וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר גביש מונה למנהל השקעות הראשי בעמיתים - קרנות הפנסיה הוותיקות

12.7.2023 / 11:54

עמיתים מנהל כיום כ-380 מיליארד שקל עבור כ-900 אלף מבוטחים והוא אחד מגופי ההשקעה הגדולים בישראל

ניר גביש. יחצ,
ניר גביש/יחצ

עמיתים- קרנות הפנסיה הוותיקות, מודיע היום (ד') על מינויו של ניר גביש, כמנהל השקעות ראשי ומנהל חטיבת ההשקעות.

עמיתים מנהל את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר ואת קופות הגמל שלהן והוא הגוף המוסדי הגדול בישראל במונחי נכסים מנוהלים ובמספר מקבלי הקצבאות. כיום מנהל עמיתים כ - 380 מיליארד שקל עבור כ-900 אלף מבוטחים, ומשלם מדי חודש תשלומי פנסיה בסך של כ - 1.4 מיליארד שקל למאות אלפי פנסיונרים.

עמיתים הוא אחד מגופי ההשקעה הגדולים במשק, עם השקעות בתחומים מגוונים בהם אנרגיה, תשתיות, טכנולוגיה ונדל"ן, בארץ ובחו"ל.

ניר גביש מביא לעמיתים ניסיון של כ - 20 שנה במגוון תפקידים בשוק ההון הישראלי ובכלל זה ניהול השקעות של גופים מוסדיים בישראל בדגש לתחום הפנסיה והחיסכון ארוך הטווח. בתפקידו האחרון כיהן ניר כמנהל השקעות ראשי של קרן הפנסיה הוותיקה גלעד וקודם לכן כיהן כמנהל השקעות כספי עמיתים בקבוצת מנורה מבטחים. במסגרת זו הוא ניהל תיק השקעות בהיקף של למעלה מ-200 מיליארד שקלים לרבות השקעות של קרן הפנסיה החדשה הגדולה בישראל, קופות גמל, קרנות השתלמות ותיק ביטוח חיים משתתף ברווחים.

ניר, נשוי ואב לשניים, בוגר תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וניהול מהמסלול האקדמי המכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים (התמחות במימון וחשבונאות) מאוניברסיטת תל אביב. המינוי כפוף לאישור הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

אפי סנדרוב, המנהל המיוחד של עמיתים, אמר היום: "ניר גביש מביא עימו לתפקיד ידע רחב וניסיון מקצועי רב שנים בניהול השקעות בגופים מוסדיים גדולים בישראל ואני שמח על הצטרפותו להנהלת עמיתים. אני סמוך ובטוח שניר יוביל את חטיבת ההשקעות במקצוענות תוך שימור ופיתוח היכולות הגבוהות הקיימות בה מזה שנים ארוכות."

ניר גביש מנהל ההשקעות הראשי החדש אמר היום: "אני שמח ונרגש להצטרף לעמיתים ולנהל את חטיבת ההשקעות בגוף המוסדי הגדול בישראל. אני בטוח, שיחד עם הצוות המקצועי בחטיבת ההשקעות, נמשיך לפעול לטובת עמיתי קרנות הפנסיה ונמשיך להוביל את החטיבה להישגים בתחום ההשקעות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully