וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין ב-NFT עוד לא קניתם: יקב רמת הגולן משיק יין במהדורה מוגבלת

13.7.2023 / 10:10

יקב רמת הגולן, שחוגג 40 שנה להיווסדו, השיק מהדורה מוגבלת של יין ייחודי לכבוד המאורע ולראשונה בישראל, בקבוקי היין החדש (ירדן "Cru Elit") שיוצרו בכרם בראון, יוצעו למכירה באמצעות טכנולוגיית NFT, חווית צריכה חדשה שתעניק לרוכשים בעלות על פיסת היסטוריה

המהדורה המוגבלת של יקב רמת הגולן, ירדן " Cru Elit". סטודיו moveo,
המהדורה המוגבלת של יקב רמת הגולן, ירדן " Cru Elit"/סטודיו moveo

יקב רמת הגולן, מחלוצי תרבות היין הישראלית, חגג 40 שנה להיווסדו והשיק, לרגל המאורע החגיגי, יין ייחודי במהדורה מוגבלת. היין הושק השבוע באופן רשמי באירוע חגיגי שהתקיים במסעדת "אניבה" של השף מאיר אדוני בסינגפור - אחד מהשווקים הבינלאומיים בהם יקב רמת הגולן משווק את היינות שלו לצד מדינות כמו יפן, ארה"ב, איחוד האמירויות, צרפת, איטליה, בריטניה ועוד.

היין החדש הושק תחת השם ירדן " Cru Elit", ויוצר מענבים שמקורם בכרם בראון הנודע. לראשונה בישראל, יוצעו בקבוקי היין החדש לקנייה באמצעות טכנולוגיית NFT, חווית צריכה חדשה שתעניק לרוכשים את ההזדמנות לבעלות על פיסת היסטוריה. רק 250 זוגות בקבוקים יהיו זמינים לרכישה על ידי מסעדות יוקרה ברחבי העולם, כאשר כמות מוגבלת תוצע לרכישה עבור אספני יין פרטיים.

יקב רמת הגולן, הוקם ע"י שמונה קיבוצים ומושבים (שבעה בגולן ואחד בגליל) בשנת 1983. היקב נחשב כחלוץ בתרבות היין הישראלית, ולאורך 40 שנות פעילותיו פרץ היקב גבולות, הציב סטנדרטים חדשים לאיכות היין הישראלי, וחשף את היין הישראלי להכרה והערכה בינלאומית.

יקב רמת הגולן הפך לסמל למצוינות מתוך מחויבות איתנה לאיכות וחדשנות, ולמקסום התוצר מהשטח הייחודי של אזור רמת הגולן.

משמאל לימין: ויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקב רמת הגולן, שף מאיר אדוני, סתווית גליקמן, מנהלת פיתוח ושיווק ביקב ויעל גיא, מנהלת מכירות ושיווק בינ"ל של ביקב. Wei Ping,
משמאל לימין: ויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקב רמת הגולן, שף מאיר אדוני, סתווית גליקמן, מנהלת פיתוח ושיווק ביקב ויעל גיא, מנהלת מכירות ושיווק בינ"ל של ביקב/Wei Ping

סיפור שמתחיל בכרם ומסתיים בכוס היין

אסף בן - דב, מנכ"ל יקב רמת הגולן, סיפר כי: "חגיגות ה-40 של היקב הן ציון דרך מרגש שמסכם בעיניי ארבעים שנה של איכות, מסירות, וחתירה בלתי פוסקת למצוינות של צוות הייננים המעולה והאיכותי שלנו בראשם עומד ויקטור שונפלד, היינן הראשי של היקב מזה שלושים שנים, המחלקה החקלאית, צוות ייצור היין וכל השרשרת האנושית המופלאה שלנו.

החגיגות הללו מסמלות את שיאו של המסע שלנו, שמתחיל בכרמים היפהפיים שלנו ברמת הגולן ומסתיים בכוס היין. אנו גאים בסיפור שלנו, בחלוציות ובמורשת שלנו. המשימה שעמדה לנגד עינינו לאורך כל הדרך הייתה להוביל את תרבות היין בישראל".

עוד הוסיף בן-דב: "ליקב רמת הגולן יש כיום שליטה מוחלטת בייעודו, החל מנטיעת הגפנים ועד ליין הנמזג לכוס. דבר זה ייחודי בישראל ונדיר מאוד אף בעולם הרחב.

מטרתנו להמשיך ולהיות חדשנים בתחום הטכנולוגיה, תוך שמירה על המסורת. מהפכת האיכות נמשכת ויקב רמת הגולן ימשיך להוביל את תעשיית היין הישראלית בעתיד. אלה היו 40 שנות יצירה בלתי פוסקת - ואנחנו לא יכולים לחכות ל-40 השנה הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנכ"ל יקב רמת הגולן, אסף בן דב. שי אשכנזי,
מנכ"ל יקב רמת הגולן, אסף בן דב/שי אשכנזי

בתמונות המצורפות:

המהדורה המוגבלת של יקב רמת הגולן, ירדן " Cru Elit" (קרדיט: סטודיו moveo)

משמאל לימין: ויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקב רמת הגולן, שף מאיר אדוני, סתווית גליקמן, מנהלת פיתוח ושיווק ביקב ויעל גיא, מנהלת מכירות ושיווק בינ"ל של ביקב. (קרדיט: Wei Ping)

מנכ"ל יקב רמת הגולן, אסף בן דב (קרדיט: שי אשכנזי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully