וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסיפור? אם הצלחתם לקרוא את הסיפור, סימן שאתם עומדים בפקק

12.7.2023 / 14:09

החל מאתמול, אנו נתקלים בסיפורים ארוכים, מודפסים על גבי אוטובוסים, כשהטקסט יוצא הדופן בגודלו הקטן, מעורר עניין רב בקרב נהגים. "הסיפורים הנוסעים" נצפו באזורים בהם עומסי התנועה כבדים וכששאלנו מה הסיפור של הסיפור, הבנו שמדובר בקמפיין יצירתי של מטרו מוטור

סיפור לפקק, קמפיין של מטרו מוטור לכלים של סאן יאנג. כנען,
סיפור לפקק, קמפיין של מטרו מוטור לכלים של סאן יאנג/כנען

הקמפיין היצירתי והחדש של מטרו מוטור עשוי לסכן נהגים סקרניים שמבטם מוסט או מתמקד בסיפור שמודפס על גבי האוטובוס שנוסע לפניהם, אבל הכוונה העיקרית במהלך הפרסומי "סיפור לפקק" נועדה לפנות לנהגים העומדים בפקק תנועה ארוך, איטי ומתמשך.

במקום פרסומת שגרתית, בחרו מטרו מוטור וטוויסטד, להציב על גבי האוטובוסים סיפורים שונים שאם יצליחו הנהגים והנהגות לקרוא, סימן שהם מתמודדים עם עמידה בפקקים ועם יותר מידי זמן 'פנוי' לקרוא.

הקמפיין של מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי המובילה בישראל, למותג סאן יאנג, עלה בפריסה רחבה על גבי אוטובוסים בגוש דן עם סיפורים מרתקים שנועדו לתפוס את תשומת ליבם של הקוראים (הנהגים) והשורה התחתונה היא המסר: אם הצלחת לקרוא את הסיפור, סימן שאתה עומד בפקק!

ה'סיפורים' מתחילים בסיטואציה שבה נמצא הנהג תקוע בפקק, משם מתפתח הסיפור למקום אחר ומסתיימים בפתאומיות עם המסר: "אם הגעתם עד כאן (לסוף הסיפור), אתם חייבים להתקדם לסאן יאנג".

סיפור לפקק, קמפיין של מטרו מוטור לכלים של סאן יאנג. כנען,
סיפור לפקק, קמפיין חדש ויצירתי של מטרו מוטור על גבי אוטובוסים בגוש דן/כנען

סאן יאנג הינו מותג הקטנועים הנמכר ביותר בישראל. קטנועי החברה מיובאים לארץ על ידי מטרו מוטור בבלעדיות משנת 1985.

ליטל צרפתי חזן, סמנכל"ית השיווק במטרו מוטור: "הקמפיין היצירתי שם זרקור על סאן יאנג ועל הדו גלגלי בכלל כפתרון לעומסי התנועה שכולנו חווים. בהתאם לרוח הסולגן שמלווה את המותג "חופשי סאן יאנג" אנחנו מציעים לנהגים להיות חופשיים ולבחור בפתרון האיכותי והאמין של סאן יאנג".

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום טוויסטד, בבעלות אלון מיכאלי מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור.

אייל גן-מור, סמנכ"ל הקריאייטיב: "המותג סאן יאנג עוסק כבר המון זמן בנושא הפקקים הבעייתי שמקשה על הרבה מאוד אזרחים במדינה. חיפשנו רעיון מדויק והזדמנות אקטואלית טובה להעביר את המסר שלנו בצורה מעניינת ומקורית. באחד הימים הארטית שלנו זחלה בפקק מאחורי אוטובוס, משם נולד הרעיון והשאר, היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully