וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהמדף: ביונסה משיקה קולקציה ועוד מוצרים שכדאי להכיר

20.7.2023 / 8:39

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה בעולמות הטיפוח והפנאי מצאנו כאלו שתרצו להכיר: סוד הזעפרן להפחתת הלחץ, נעלי ספורט בייצור תלת מימד, נעליים טבעוניות, קולקציית דיסקו של ביונסה, טרנד שחור שמשתלט על המטבח ואפילו מצעים עם כיסים

קאלם איט, ויטמנים לסטרס ולחץ. המחיר: החל מ- 189 שקל. יח"צ,
Calm it ויטמנים לסטרס ולחץ. המחיר: החל מ- 189 שקל/יח"צ

סוד הזעפרן להפגת הסטרס

ישראלים רבים חשים לחץ וחוסר שקט, נוכח נסיבות החיים מעוררות הדאגה: מצב ביטחוני, יוקר מחייה, מצב כלכלי, רפואי ועוד, המהווים תחושות מורכבות המשפיעות על מצב הרוח.

חברת דה איי ברנד, משיקה בימים אלה תוסף תזונה חדשני: Calm it, המוצר, 100% טבעי, מטפל בלחץ, סטרס, עצבנות וחוסר שקט באופן טבעי. הפורמולה של קאלם עשויה מרכיבי פרימיום שבראשם רכיב פטנט ראשון מסוגו של מיצוי זעפרן, נוגד הדיכאון של הטבע - במינונים שלא קיימים במוצרים אחרים.

השימוש בקאלם מעלה את רמות הסרטונין והדופמין (הורמוני שמחה) בגוף אשר גורמים לשיפור במצב הרוח ולתחושת רוגע כללית. את ההשפעה של קאלם איט, אפשר להרגיש תוך חודש של שימוש במוצר, בממוצע.

מחירים לצרכן:
מארז לחודש - 189 שקל
מארז לחודשיים -349 שקל
מארז לשלושה חודשים - 499 שקל

אריזות תוספי התזונה של דה איי ברנד נארזות על ידי כפר עידוד בית לאנשים מיוחדים, כך שבכל רכישה את בעצם תורמת לקהילה מדהימה. ניתן להשיג באתר המכר של החברה

קאלם איט מבית דה איי. המחיר: החל מ-189 שקל. יח"צ,
Calm it מבית דה איי. המחיר: החל מ-189 שקל/יח"צ

הטיפה הפרחונית עוברת מסע

הבושם החדש מבית מעצב העל איסי מיאקי- דרופ דיסי אסנשייל, הוא בושם טבעוני לנשים, עשיר בתווים פרחוניים וצמחיים ומורכב מ-82% רכיבים טבעיים.

הריחות הטבעיים מעניקים אווירה של טבע במלוא הדרו: עלים ירוקים ופריכים מתערבבים עם תווים פרחוניים של מגנוליה ולילך, ומשתלבים עם תווי מאסק רכים.

הבושם Ane Ayo חוגג את פרח הלילך, שהוא תו החתימה של קולקציית דרופ. הפרח האייקוני של בשמי איסי מיאקי עובר זיכוך ומפיק ניחוח זוהר ואוורירי. הוא מזכיר את המסע הפואטי והריחני שעוברת טיפת מים כשהיא מתאדה דרך אור השמש.

הריח הפרחוני החדש המורכב מ- 82% מרכיבים טבעיים, הוא מסע של חוש הריח דרך הטבע השופע.
התווים העליונים של הבושם הם הניחוח הירוק והנמרץ של עלים פריכים שתופסים את הרעננות של הרגע.

הבקבוק מעוצב בצורת טיפה ותוכנן כך שיניחו אותו בצורה שטוחה, מה שמציע נקודת מבט חדשה על העולם. עם גוון ירוק עדין, הבקבוק מספר את מסע הטיפה של איסי מיאקי הפוגשת בדרכה בתווים פרחוניים וצמחיים. הבקבוק מכיל 12% זכוכית ממוחזרת.

מיאקי דרופ דיסי אסנשייל אדפ 90 מ"ל', המחיר המומלץ לצרכן: 419 שקל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, בי והמשביר לצרכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איסי מיאקי דרופ דיסי אסנשייל מחיר 419 שקל ל-90 מל אד"פ. יח"צ חו"ל,
איסי מיאקי דרופ דיסי אסנשייל, המחיר: 419 שקל ל-90 מל אד"פ/יח"צ חו"ל

מתאפרים באפריל, כל השנה

רשת APRIL מתרחבת לתחום הייצור ומשיקה את APRIL MAKE-UP - ליין איפור עשיר, איכותי וידידותי לסביבה.

הליין החדש מציע מגוון רחב של 466 פריטי איפור, בקשת רחבה של גוונים, מרקמים וגימורים, לאיפור הפנים, העיניים, השפתיים, הגבות ועוד. המוצרים כולם נמכרים באריזות רב פעמיות בעלות עיצוב עדכני, הנושאות כיתובים בעלי מסרים שונים של העצמה נשית וניתנות למילוי חוזר.

רשת APRIL השלימה בשנים האחרונות מספר מהלכים פורצי דרך, בהם ביסוס רשת חנויות באירופה ובאמירויות, זיהוי וביסוס קטגוריית בשמי הבוטיק בישראל וכעת מרחיבה את פעילותה בעולם ובישראל עם כניסה לקטגוריית מוצרי האיפור.

בין המוצרים המובילים בליין החדש: APRIL MAKE-UP לאיפור הפנים, לאיפור העיניים והשפתיים את מוצרי "אפריל מייק-אפ" ניתן להשיג בחנויות אפריל ובאתר אפריל. טווח מחירים: 14-110 שקל.

להתאפר באפריל קולקציית April make up. יח"צ,
APRIL MAKE-UP, טווח מחירים: 14-110 שקל/יח"צ

קווין B משיקה קולקציית דיסקו

ענקית הספורט adidas בשיתוף פעולה עם ביונסה משיקה דרופ חדש לקולקציית IVY PARADISE כשהפעם הקולקציה מתמקדת בפריטים למסיבת קיץ באווירת דיסקו אופנתית וטרנדית במיוחד. את הקולקציה מלווה קמפיין דיגיטל בהובלת שחקנים, אמנים ודוגמניות.

קולקציית PARK PARADISE IVY כוללת פריטים אופנתיים שעושים כבוד למועדוני הלילה והדיסקו ומסיבות הבריכה באווירת היפ-הופ של שנות ה-90. הפריטים מאופיינים בנצנצים, פאייטים, פרנזים, בד קטיפה והדפסים מונוכרומטיים בצבעי ורוד זוהר, חום ושחור מה שהופך אותם לפריט המרענן של הקיץ. קולקציית IVP חוגגת חופש וביטוי עצמי ומיועדת לנשים וגברים.

בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא: שמלה מבד רשת מנצנצת , חולצות קרופ וסטים קצרים, בגדי ים, ז'קט נצנצים ומכנסיים קצרים בוורוד לוהט. הקולקציה כוללת בנוסף מגוון אביזרי חוף כגון, מצחיות, מגבת לוגו של Ivy Park, תיקים ואביזרים למסיבת קיץ אופנתית.

טווח מחירים: 200-1400 שקל. הקולקציה זמינה באתר הסחר, בחנות אדידס בקניון רמת אביב ובחנות פקטורי 54

adidas ivt park paradise. יח"צ חו"ל,
adidas ivt park paradise, טווח מחירים: 200-1400 שקל/יח"צ חו"ל

נעליים בתלת-מימד

ענקית הטכנולוגיה HP, בשיתוף פעולה פורץ דרך עם רשת הספורט הבינלאומית, דקטלון (Decathlon), וקבוצת לונטי (Group Lonati), חושפת קונספט ייצור חדשני ובר קיימא לתעשיית ההנעלה העולמית בתערוכה הבינלאומית הגדולה ביותר בעולם בתחום טכנולוגיית הטקסטיל והבגדים, ה- ITMA שבמילאנו (8-14.06).

נעל הספורט החדשנית משלבת בתוכה את הגרב המעוצבת בקפידה של Lonati עם סוליה אמצעית וסוליה חיצונית חדשנית המיוצרות באמצעות מדפסת התלת מימד החדישה של HP, ה- Jet Fusion 5200.

מכונות הסריגה הדיגיטליות של Lonati , XT-MACHINE ו-Double Cylinder E1530XS מאפשרות ייצור החלק העליון של הנעל עם שכבה בודדת או כפולה של בד וכך נוצר חלק עליון משולב המציע נוחות, קלילות, ביצועים ואיכות ללא תחרות.

באופן מסורתי, ייצור נעליים דורש חלקים רבים, חומרי דבק וכוח עבודה משמעותי. כך ששיתוף הפעולה הייחודי בין החברות, מחולל מהפכה בעולם האופנה וההלבשה בכלל ובתהליך ייצור הנעליים בפרט, על ידי מינוף העוצמה של הדפסת תלת מימד.

היתרונות של הדפסת תלת מימד וסריגה דיגיטלית ברמה התעשייתית, באות לידי ביטוי בכך שהנעל ניתנת להתאמה אישית, בעלת חיי מוצר בר-קיימא וידידותי יותר לסביבה על ידי שימוש בשיטת הרכבה נטולת דבקים, מביאה עימה את היכולת לייצור מקומי בהדפסת תלת מימד וגמישות של תהליך הייצור, המאפשר אופטימיזציה של המלאי וייצור לפי דרישה. כתוצאה מכך, מפחית בזבוז של משאבים.

דון אלברט (Don Albert), ראש תחום הנעלה וספורט, HP Personalization & 3D Printing: "המשמעות של טכנולוגיית ה-Multi Jet Fusion של HP הינה עידן חדש של ייצור חדשני בר קיימא. אנו גאים לשתף פעולה עם דקטלון בהצגת הפוטנציאל העצום של הדפסת תלת מימד לגישה בת קיימא יותר לייצור. המומחיות של קבוצת Lonati בטכנולוגיית נעליים מתאימה באופן מושלם לערכים המשותפים שלנו לקיימות. העבודה שלנו ביחד ממש זה מעוררת השראה".

פיליפ סייל (Phillipe Seille), מנהל קבוצת מחקר בדקטלון: "אנו נרגשים לשתף פעולה בפרויקט זה עם חברת HP ו-Lonati Group, אשר מדגים את המחויבות שלנו לקיימות. על ידי מינוף הפוטנציאל של הדפסת תלת מימד, אנו מחוללים מהפכה בתהליך ייצור הנעליים, ומציעים לצרכנים הנעלה מותאמת אישית, אשר ניתנת למחזור וייצור מקומי".

נעליים ללא דבק, דקטלון. יח"צ,
נעליים ללא דבק, מיוצרת בקונספט חדשני ובר קיימא, דקטלון/יח"צ

נועלים בטבעוניות

רשת ההנעלה הישראלית B.unique, המתמחה בנעלי נשים נוחות ואיכותיות ליומיום, לערב ולאירועים, מציגה קולקציית קיץ צבעונית, הכוללת גם ליין הנעלה טבעוני חדש המיוצר ללא שימוש בחומרים מהחי וידידותי לסביבה, המאושר על ידי תו התקן הרשמי של עמותת ויגן פרינדלי.

כמו כן, לצד דגמיה המקוריים של החברה המיוצרים בישראל, ניתן למצוא מותגי יבוא בינלאומיים מובילים, כדוגמת המותג הברזילאי Ipanema והמותג הספרדי- Victoria.

בקולקציות שמציגה B.unique, תמצאו מגוון פריטי הנעלה בצבעי פסטל, צבעי ניאון בוהקים, ג'ינס, נעלי בלרינה, סנדלי גלדיאטור, משחקי שקיפויות, מראה קלוע, עקבי מיקרו, נעלי מיול, רשתות, אבנים נוצצות, כפכפי סלייד ועוד.

בגזרה האלגנטית ניתן למצוא נעליים וסנדלים, שטוחים או על עקבים, המתאימים לאירועים הקיציים, ואף כאלו בצבעוניות של לבן וקרם המתאימים לכלות ביומן הגדול.

קטגוריית סייל והזדמנות האחרונה באתר הרשת, הכוללת דגמים נבחרים ומידות אחרונות בהנחות של עד כ-70% ממחירם המקורי. טווח מידות הנעליים: 35-42. טווח מחירים: 250-400 שקלים לזוג. להשיג בסניפי הרשת ובאתר B.unique

סנדלי עקב אלגנטיים מבית רשת b.unique  400 שח להשיג בסניפים ובאתר www.b-unique.co.il. ליאור קסון,
סנדלי עקב אלגנטיים מבית רשת b.unique, המחיר: 400 שקל/ליאור קסון

עושים כושר עם שר פיטנס

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" משיקה בקיץ 2023 סדרת מוצרי ספורט של שר פיטנס (במותג הפרטי).

סדרת המוצרים כוללת: בקבוק שתייה שייקר, מזרן ספורט פרימיום, מזרן יוגה ופילאטיס, גומיות התנגדות אלסטיות לכושר ועוד.

בקבוק שתיה שייקר - בשני צבעים שחור וורוד - 650 מ"ל, מתאים להכנת שייק ספורטיבי באמצעות כדור קפיצי מקציף לערבוב תוספי תזונה ומשקאות בקלות ובמהירות. המחיר: 26.10 שקל.

גומית התנגדות ירכיים - גומיות התנגדות אלסטיות מקצועיות לכושר, ב-3 דרגות קושי שונות. מיועדות לאימון פונקציונלי ולחיזוק השרירים. מחיר ל- 3 גומיות 52.30 שקל.

מזרן ספורט פרימיום ורוד/אפור - מזרן ספורט איכותי בצבעים ורוד/אפור, מיועד ליוגה ופילאטיס, לאימוני סטודיו, לפעילות בחוץ ואף לנסיעות. המחיר: 62.80 שקל.

בקבוק שייקר של שר פיטנס לרמי לוי. יח"צ,
בקבוק שתיה שייקר שר פיטנס - 650 מ"ל - המחיר: 26.10 שקל, רמי לוי/יח"צ

מצעים עם כיס

רגע לפני שאתם נרדמים מול הטלוויזיה במיטה, איפה אתם שמים את השלט?

תראו שדרוג קטן שמשנה חיים: לסדין המצורף לסט המצעים החדש napocket יש, כלשונו, כיס צדדי, שבתוכו ניתן לשים את השלט, הספר, האוזניות, כדורי השינה וכל מה שאתם צריכים קרוב אליכם לפני ואחרי השינה.

סט מצעי הג'רסי של אתר napo מוצע במגוון צבעים מיוחדים: ירוק פיסטוק, אדום חמרה, כחול כהה, קרם, כחול ואפור, בשלל מידות. הבד נעים למגע ואוורירי מאוד (100 אחוז כותנה), כך שהוא מתאים לקיץ.

יתרון נוסף - הם לא מתקמטים!

המחיר: 200 שקל לסדין זוגי, 540 שקל לסט מלא, להשיג באתר NAPO

סדין napocket של רשת נאפו 200 שקל. יחצ דג הזהב,
סדין napocket של רשת נאפו, המחיר: 200 שקל/יחצ דג הזהב

פונקציונלי על השיש

כלים מולטי פונקציונאליים המשמשים למספר מטרות בפריט אחד מייעלים את זמן העבודה במטבח וחוסכים מקום רב. סיבה זו הופכת אותם למאוד שימושיים ואהובים בקרב בשלנים, חובבי הקולינריה ואוהבי הגאדג'טים למטבח באשר הם.

מותג סולתם המתמחה בכלי בישול ואפייה איכותיים, עמידים ומעוצבים למטבח הבייתי, מציגה משטח מולטי פונקציונאלי ארבע באחד, המשמש מצידו האחד לחיתוך ומצידו השני להפשרה, ללא צורך בחשמל, מיקרוגל או מים רותחים.

המשטח החדש מבית הרשת משמש לארבע פונקציות בישול חשובות במקביל. מצידו האחד מהווה משטח חיתוך, ואילו מצידו השני עשוי האלומיניום משמש משטח הפשרה המקצר משמעותית את זמן הפשרתם של מאכלים ומצרכים, כדוגמת עוף, בשר, דגים וירקות.

המשטח פועל ללא צורך בשימוש בחשמל, מיקרוגל או במים רותחים. מלבד אלו, כולל משחיז סכינים ומגרד שום וג'ינג'ר. המשטח המולטי פונקציונאלי חוסך במקום אחסון ועבודה ועל כן אידיאלי גם לדירות ומטבחים קטנים, חוסך כסף, מקצר ומייעל את זמן הבישול ובשטיפת הכלים לאחר מכן.

המחיר: 80 שקל. להשיג בסניפי רשת סולתם ובאתר סולתם

משטח חיתוך והפשרה מולטי פונקציונאלי 4 ב- 1 מבית סולתם 80 שקל. יח"צ,
משטח חיתוך והפשרה מולטי פונקציונאלי 4 ב- 1 מבית סולתם 80 שקל/יח"צ

הטרנד השחור למטבח

המותג האירופאי למכשירי חשמל Beko משיק מדיח כלים חדש בעיצוב שחור המעניק לחלל המטבח קו מודרני, יוקרתי ואלגנטי.

המפרט המתקדם של המדיח, יוצר שילוב של ניקיון יעיל וחסכון בעלויות. בשנים האחרונות הפך הצבע השחור לאלמנט מרכזי שבא לידי ביטוי לא רק באבזור וריהוט בחללים שונים בבית, אלא קו מנחה שיוצר אמירה מודרנית ומינימליסטית בעיצוב הבית.

מדיח הכלים החדש דגם DVN- 05321B רחב, בעל 5 תכניות הדחה וטמפרטורות שונות ביניהן 50° Eco לתוכנית חסכונית, תכנית יסודית, תכנית לניקיון וברק, תכנית מהירה ומבריקה ו- Mini 35° לתוכנית קצרה.

מעבר לתכניות בהתאמה אישית, למדיח קיימת אפשרות חסכונית נוספת לחצי כמות מהכלים, תצוגת LED, טיימר ותכולתו מאפשרת הדחה של 13 מערכות כלים בשתי סלסלות ודירוג אנרגטי A לחסכון באנרגיה וחשמל.

יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג , היבואנית הרשמית של מוצרי בקו בישראל: "אנחנו גאים להביא לארץ מוצרים איכותיים שיוצרים מטבח מאובזר ויחד עם זאת מעוצב. המדיח השחור החדש של Beko הוא פתרון מושלם לכך ואנחנו מאמינים שהצרכן הישראלי ייהנה מהמוצר הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העיצובית".

מדיח שחור של beko. יח"צ חו"ל,
מדיח שחור של beko/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully