וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי דרור מונה לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של הסטארט-אפ Salignostics

11.7.2023 / 10:57

דרור, לשעבר מבכירי משרד הבריאות, והוביל את שיתופי הפעולה של ישראל עם הבנק העולמי והבנק לפיתוח אמריקה הלטינית בתחום הבריאות

חגי דרור. דורון לצטר,
חגי דרור/דורון לצטר

חברת הסטארט-אפ סליגנוסטיקס (Salignostics) מירושלים, שפיתחה ומספקת בדיקות מהירות המבוססות על דגימות רוק לגילוי מוקדם של היריון, קורונה, התקפי לב, מלריה ומחלות נוספות, הודיעה על מינויו של חגי דרור, לשעבר בכיר במשרד הבריאות, לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה.

חגי דרור הצטרף למשרד הבריאות בשנת 2006 ושימש בתפקידים שונים באגף לתכנון, תקצוב ותמחור, תחילה ככלכלן תקציבים ולאחר מכן כמנהל תחום תקצוב מטה המשרד. בשנת 2013 התמנה למנהל תכנון, ותקצוב של המשרד עם אחריות על כלל תקציבי משרד הבריאות בסך של כ-40 מיליארד ש"ח לרבות תקציביהם של 25 בתי חולים ממשלתיים המעסיקים למעלה מ-40,000 עובדים. בשנת 2016 התמנה דרור לראש מינהלת שת"פ כלכלי בין ממשלות שתפקידה לפתח מיזמים כלכליים בינלאומיים לתועלת מערכת הבריאות הציבורית. בין היתר הוא הוביל חתימת הסכמים בין משרד הבריאות הישראלי לבין משרדי הבריאות של דנמרק, סין, ברזיל, מדינות נוספות באמריקה הלטינית, מדינות באפריקה, איחוד האמירויות ועוד, והוביל את שיתופי הפעולה של ישראל עם הבנק העולמי והבנק לפיתוח אמריקה הלטינית בתחום הבריאות.

ד"ר גיא קריאף, מייסד משותף ומשנה למנכ"ל Salignostics: "חגי דרור הוא אחד ממנהלי הבריאות המנוסים ובעלי הידע העשירים מסוגם בישראל. יש לו יכולות יוצאות דופן בהובלת תהליכי חדשנות בקנה מידה לאומי ובינלאומי ועל כן בחרנו בו לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי והאסטרטגיה של החברה. בעקבות אישור CE שקיבלנו השקנו לאחרונה ברחבי אירופה את SaliStick- ערכת בדיקת ההיריון המהירה הראשונה בעולם המבוססת על רוק - ואנו נערכים להרחבת הפעילות המסחרית ברחבי העולם. חגי יוביל את בניית האסטרטגיה העסקית של החברה, את ההשקה של מוצרים נוספים ואת הכניסה למדינות ויבשות נוספות. אין כמוהו מתאים לאתגר כה מורכב ותובעני של הובלת הצמיחה המאסיבית שאנו מתכננים".

סליגנוסטיקס נוסדה בשנת 2016 על ידי צוות חוקרים בעלי תואר דוקטור מהאוניברסיטה העברית בירושלים, שצברו ניסיון רב שנים במחקרים שנועדו לפענח את סודות הרוק: פרופ' אהרון פלמון, חוקר בעל שם עולמי בתחום הרוק, המכהן גם כסגן נשיא למו"פ באוניברסיטה העברית, חוקר בעל 25 שנות ניסיון באוניברסיטה העברית; ד"ר עומר דויטש, המכהן כמנכ"ל החברה; ד"ר גיא קריאף, המשמש כמשנה למנכ"ל; ד"ר רלוקה כהן, המשמשת כמנהלת המדעית בחברה; ד"ר יואב נוימן, שמכהן כחוקר בכיר בחברה.

לאחר שנים של מחקרים מדעיים בתחומי הרוק החלו חמשת המייסדים למסחר את הקניין הרוחני שנצבר ולפתח מוצרים ידידותיים לזיהוי מדויק של מחלות ומצבים פיזיולוגים שונים. במסגרת הסכם עם האוניברסיטה העברית הועבר הקניין הרוחני לשימוש החברה תמורת תמלוגים שתקבל האוניברסיטה העברית מהמסחור. החברה גייסה עד היום 16 מיליון דולר כולל 4 מענקים מהרשות לחדשנות וסבב A של 8 מיליון דולר מקבוצה של משקיעים פרטיים בראשות האנג'ל אביגדור אורלינסקי. סליגנוסטיקס מעסיקה 13 עובדים במטה החברה בירושלים ו-5 עובדים במפעל הייצור החדש באזור התעשייה לבון בגליל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully