וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד ברנס מונה לתפקיד מנהל מלון הבוטיק עכותיקה

12.7.2023 / 13:16

ברנס נחשב למלונאי וותיק ומוערך בענף עם רזומה של למעלה מ-40 שנות קריירה. בין התפקידים המרכזיים שביצע בעבר: מנכ"ל 2 בתי מלון של קנדה ישראל באילת וים המלח; מנכ"ל מלון קראון פלזה ים המלח ואילת; ניהול מלונות קיסר באילת וים המלח

דוד ברנס. יחצ,
דוד ברנס/יחצ

המלונאי הוותיק דוד ברנס מונה לתפקיד מנהל מלון הבוטיק עכותיקה, הממוקם בלב סמטאות העיר העתיקה.

ברנס נחשב למלונאי וותיק ומוערך בענף עם רזומה של למעלה מ-40 שנות קריירה. בין התפקידים המרכזיים שביצע בעבר: מנכ"ל 2 בתי מלון של קנדה ישראל באילת וים המלח; מנכ"ל מלון קראון פלזה ים המלח ואילת; ניהול מלונות קיסר באילת וים המלח, ניהול מלונות קבוצת הכשרת היישוב באילת וכן תפקידי ניהול במלונות בקרואטיה, צ'כיה וסלובקיה. ברנס בן 64 הוא בעל תואר BA מאוניברסיטת Robert Gordon בAberdeen Scotland.

מאיר דודסון: "עם כניסתו של דוד לתפקידו אנחנו מתכוונים להצעיד את המלון לעידן חדש בתחומי השירות , חווית האורח והחיבור המופלא בין המלון לעיר העתיקה של עכו ומאחלים לו ולנו הצלחה רבה".

החודש השיק מלון עכותיקה את הסוויטה הרומנטית החדשה -פינה של שלמות עיצובית במבנה בן 300 שנה. ""רצינו ליצור מרחב של אינטימיות, להיעלם מתוך הסמטאות לתוך מערת קסמים סמויה מעין, לסגור את הדלת ולהיות הכי יחד הכי לבד , אך יחד עם זאת מרחק של דקות הליכה מהשוק, הנמל והים ומהרופטופ של עכותיקה המשלים את החוויה.

בסוויטה מרווחת (כ 35 מ"ר) באיזור הרחצה יש מקלחת גשם מתקרת הקמרון, מקלחת מפל הנובע מהאבן ואמבטיה גדולה ומפנקת .איזור הרחצה מורכב מלוחות אבן מרחפות מעל חלוקי נחל. מוצרי הטיפוח של חברת לוקסיטן הצרפתי נבחרו לפנק אתכם. מול ספת הישיבה הזוגית מסך טלויזיה 65 אינץ' חכמה. המיטה הענקית הבנויה מסגרת קורות עץ החובקות מזרן ויסיקו בהזמנה מיוחדת. בחורף תוכלו להנות מהאווירה החמימה שיוצר החימום התת רצפתי, ובקיץ כמובן מזגן ומאוורר תקרה יוקרתי .

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully