וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדה בבריכת הסולטן

מיכל גלנטי

16.7.2023 / 6:11

דניאל מאיר, גידי מאיר, שאול רחבי ורוני מהדב-לוין. סיון פרג',
דניאל מאיר, גידי מאיר, שאול רחבי ורוני מהדב-לוין/סיון פרג'

בסוף השבוע האחרון נערך קוקטייל חגיגי לציון פתיחתו של פסטיבל הקולנוע ירושלים.

המוזמנים, ובכללם: אורחים מן העולם, שופטי הפסטיבל, מנהליו, במאים, יוצרים, אנשי קולנוע, שחקנים, ושגרירים התכנסו במדשאה של הסינמטק בירושלים - המארח את הפסטיבל. הסרט הפותח של הפסטיבל שעלה בהקרנת בכורה היה "גולדה" המסקרן, בכיכובה של הלן מירן. לכבוד ההקרנה הגיעו לערב הפתיחה שלושת נכדיה של גולדה מאיר: גידי מאיר, דניאל מאיר ושאול רחבי.

מיד לאחר הקוקטייל, נערך במתחם בריכת הסולטן טקס הפתיחה המסורתי של פסטיבל הקולנוע ירושלים, ה-40 במספר, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל.

טקס הפתיחה לווה באבק כוכבים בינלאומי עם השתתפותם של השחקנית זוכת האוסקר - הלן מירן, במאי הסרט "גולדה", זוכה האוסקר, גיא נתיב, מפיק הסרט - ניקולס מרטין, הבמאי זוכה האוסקר - אוליבר סטון, וצמד הבמאים הבלגיים ז'אן-פייק ולוק דארדן.

עוד נצפו: מנהל פסטיבל הקולנוע ירושלים רוני מהדב-לוין, יו"ר הועד המנהל של סינמטק ירושלים - דני מימראן, וחברי קאסט שחקני הסרט "גולדה" בהם: רמי הויברגר - שמגלם את שר הביטחון משה דיין; ליאור אשכנזי - שמגלם את הרמטכ"ל דוד 'דדו' אלעזר, דביר בנדק - שמגלם בסרט את ראש אמ"ן אלי זעירא, רותם קינן - שמגלם בסרט את ראש המוסד צבי זמיר, ואוהד קנולר שמשחק בסרט את אריק שרון מפקד אוגדה 143 דאז.

ליאור אשכנזי, ניקולס מרטין, הלן מירן וגיא נתיב. סיון פרג',
ליאור אשכנזי, ניקולס מרטין, הלן מירן וגיא נתיב/סיון פרג'
אוליבר סטון. סיון פרג',
אוליבר סטון/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully