וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

monday.com מקדמת את דניאל לריה לתפקיד סמנכ"ל מוצר וטכנולוגיה CPTO

12.7.2023 / 13:19

יהיה אחראי על כ-400 עובדים; החברה מגייסת שני מנהלי VP חדשים

דניאל לריה. יחצ,
דניאל לריה/יחצ

monday.com ( (NASDAQ: MNDY, מערכת הפעלה לעבודה (Work OS) המאפשרת לארגונים בכל סדר גודל ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, הודיעה היום על מינויו של דניאל לריה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה ומוצר (Chief Product and Technology Officer).
לריה הצטרף למאנדיי לפני כשבע שנים להוביל את המו"פ של החברה ובהמשך גם את צוותי המוצר. כחלק מצוות ההנהלה הבכירה, לדניאל היה בשנים האחרונות תפקיד מהותי ביישום הטכנולוגיה והחדשנות המניעות את החזון ואת יישום אסטרטגיית המוצר של מאנדיי. מנהיגותו יוצאת הדופן הייתה הבסיס להתפתחות מאנדיי לפלטפורמת Work OS רחבה ומקיפה כמו גם לכמה מהשקות המוצרים החלוציות ביותר של החברה, כולל השקות אחרונות של monday CRM ו- monday dev, וכן מספר רב של יישומים מרכזיים בפלטפורמה עצמה, בהם monday AI.

בתפקידו החדש, לריה יתמקד ביישום הרחבת החזון של מאנדיי כחברה רב-מוצרית וביעילותה התפעולית, תוך חיזוק הביצועים של החברה, לרבות ניהול וגיוס עובדים עבור כל צוותי המוצר, המו"פ ועיצוב המוצר והעובדים המונה כבר כיום למעלה מ-400 עובדות ועובדים. בהמשך לקידומו של דניאל מבצעת מאנדיי התאמה של המבנה הארגוני במחלקות הטכנולוגיה והמוצר, החל משני קידומים פנימיים לתפקידי VP, R&D, Infrastructure & Foundations, ו- VP Product כמו גם גיוסים חיצוניים לתפקידי VP Product Engineering ו- VP Product Design. לצד זאת, לריה מתכנן להשקיע גם בגיוסים אסטרטגיים מחוץ לישראל באמצעות הגדלת הנוכחות הגלובלית של מאנדיי בוורשה, לונדון וארצות הברית.

"אני נרגש להיכנס לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה והמוצר ולהוביל את אנשי הטכנולוגיה, ניהול המוצר, מעצבי המוצר והמהנדסים המעולים שיש לנו במאנדיי." אמר דניאל לריה. "הגישה שלנו יצרה תהליך ייחודי של פיתוח מוצר באופן הוליסטי , המבוסס על שילוב צוותים רב-תחומיים, שבהם חברי הצוות השונים מביאים את הכישרון והידע שלהם כדי לעבוד יחד ולתת את המענה השלם - מקצה לקצה - של המוצר, הפיתוח והעיצוב, בראייה שיתופית. אני רוצה להודות לרועי וערן על ההזדמנות ומצפה לשלב הבא של צמיחה ושיתופי פעולה כדי ליצור יחד את המוצרים שלנו, המסייעים לעוד ועוד צוותים ברחבי העולם לנהל את עבודתם".

"בעוד אנו ממשיכים לצמוח באופן מהיר, אנו גאים ונרגשים מאד לקדם את דניאל לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה והמוצר", אמר ערן זינמן, מייסד שותף ומנכ"ל משותף במאנדיי וה-CTO לשעבר של החברה. "לאורך כל שנותיו במאנדיי, דניאל ביסס רקורד מרשים של מנהיגות והצלחה בהובלת צוותי המו"פ והמוצרים שלנו ובחברה בכלל. אנו בטוחים שדניאל הוא האדם הנכון ביותר כדי לקדם את מאנדיי לעידן הבא של החדשנות ואף מעבר לכך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully