שיתרום לנו רבות מניסיונו העשיר בבניית אסטרטגיה עסקית, ניהול ממשל תאגידי, גיוס מנועי צמיחה חדשים, פיתוח עסקי, חדירה לשווקים נוספים ועוד. אנו מברכים אותו על הצטרפותו ומודים לו על הבעת האמון באקסיו".

אריק יוגב: "שמח להצטרף לדירקטוריון של חברה המתבססת על תשתית מקצועית, איכותית וחזקה, שתשרת את לקוחותינו בטווח הארוך. אני בטוח שאקסיו נמצאת רק בתחילת דרכה ומאמין שנכונו לה עוד הרבה פסגות חדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully