וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן אבוני מצטרף לדירקטוריון של חברת הביוטכנולוגיה פלורי

13.7.2023 / 9:46

אבוני, מהיזמים המובילים בעולם: "לטכנולוגיית ריבוי התאים של פלורי יש פוטנציאל יוצא דופן להוביל מהפכה במגוון תעשיות"

לורן אבוני. יחצ,
לורן אבוני/יחצ

פלורי, חברת ביוטכנולוגיה מובילה ההופכת תאים לפתרונות המקדמים רווחה וקיימות, מודיעה היום על מינויו של היזם המצליח לורן אבוני (Lorne Abony), כחבר בדירקטוריון החברה. המינוי של לורן נכנס לתוקף ב11 ביולי 2023.

אבוני הוא יזם מצליח בעל עשרות שנות ניסיון בהקמה ופיתוח של חברות גלובאליות בשווי מיליארדי דולרים. יש לו ניסיון עשיר במגזר הפרטי והציבורי בתעשיות מגוונות, והשקיע עד כה, במישרין או בעקיפין, ביותר מ-20 חברות מתחום האגריטק והמזון המתורבת. אבוני יתרום מניסיונו ומומחיותו רבות השנים לטובת מינוף וקידום אסטרטגיית הצמיחה של פלורי על ידי שימוש בטכנולוגיית ריבוי התאים הייחודית של החברה בתעשיות נוספות, כגון תחום המזון המתורבת וחקלאות מבוססת תאים.

"המנהיגות והחזון של לורן הצמיחו חברות רבות ותעשיות בכל העולם. בזכות הניסיון הרב שצבר בשוק ההון ובפיתוח שווקים ותעשיות הוא הצליח לפתח ולהגדיל עסקים ציבוריים ופרטיים כאחד בצורה מעוררת השראה. כאחד המובילים בעולם בתחום האגריטק והמזון המתורבת, לורן הניע ומניע חדשנות וקדמה בתחום ואנחנו מצפים להצטרפותו להובלת הצמיחה של פלורי. אמר מנכ"ל ונשיא פלורי, יקי ינאי.

"אנו נרגשים מהפוטנציאל שלורן מביא עימו לדירקטוריון של פלורי, ומאמינים שהוא יתרום תרומה אדירה לאסטרטגיית הצמיחה השאפתנית שלנו", הוסיף יו"ר פלורי, זמי אברמן.

"מזון מתורבת ואגריטק הם העתיד. אלו תעשיות בעלות פוטנציאל אדיר עבור חברות חדשניות וחלוצות בתחומן כמו פלורי", אמר אבוני. "אני נרגש להצטרף לדירקטוריון של פלורי, ורואה את הפוטנציאל יוצא הדופן של הטכנולוגיה של פלורי לתת ערך עצום במגוון תעשיות, ולהציג לעולם פתרונות ברי קיימא לרווחת האנושות ".

כמייסד ומנהל, לורן אבוני אחראי על הקמה והרחבה של מספר חברות גדולות, כמו למשל FUN Technology Ltd, Emmac Life Sciences Limited ו-NuuVera Inc. הוא גייס מיליארדי דולר בשוק ההון וממשקיעים פרטיים. בשנת 2011, אבוני קיבל את פרס יזם השנה מטעם ארנסט אנד יאנג בקנדה על הקמת Mood Media Corporation והצמחת החברה. אבוני הפך את Mood מסטארט-אפ קטן לחברת המדיה (In Store Media) הגדולה בעולם עם יותר מ-3,300 עובדים, משרדים ב-47 מדינות והכנסות שנתיות של יותר מ-750 מיליון דולר, לפני שמכר אותה לחברת השקעות פרטית. אבוני הוא כיום יו"ר וחבר דירקטוריון במספר חברות בתחום המזון המתורבת, AI וטכנולוגיה כגון VitroLabs Inc., AmyInsights ו-Einride A.B, ואף הופיע גם בסדרת הטלוויזיה המצליחה "Undercover Boss".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully