וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעירים את העור והולכים על בטוח: המותגים מחדשים

רונית מטיאס

13.7.2023 / 9:00

מוצרי הטיפוח שיחסכו לכם טיפולים פולשניים, מותג הבישום שעושה עלייה, נעלי סניקרס עם גלאם ספרדי, איך לעצב את השיער בבית בלי ללכת למספרה' איך להשתזף בלי להיחשף לשמש, המותג שתומך בעשייה נשית ובית האופנה הצרפתי שמשיק קולקציית בישום

הולכים על ספרד מותג HOFF נכנס לישראל. יח"צ חו"ל,
הולכים על ספרד מותג HOFF נכנס לישראל/יח"צ חו"ל

הולכים על ספרד

אל עולם הסניקרס מצטרף המותג הסטייליסטי HOFF, שחקן חדש וצעיר שעשה עלייה מספרד, צעיר צעיר אבל הולך וצובר תאוצה בעולם.

HOFF החל כעסק מקוון שהפך לאחת החברות המבטיחות בתעשיית האופנה בספרד ונחשב בין מותגי הסניקרס הצומחים באירופה. אל 15 חנויות רחוב בספרד וחנות בפריז, הצטרפה השבוע חנות בקניון עזריאלי תל-אביב כשהיעד הבא הוא לונדון.

מעבר לנעליים יפהפיות וסטייליסטיות לכל שעה ביום, החברה הרחיבה את פורטפוליו המוצרים עם תיקים מבד ניילון בקשת צבעים, סנדלים, חולצות מכופתרות ועוד.

לכבוד ההשקה מושקת קולקציית TRACK&FIELD עם 10 דגמים מעולמות תוכן שונים, נעלי ספורט אתלטיות אייקוניות שעושה כבוד למורשת האולימפית, שמות דגמים בהשראת יוון העתיקה, דגם רטרו בהשראת נעלי ריצה, דגמים המשלבים זמש וניילון. הצבעוניות כוללת צבעי ב'ג ונגיעות צבעוניות.

הולכים על ספרד מותג HOFF נכנס לישראל. יח"צ חו"ל,
הולכים על ספרד מותג HOFF נכנס לישראל/יח"צ חו"ל

עם הפנים קדימה

חולמות על עור פנים מושלם? היכונו למה שמבטיחים שתהיה מהפיכה בתחום הזדקנות העור - השקת מוצרי הטיפוח של ד"ר לוי משוויץ הידוע בכינויו ד"ר בוטוקס ומציע מוצרים מבוססי תאי גזע.

לוי, רופא עור בהכשרתו, הוא חלוץ בעל שם עולמי בטיפול קוסמטי לא ניתוחי לעצירת הזדקנות, במקביל ל-40 שנות עבודה קלינית, הוא עסק במחקר במשך 25 שנים בתחום תאי גזע עור במטרה לעצור את סימני הזדקנותו והוא חתום על הנוסחה הקוסמטית הראשונה בעולם, שהוכחה כמחדשת תאי גזע המביאה לייצור קולגן, אלסטין וחומצה היאלרונית-נוסחה המתבססת על מחקר זוכה פרס נובל.

ב-2012 השיק מותג על שמו עם סרום הבוסטר המפורסם, מאז זרם הרבה סרום ונוספו שלל מוצרים המושקים בימים אלה בבלעדיות בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ביניהם: סדרת THe Intense Stem Cell Line שבה Eye Booster Concentrate; Booster Cream ו- Enriched Booster Cream וסדרת The Skin Reset line line שבה 3Deep cleanser FastMask; R3 Cell Matrix Mask ; Pollution Shield Skincare Finisher; ו- Radical3 Reboot Pro Peel , מוצרי סדרה זו מתאימים לשימוש גם בשילוב מוצרי סדרת Intense Stem Cell

כל המוצרים מכילים מרכיבים טבעיים ולא נוסו על בעלי חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עם הפנים קדימה מוצרי ד'ר לוי בישראל. יח"צ,
עם הפנים קדימה מוצרי ד'ר לוי בישראל/יח"צ

ניחוח צרפתי

Courrèges הוא בית אופנה צרפתי שפרץ ב-1951, אנדרה וקוקלין קוראז' יצר אופנה פורצת דרך עם אופנת קוטור עילית כשה-DNA של המותג הוא אקולוגי. ב-1971 קוראז' השיק את הבושם הראשון לאמפרנט, שהפך לאייקון, זהו בית האופנה היחידי שעובד ביחד עם בית הבישום.

לאחרונה נערכה השקה מחודשת והצעירו את האופנה, הג'קטים הקטנים של המותג הפכו למבוקשים בין הפאשיוניסטות.

בימים אלה מושקת בבלעדיות ברשת משביר, סדרה של 7 בשמים יוקרתיים כהרכיב העיקרי והמוביל הוא אמברוקסןן, המוביל בכל אחד מהניחוחות ביניהם: Slogan, seconde peau, la fille de l'air, l'empreinte, l'eau de liesse, le messager

הבקבוק האייקוני שעיצב אנדרה קוראז' ב-1970, זכה לעיצוב מחודש של ניקולס די פליז והוא הפך לאטום כשמרכזו החתימה הגרפית של המותג עם הלוגו AC האגדי, הוא עשוי 90% זכוכית ממוחזרת וניתן למחזור מחדש באופן מלא

משביר - קולקציית בשמי קוראז'. קוראז',
ניתוח צרפתי בשמי מותג Courreges בישראל/קוראז'

מעצבות ומרוצות

הלחות היא האויב הגדול ביותר של השיער, אם אין לכן זמן ללכת למספרה, מותג מברשות השיער החשמליות DAFNI של היזמית שרון רבי, משיק מהדורה מוגבלת למברשת ה- Dafni Power, הגרסה הורודה שמגיעה עם תיק בד טרמי ורוד לנסיעות.

המברשת שהושקה לפני כשנה ושברה את הרשת, עברה שדרוג והגרסה החדשה מבטיחה שליטה מושלמת ותוצאות מעולות, בזכות וטכנולוגיה עדכנית, השיער יהיה חלק, חזק ומבריק, השימוש בטיחותי והמברשת מתחממת לטמפרטורה אופטימלית של 185c כדי למנוע נזקים.

למברשת זיפים אנטי־סטטיים ייחודיים המסירים קרזול, 3 שכבות הזיפים החיצוניים, מכסות את משטח הקרמיקה המחומם ומגנות מפני כוויות. למי שמעדיפות אפשר גם ליצור מראה גלי.
להשיג באתר המותג.

מעצבות ומרוצות המברשת החדשה של Dafni. יח"צ,
מעצבות ומרוצות המברשת החדשה של Dafni/יח"צ

משתזפים באמבטיה

רוצים להיות שזופים בלי להיחשף לשמש? אל שוק מוצרי השיזוף העצמי מצטרף המותג האיטלקי That'so המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה באיכות גבוהה המיוצרים במפעלים באיטליה.

ניסיון בתחום, המותג התברג כאחד המותגים המובילים בשוק הקוסמטיקה העולמי שהחזון שלו הוא לייצר שגרת יופי הכוללת דור חדש של שיזוף עצמי עם אפקט של מגע שמש וגוון טבעי.

להשיג בבלעדיות ברשת חנויות אפריל ובאתר.

משתזפים באמבטיה עם מוצרי that'so. יח"צ חו"ל,
משתזפים באמבטיה עם מוצרי that'so/יח"צ חו"ל

שמן נשי

מותג הטיפוח האמריקני Advanced Clinicals מצרף לשורותיו שמן גוף המכיל קולגן טהור המועשר בנוגדי חמצון, וויטמינים C ו-E, לשמן יכולת שמירה על רמת הלחות בעור, מה שמעניק לעור מראה חלק, גמיש ומוצק, כחודש מתחילת השימוש והוא מצטרף לשאר מוצרי הסדרה שהושקו לפני כשנה בסופר פארם.

המותג שפותח בשיקגו, מציע מוצרי טיפוח עשירים בחומצה היאלרונית, קולגן, רטינול, ויטמין סי, ביוטין, שמן ארגן ועוד, המותג שם בחזית שלו קידום נשים, כל הפורמולות שלו פותחו על-ידי נשים ולמען נשים. המוצרים אינם מכילים פראבנים, ולא נוסו על בעלי חיים.

שמן נשי Advanced Clinicala. יח"צ,
שמן נשי Advanced Clinicala/יח"צ

יום מק שמח

ואם היו חסרות חגיגות, קבלו את יום המק אנד ציז לכבודו השיקו מחלבות גד מנה המכילה מקרוני והרבה גבינה - מנה שנחשבת ממנות הדגל של כל מסעדה אמריקנית שמחשיבה את עצמה.

כדי שלא תתאמצו, ותכינו מנה במינימום מאמץ ומקסימום טעם, משודרגת קולקציית הגבינות והרטבים עם שלל רטבים בהכנה מהירה ביניהם: רוטב מק אנד צ'יז-רוטב קרמי אמריקני על בסיס גבינת צ'דר איכותית המגוררות של גד-תערובת גבינות מוצרלה וצ'דר להכנת מנת מק אנד צ'יז אוטנתית; גרנה פדנו-גבינה קשה איטלקית מסורתית המקבילה בתכונותיה לגבינת פרמז'ן.

להשיג באתר האונליין של גד וברשתות השיווק.

יום מק שמח קולקציית הגבינות של גד. יח"צ,
יום מק שמח קולקציית הגבינות של גד/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully