וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהמדף: לשיער בעיקר

16.6.2023 / 8:12

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה בעולמות הטיפוח והפנאי מצאנו כאלו שתרצו להכיר: מוצרים לטיפוח השיער בעונת הקיץ - בואו להכיר

צבע השיער משתנה עם הזמן ומאבד את החיוניות שלו בעקבות חשיפה לשמש, נזקי הסביבה או כתוצאה ממים קשים.

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, משיקה סדרה חדשה Color Care המיועדת לשיער צבוע כפתרון לשגרת טיפוח ביתית, אשר תשמור על חיוניות הצבע לאורך זמן.

הסדרה כוללת 3 מוצרים:

שמפו לשיער צבוע - מנקה בעדינות תוך שהוא מגן על השיער מפני אלמנטים הגורמים לדהייה של הצבע. אופן השימוש: עסו על שיער רטוב ועל הקרקפת. שטפו היטב. חזרו על הפעולה לפי הצורך. המחיר: 95 שקל ל- 250 מ"ל

מרכך לשיער צבוע - מעניק לחות ומגן על השיער, מתיר קשרים ומעניק לו מרקם רך ונעים, במראה בריא יותר. אופן השימוש: לאחר החפיפה בשמפו, סחטו בעדינות את עודפי המים מהשיער ומרחו את המרכך מאמצע השיער ועד לקצוות. השאירו למשך דקה או שתיים ושטפו היטב. המחיר: 95 שקל ל- 250 מ"ל

ספריי פרוטקט & פריוונט - מרכך ללא שטיפה בעל פורמולה קלילה המזינה את השיער ומונעת דהייה של צבע השיער, או היווצרות גוון נחושתי בשיער מובהר. אופן השימוש: התיזו על שיער לח מהאמצע ועד לקצוות. השתמשו במסרק רחב שיניים כדי לפזר את החומר על השיער. עצבו את השיער כרגיל. המחיר: 110 שקל ל-160 מ"ל

טכנולוגיית ARGANID™ הייחודית של Moroccanoil מחדירה שמן ארגן לקורטקס השערה ועוזרת לאטום את הלחות ולשקם את השיער, מה שמספק את היתרונות הבאים:

הגנה מפני קרני השמש

הגנה מנזקי הסביבה

שמירה על פיגמנט הצבע

האטת קצב הזדקנות השיער

את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאויל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טלפון לבירורים: 03-9511086. לרכישה ולפרטים נוספים בקרו באתר של המותג

שמפו לשיער צבוע 95 שח ומרכך לשיער צבוע 95 שח מסדרת color care של moroccanoil. יח"צ חו"ל,
שמפו ומרכך לשיער צבוע מסדרת color care של moroccanoil. המחיר: 95 שקל/יח"צ חו"ל

חופשת קיץ עם

מותג טיפוח השיער המקצועי Kérastase משיק מארז טיפוח מסדרת CHROMA ABSOLU, בגודל מיוחד שמתאים לנסיעות.

קרסטס, מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי משיק לעונת הקיץ והחופשות מארז בגודל מיוחד, מסדרת הטיפוח CHROMA ABSOLU כרומה אבסולו, המיועדת לשיער צבוע או מובהר.

המארז כולל: אמבט חפיפה (שמפו) 80 מ"ל, מסכה 75 מ"ל וסרום תרמיק 45-50 מ"ל.

סדרת הטיפוח לשיער,CHROMA ABSOLU היא פתרון נכון לכל סוגי השיער הצבוע והוא מציע פורמולה ייחודית המטפלת בשלושה רבדים בסיב השערה.

הסדרה מעניקה טיפול משקם ומחזק, אשר יעניק לשיער צבוע הזנה מקסימלית ויסייע במניעת דהיית הצבע.

המחיר מומלץ לצרכן למארז: 149 שקל. מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד, ובאתרי מכר נבחרים. לרשימת מספרות מורשות בטלפון 1-800-301-666 ובדף הפייסבוק של קרסטס ישראל

קרסטס מארז טיפוח לשיער לנסיעות המחיר 149 שקל. יח"צ,
מארז טיפוח לשיער לנסיעות של קרסטס. המחיר: 149 שקל/יח"צ

Natural Formula Professional גאה להשיק לחות הקסם Magic Moist שמיועדת לעיצוב תלתלים מושלמים ולטיפוח שיער מקורזל ויבש.

לחות הקסם מתאימה למגוון סוגי התלתלים, היא יוצרת מעטפת לחות, מסייעת בפתיחת קשרים, מונעת יובש וחשמל סטטי (Frizz), מעצבת תלתלים מוגדרים, מעניקה רכות, גמישות וברק נפלא.

הפורמולה ידידותית לשיער ולקרקפת ומכילה 92% רכיבים ממקור טבעי ואינה מכילה פרבנים, שמן מינרלי, מלח סודיום כלוריד או פתלאטים.

הלחות מכילה מרכיבים ממקור צמחי לטיפוח השיער: חמאת קקאו, חמאת שיאה, שמן קוקוס, שמן אגוזי מקדמיה.

המחיר המומלץ לצרכן: 20 שקל לתכולת: 350 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נטורל פורמולה לחות הקסם לתלתלים מושלמים מחיר 20 שקל. טל אזולאי,
נטורל פורמולה לחות הקסם לתלתלים מושלמים מחיר 20 שקל/טל אזולאי

המותג לטיפוח השיער והגוף 'הוואי' שקיים משנות ה-60, משיק מוצרים חדשים לשיער: שמפו ומרכך ללא סולפטים ושמפו ומרכך מעניק נפח.

המוצרים החדשים מציגים פורמולה חדשה, עם 92% רכיבים ממקור טבעי ואריזה ידידותית לסביבה. הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר והפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

שמפו ומרכך תמצית יסמין - מעניק נפח לשיער דק שנשמר עד 48 שעות מהשורש לקצוות. הפורמולה מועשרת תמצית יסמין, למראה שיער בריא, מלא נפח עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים: שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים, מסייע בשמירת שיער שעבר טיפול מקצועי (החלקה, טיפול קרטין, צביעה או סלסול) תוך כדי הזנתו. הפורמולה המועשרת מסייעת בהזנת השיער לעומקו ומותירה אותו חזק ויפה, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

המחיר המומלץ לצרכן שמפו ומרכך: 15 שקל, תכולה: 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

הוואי שמפו ומרכך. סטודיו  אלדד שאו,
הוואי שמפו ומרכך - הסדרות החדשות, המחיר: 15 שקל ל-700 מ"ל/סטודיו אלדד שאו

לגברים בלבד

המותג FILL IT (פיל איט), מבית דה איי ברנד (THE A BREAND), משיק תוסף תזונה לגברים המיועד לעצירת נשירה, לחיזוק השיער ולעידוד צמיחת שיער חדש.

התוסף מכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים, החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק, בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף.

רכיבי התוסף כוללים:

קולגן- חלבון המיוצר על ידי הגוף ונמצא בעיקר בקרקפת, באזור שמזין את השערה וממנו היא צומחת. כאשר קיים מיעוט או חוסר בחלבון, השערה תיחלש.

חומצה פולית - רמות נמוכות של חומצה פולית בגוף יכולות לגרום לירידה והאטה בקצב התחלקות התאים ומערכב התפתחות של תאים חדשים.

ביוטין - בעל תפקיד חשוב בשמירה על מערכת העור, הציפורנים והשיער. ביוטין מעלה את הגמישות של סיב השערה ומונע את שבירתה. מחסור בביוטין עלול לגרום לשיער לנשור, להראות פחות בריא ובמקרים קיצונים להתקרחות.

אבץ - מינרל חיוני המצוי כמעט בכל תא בגוף. האבץ משתתף בתהליכים מרכזיים הקשורים לצמיחת שיער והוא נחוץ לתפקוד תקין של סלוטת השומן סביב זקיק השיער.

ויטמין B - ויטמין חיוני לתפקוד תקין של מערכת העצבים, בניית דם ומניעה אנמיה.

התוסף FILL IT לגברים הוא עוצמתי עם 100% רכיבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכיבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים.

הויטמינים מתאימים ואף מומלצים בקרב מושתלי שיער שעברו השתלת שיער על מנת לחזק את הזקיקים החדשים והקיימים.

תוסף התזונה פיל איט מיוצר בישראל במפעל בעל תקן GMP ותקן ISO שמבטיחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים מאושרי תקן משרד בריאות בישראל ובעל תעודת כשרות בהשגחה הרבנות האוזרית גליל תחתון.

מחירים לצרכן:
מארז בייסק לחודשיים - 369 שקל
מארז פרימיום שלושה חודשים - 469 שקל
מארז לאקס לחצי שנה - 859 שקל

ניתן להשיג באתר המכר של החברה

פיל איט לגברים מבית דה איי ברנד, מארז זוגי החל מ-369 שקל. יח"צ,
פיל איט לגברים מבית דה איי ברנד, מארז זוגי החל מ-369 שקל/יח"צ

מייבש השיער החדשני Hair Glory Hair Dryer של Dreame הגיע לישראל והוא עוצמתי, קומפקטי ומונע נזקי חום ועליית טמפרטורות

מייבש השיער החדש, מצויד במנוע עוצמתי לייבוש מהיר ועל פי היצרן, הוא מפזר כ-300 מיליון יונים שליליים השומרים על סיב השערה ומונע נזקי חום לאורך זמן, ולו פיה המתחברת בצורה מגנטית לגוף המייבש.

המייבש Hair Glory Hair Dryer מציע טמפרטורה קבועה של 57 מעלות והוא מנטר אותה 100 פעמים בדקה כדי למנוע עלייה או ירידה של הטמפרטורה, ולשמור עליה אופטימלית לשמירה מקסימלית על השיער.

ניתן לבחור בשתי מהיריות לייבוש השיער וארבע תוכניות חום לכל מצב ייבוש. המכשיר בעל צג דיגיטלי חדשני מודרני ומתאים לשיער חלק, גלי ומסולסל.

משקלו נמוך - 345 גרם, הוא קל לאחסון ולנשיאה לכל מקום, ומתאים לחופשות.

מחיר השקה: 990 שקל, ניתן להשיג באתר

Hair Glory Hair Dryer מייבש השיער החדשני של המותג הבינלאומי Dreame. יח"צ,
Hair Glory Hair Dryer מייבש השיער החדשני של המותג הבינלאומי Dreame, מחיר השקה: 900 שקל/יח"צ

העונה היפה מתרחבת

רשת APRIL מתרחבת לתחום הייצור ומשיקה את APRIL MAKE-UP - ליין איפור עשיר, איכותי וידידותי לסביבה.

מוצרי APRIL MAKE-UP פותחו בתהליך שנמשך כשנתיים ומיוצרים במעבדות 'בוגארט' שבצרפת, כשהליין החדש מציע מגוון רחב של 466 פריטי איפור, בקשת רחבה של גוונים, מרקמים וגימורים, לאיפור הפנים, העיניים, השפתיים, הגבות ועוד. המוצרים כולם נמכרים באריזות רב פעמיות בעלות עיצוב עדכני, הנושאות כיתובים בעלי מסרים שונים של העצמה נשית וניתנות למילוי חוזר.

APRIL היא רשת ישראלית ותיקה ומוכרת, הנחשבת לחלוצה ומובילה בתחום הביוטי בישראל, עם פריסה ארצית רחבה של חנויות מצפון ועד דרום שהולכת ומתרחבת במהלך השנים.

APRIL השלימה בשנים האחרונות מספר מהלכים פורצי דרך, בהם ביסוס רשת חנויות באירופה ובאמירויות, זיהוי וביסוס קטגוריית בשמי הבוטיק בישראל וכעת מרחיבה את פעילותה בעולם ובישראל עם כניסה לקטגוריית מוצרי האיפור.

בין המוצרים המובילים בליין החדש: APRIL MAKE-UP לאיפור הפנים, לאיפור העיניים והשפתיים את מוצרי "אפריל מייק-אפ" ניתן להשיג בחנויות אפריל ובאתר אפריל. טווח מחירים: 14-110 שקל.

להתאפר באפריל קולקציית April make up. יח"צ,
APRIL MAKE-UP/יח"צ

* * * * אופנה * * * *

adidas |IVY PARADISE

בהשראת דיסקו ואווירה קיצית במיוחד הקולקציה החדשה של adidas וכוכבת הפופ הגדולה בעולם נחשפת

בזמן שהיא מטריפה את העולם בסיבוב הופעות חדש לאלבום "רנסאנס", קווין בי מתפנה להשיק קולקציה חדשה למותג IVY PARK. ענקית הספורט adidas בשיתוף פעולה עם ביונסה משיקה דרופ חדש לקולקציית IVY PARADISE כשהפעם הקולקציה מתמקדת בפריטים למסיבת קיץ באווירת דיסקו אופנתית וטרנדית במיוחד. את הקולקציה מלווה קמפיין דיגיטל בהובלת שחקנים, אמנים ודוגמניות.

קולקציית PARK PARADISE IVY כוללת פריטים אופנתיים שעושים כבוד למועדוני הלילה והדיסקו ומסיבות הבריכה באווירת היפ-הופ של שנות ה-90. הפריטים מאופיינים בנצנצים, פאייטים, פרנזים, בד קטיפה והדפסים מונוכרומטיים בצבעי ורוד זוהר, חום ושחור מה שהופך אותם לפריט המרענן של הקיץ. קולקציית IVP חוגגת חופש וביטוי עצמי ומיועדת לנשים וגברים.

בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא: שמלה מבד רשת מנצנצת , חולצות קרופ וסטים קצרים, בגדי ים, ז'קט נצנצים ומכנסיים קצרים בוורוד לוהט. הקולקציה כוללת בנוסף מגוון אביזרי חוף כגון, מצחיות, מגבת לוגו של Ivy Park, תיקים ואביזרים למסיבת קיץ אופנתית. המידות של הקולקציה נעות בין 3XS - 4XL.



IVY PARADISE | adidas
מהדורה מוגבלת!
הקולקציה זמינה באתר הסחר, בחנות אדידס בקניון רמת אביב ובחנות פקטורי 54 החל מ-23.6
טווח מחירים: 199.9-1399.9 ₪

adidas ivt park paradise. יח"צ חו"ל,
adidas ivt park paradise/יח"צ חו"ל

HP, דקטלון וקבוצת Lonati מציגות נעל בהדפסת תלת מימד המיוצרת ללא שימוש בדבקים
קונספט חדשני לתהליך ייצור ההנעלה מציע הנעלה מותאמת אישית הניתנת למחזור, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של מדפסת התלת מימד ה- Multi Jet Fusion של HP ומכונות הסריגה הדיגיטליות של Lonati

ענקית הטכנולוגיה HP, בשיתוף פעולה פורץ דרך עם רשת הספורט הבינלאומית, דקטלון (Decathlon), וקבוצת לונטי (Group Lonati), חושפת קונספט ייצור חדשני ובר קיימא לתעשיית ההנעלה העולמית בתערוכה הבינלאומית הגדולה ביותר בעולם בתחום טכנולוגיית הטקסטיל והבגדים, ה- ITMA שבמילאנו (8-14.06).

נעל הספורט החדשנית משלבת בתוכה את הגרב המעוצבת בקפידה של Lonati עם סוליה אמצעית וסוליה חיצונית חדשנית המיוצרות באמצעות מדפסת התלת מימד החדישה של HP, ה- Jet Fusion 5200.

מכונות הסריגה הדיגיטליות של Lonati , XT-MACHINE ו-Double Cylinder E1530XS מאפשרות ייצור החלק העליון של הנעל עם שכבה בודדת או כפולה של בד וכך נוצר חלק עליון משולב המציע נוחות, קלילות, ביצועים ואיכות ללא תחרות.

באופן מסורתי, ייצור נעליים דורש חלקים רבים, חומרי דבק וכוח עבודה משמעותי. כך ששיתוף הפעולה הייחודי בין החברות, מחולל מהפכה בעולם האופנה וההלבשה בכלל ובתהליך ייצור הנעליים בפרט, על ידי מינוף העוצמה של הדפסת תלת מימד.

היתרונות של הדפסת תלת מימד וסריגה דיגיטלית ברמה התעשייתית, באות לידי ביטוי בכך שהנעל ניתנת להתאמה אישית, בעלת חיי מוצר בר-קיימא וידידותי יותר לסביבה על ידי שימוש בשיטת הרכבה נטולת דבקים, מביאה עימה את היכולת לייצור מקומי בהדפסת תלת מימד וגמישות של תהליך הייצור, המאפשר אופטימיזציה של המלאי וייצור לפי דרישה. כתוצאה מכך, מפחית בזבוז של משאבים.

דון אלברט (Don Albert), ראש תחום הנעלה וספורט, HP Personalization & 3D Printing: "המשמעות של טכנולוגיית ה-Multi Jet Fusion של HP הינה עידן חדש של ייצור חדשני בר קיימא. אנו גאים לשתף פעולה עם דקטלון בהצגת הפוטנציאל העצום של הדפסת תלת מימד לגישה בת קיימא יותר לייצור. המומחיות של קבוצת Lonati בטכנולוגיית נעליים מתאימה באופן מושלם לערכים המשותפים שלנו לקיימות. העבודה שלנו ביחד ממש זה מעוררת השראה".

פיליפ סייל (Phillipe Seille), מנהל קבוצת מחקר בדקטלון: "אנו נרגשים לשתף פעולה בפרויקט זה עם חברת HP ו-Lonati Group, אשר מדגים את המחויבות שלנו לקיימות. על ידי מינוף הפוטנציאל של הדפסת תלת מימד, אנו מחוללים מהפכה בתהליך ייצור הנעליים, ומציעים לצרכנים הנעלה מותאמת אישית, אשר ניתנת למחזור וייצור מקומי".

נעליים ללא דבק, דקטלון. יח"צ,
נעליים ללא דבק, דקטלון/יח"צ

קיץ לוהט ברשת ההנעלה B.unique
רשת ההנעלה הישראלית B.unique, המתמחה בנעלי נשים נוחות ואיכותיות ליומיום, לערב ולאירועים, תוך סנכרון עם הטרנדים החמים ומגמות האופנה הנוכחיות, מציגה קולקציית קיץ צבעונית במיוחד, הכוללת גם ליין הנעלה טבעוני חדש המיוצר ללא שימוש בחומרים מהחי וידידותי לסביבה, המאושר על ידי תו התקן הרשמי של עמותת ויגן פרינדלי.

רשת האופנה הותיקה הקיימת מזה כשני עשורים ומייצרת כחול- לבן, מציגה לכבוד עונת קיץ 2023 קולקציה איכותית, צבעונית ולוהטת במיוחד, בה ניתן למצוא מאות פריטי הנעלה מכל הסוגים ולכל שעה ביום. אלו כוללים פריטים המתאימים לעונת הרחצה, הנעלה קז'ואלית יומיומית, כזו המתאימה למשרד, דרך נעליים אלגנטיות לאירועים ואף נעלי כלה. בין היתר ניתן למצוא סנדלים שטוחים ועל עקבים, נעלי סניקרס, אוקספורד, בובה, נעלי עקב, כפכפים ועוד.

לאחרונה השיקה הרשת את ליין B.unique vegan הנעלה טבעונית איכותית העושה שימוש 100% בחומרים שאינם מהחי, תוך דאגה לכדור הארץ. הליין החדש קיבל את תו התקן ויגן פרינדלי הניתן על ידי עמותת ויגן פרינדלי ומוכיח כי החברה נבדקה על ידי פעילי העמותה והינה ידידותית לטבעוניים על פי כל הקריטריונים. כמו כן, לצד דגמיה המקוריים של החברה המיוצרים בישראל, ניתן למצוא מותגי יבוא בינלאומיים מובילים, כדוגמת המותג הברזילאי Ipanema והמותג הספרדי- Victoria.

לצד הנוחות והאיכות הבלתי מתפשרת, המותג מסונכרן עם הטרנדים העדכניים ביותר לעונה, כשבקולקציה החדשה ניתן למצוא מגוון פריטי הנעלה בצבעי פסטל, צבעי ניאון בוהקים, ג'ינס, נעלי בלרינה, סנדלי גלדיאטור, משחקי שקיפויות, מראה קלוע, עקבי מיקרו, נעלי מיול, רשתות, אבנים נוצצות, כפכפי סלייד ועוד.

כמו כן, בגזרה האלגנטית ניתן למצוא נעליים וסנדלים, שטוחים או על עקבים, המתאימים לאירועים הקיציים, ואף כאלו בצבעוניות של לבן וקרם המתאימים לכלות ביומן הגדול. כמו כן, קטגוריית סייל והזדמנות האחרונה באתר הרשת, הכוללת דגמים נבחרים ומידות אחרונות בהנחות של עד כ-70% ממחירם המקורי.
טווח מידות הנעליים: 35-42. טווח מחירים: 250-400 שקלים לזוג.

רשת B.unique - להשיג בסניפי הרשת ובאתר WWW.B-UNIQUE.CO.IL

סנדלי עקב אלגנטיים מבית רשת b.unique  400 שח להשיג בסניפים ובאתר www.b-unique.co.il. ליאור קסון,
סנדלי עקב אלגנטיים מבית רשת b.unique 400 שח להשיג בסניפים ובאתר www.b-unique.co.il/ליאור קסון

*Oakley x Tom Cruise*

‎*מותג המשקפיים, הספורט והלייף סטייל המוביל אוקלי ושחקן הקולנוע זוכה גלובוס הזהב טום קרוז עיצבו יחדיו דגם יחודי ואקסקלוסיבי לסרט החדש בכיכובו משימה בלתי אפשרית*

המשימה כאן הייתה ברורה, *אוקלי וקרוז עיצבו את המשקפיים המושלמים עבור הדמות שלו, איתן האנט,* לקראת אחד הפעלולים המסוכנים ביותר שנראו בסרטי משימה בלתי אפשרית. *התוצאה היא דגם ה-ECLP23 הכולל הגנה במהירות גבוהה, שדה ראייה רחב ואפס כוח משיכה המוודא שהמשקפיים מתאימים לפנים שלו, ולא משאיר מקום לטעויות ברגע ההיסטורי הזה.*

אוקלי וטום קרוז. יח"צ חו"ל,
אוקלי וטום קרוז/יח"צ חו"ל

מצעים עם כיס
רגע לפני שאתם נרדמים מול הטלוויזיה במיטה, איפה אתם שמים את השלט? תראו שדרוג קטן שמשנה חיים: לסדין המצורף לסט המצעים החדש napocket יש, כלשונו, כיס צדדי, שבתוכו ניתן לשים את השלט, הספר, האוזניות, כדורי השינה וכל מה שאתם צריכים קרוב אליכם לםני ואחרי השינה. סט מצעי הג'רסי של אתר napo מוצע בצבעים יפהפיים במיוחד - ירוק פיסטוק, אדום חמרה, כחול כהה, קרם, כחול ואפור, בשלל מידות. הבד נעים למגע ואוורירי מאוד (100 אחוז כותנה), כך שהוא מתאים לקיץ. ועוד סיבה טובה לרכוש אותם: הם לא מתקמטים! 200 שקל לסדין זוגי, 540 שקל לסט מלא, להשיג באתר www.napo.co.il

סדין napocket של רשת נאפו 200 שקל. יחצ דג הזהב,
סדין napocket של רשת נאפו 200 שקל/יחצ דג הזהב

מצטרפת לטרנד השחור

המותג האירופאי למכשירי חשמל Beko משיק מדיח כלים חדש בעיצוב שחור המעניק לחלל המטבח קו מודרני, יוקרתי ואלגנטי. המפרט המתקדם של המדיח, יוצר שילוב של ניקיון יעיל וחסכון בעלויות. בשנים האחרונות הפך הצבע השחור לאלמנט מרכזי שבא לידי ביטוי לא רק באבזור וריהוט בחללים שונים בבית, אלא קו מנחה שיוצר אמירה מודרנית ומינימליסטית בעיצוב הבית.

מדיח הכלים הפך למוצר החשמל הבסיסי ביותר במטבח שחוסך לנו הרבה זמן ומאמץ. מדיח הכלים החדש דגם DVN- 05321B רחב, בעל 5 תוכניות הדחה וטמפרטורות שונות ביניהן 50° Eco לתוכנית חסכונית, ° 70Intensive לתוכנית יסודית, ° 65 Clean & Shine תוכנית לניקיון וברק, Quick & Shine 60° לתוכנית מהירה ומבריקה ו- Mini 35° לתוכנית קצרה. מעבר לתוכניות בהתאמה א=ישית, למדיח קיימת אפשרות חסכונית נוספת לחצי כמות מהכלים.

למדיח תצוגת LED המציג בקרה להוספת מלח או נוזל הברקה ומראה בזמן אמת את התכנית שנבחרה וטיימר שמראה את הזמן שנותר לסיום. למדיח תכולה של 13 מערכות כלים עם שתי סלסלות ודירוג אנרגטי A לחסכון באנרגיה וחשמל

גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל, "Beko זיהתה בשנים האחרונות בעולם וגם בישראל ביקוש למוצרי חשמל בגוון שחור. מטבחים בגוונים של שחור ואפור הפכו למגמה עכשוויות בבית הישראלי כך שמוצרים בסיסיים כמו מקרר או מדיח שחור הם חלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח. בהתאם לכך המותג מפתח ומייצר ליין מוצרים שחורים, שחלקם כדוגמת המקרר והמדיח נחתו בישראל וחלקם יגיעו בעתיד".

יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג , היבואנית הרשמית של מוצרי בקו בישראל, מסכם, "אנחנו גאים להביא לארץ מוצרים איכותיים שיוצרים מטבח מאובזר ויחד עם זאת מעוצב. המדיח השחור החדש של Beko הוא פתרון מושלם לכך ואנחנו מאמינים שהצרכן הישראלי ייהנה מהמוצר הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העיצובית"

מדיח שחור של beko. יח"צ חו"ל,
מדיח שחור של beko/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully