וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות להשתלב בהייטק? אורקל תעניק הכשרות בטכנולוגיות ענן

12.7.2023 / 11:38

ענקית הטכנולוגיה אורקל תעניק הכשרות וקורסים לטכנולוגיות בענן ללא עלות; מדובר בחיסכון של כ- 20 אלף שקל. ההכשרות יעניקו הזדמנות לאוכלוסיות מגוונות להיכנס לעולם ההייטק בפעם הראשונה. תחום הענן נחשב לאחד הנושאים החמים ביותר בענף

משרד עובדי הייטק. ShutterStock
הזדמנות לאוכלוסיות חדשות ומגוונות להיכנס לאחד התחומים החמים בהייטק/ShutterStock

ענקית התוכנה העולמית אורקל החליטה להעניק הכשרה לטכנולוגיות הענן שלה וכן הכשרות בתחומי הבינה המלאכותית ולמידת מכונה ללא עלות במהלך החודשים הקרובים. לאור הההכרזות האחרונות של החברה בתחום הבינה המלאכותית וההתרחבות המשמעותית של הענן של אורקל בישראל ובעולם,

החברה מעוניינת לסייע, במיוחד בתקופה זו, לאוכלוסיות מגוונות להשתלב בעולם הטכנולוגי. מדובר בצעד יוצא דופן, ייחודי וראשון מסוגו מכיוון שלפי רוב תוכניות הכשרה הללו מוצעות על ידי ענקיות טכנולוגיה תמורת תשלום שלפי רוב נאמד בסביבות 5,000$ (כ- 18,000 שקל).

תוכנית ההכשרה המדוברת תיפתח לרישום גם עבור תושבי ישראל, וכאמור תוענק ללא כל עלות. תוכנית זו מציעה לאנשים פרטיים את ההזדמנות לרכוש מיומנויות מבוקשות ולהיות מוסמכים בתשתיות ענן של -Oracle Cloud Infrastructure (OCI), הכוללים ניהול וניתוח נתונים, תהליכים עסקיים פיננסיים, מכירות, שרשרת אספקה, רכש ועוד. משך תקופת ההכשרה הוא כ-3 חודשים.

ערן פייגנבאום, מנכל אורקל ישראל. עדי אורני, אתר רשמי
ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל/אתר רשמי, עדי אורני

ההכשרה של אורקל תצייד את משתתפי התוכנית בידע המקצועי העדכני ביותר בטכנולוגיות הענן של אורקל (OCI). במסגרת התוכנית, המשתתפים ילמדו על מחשוב ענן, מסד נתונים אוטונומי, רכישת מיומנויות בעולמות Multi-Cloud Computing, Data Science, מושגי AI/ML, פיתוח יישומים ב-APEX ותהליכים עסקיים של יישומי ענן עבור HCM/

התוכנית מציעה מסלולי למידה מובנים ופשוטים שתוכננו בקפידה על ידי המדריכים והמומחים של אורקל. המשתתפים ייהנו מהדרכה וליווי צמוד למשך כל תקופת ההכשרה. משתתפים שיעברו בהצלחה את מבחני הסיום, תוענק תעודה מקצועית רשמית של אורקל, אשר תעזור להם להשתלב בשוק העבודה התחרותי של היום.

תוכנית זו מציגה מספר מנגנונים שנועדו להבטיח חווית למידה מקיפה ומהנה. המשתתפים יוכלו ליישם את הידע המעשי שלהם בתרחישים מן 'העולם האמיתי' באמצעות בחינות ביצועים מעשית. בנוסף יתקיימו גם תחרויות אינטראקטיביות בהם המשתתפים יוכלו להשתתף ולזכות בפרסים. כחלק ממבצע ההסמכה ללא עלות, כל משתתף זכאי לגשת לשתי בחינות היסוד ולכל שתי בחינות הסמכה נוספות מהרשימה המסופקת ללא עלות.

ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל: "ההכשרות שאורקל מציעה ללא עלות יאפשרו לאוכלוסיות מגוונות ומוחלשות לרכוש ידע מקצועי ומתקדם ולהשתלב בעולם ההייטק במקצועות נדרשים. לאוכלוסיות הללו פוטנציאל גדול ואורקל שמחה לתת להם את הכלים והידע הנדרשים להיות חלק משמעותי בשוק העבודה. במקביל לכך, שילוב של אוכלוסיות מגוונות יסייע לחברות הייטק לגוון את כוח האדם שלהן. כמנכ"ל אני מכיר מקרוב את העצמה שיש לכוח עבודה מגוון לייצר חדשנות ולדחוף את חברות ההיטק קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully