וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס קוזלוב מונה למנהל פעילות הפיתוח של Twillio בישראל

16.7.2023 / 14:34

קבוצת אמן מתרחבת וממנה את מקס קוזלוב שיהיה אמון על ניהול פעילות הפיתוח של Twillio בארץ. חברת Twilio הינה היצרן המוביל בעולם ה - Customer engagement ו - Opti Channel בכל ערוצי התקשורת ומספקת כלים מתקדמים לטובת יצירת מסע לקוח חדשני

מקס קוזלוב. מכללת int,
מקס קוזלוב/מכללת int

קבוצת אמן, נציגתה של Twilio בישראל, מודיעה היום על מינויו של מקס קוזלוב כמנהל פעילות הפיתוח של החברה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אמון קוזלוב על מערך הפיתוח של פעילות Twilio ועל סט הפיתוחים שחברת אמן מעמידה לצד מוצרי היצרן לטובת ביצוע התאמות מקסימלי לשוק הישראלי.

מקס קוזלוב, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומערכות מידע, היה שותף לבניית פיתוחים טכנולוגיים בחברות מובילות במשק הישראלי, עליהן נמנים בין היתר ביטוח ישיר, הראל חברה לביטוח, משטרת ישראל, Maytronics, Nayax , מימון ישיר, מלונות דן, עיריית תל אביב ועוד: "הובלת קבוצת הפיתוח היא אתגר סופר מעניין והיא בהחלט ציון דרך עבורי ברמה האישית. מערכת Twilio מאפשרת לי, כמנהל הפיתוח, גמישות אין סופית בהתאמת המענה המקצועי והנכון ללקוח ובזמן כמעט אפסי. בעולם המשתנה של היום, Time To Market הוא בהחלט שם המשחק"

יניב כהן, מנהל פעילות Twilio בישראל: "מקס הצטרף לפעילות Twilio באמן לפני מספר שנים והוא נבחר לתפקיד בשל היותו בעל כישורים מקצועיים ובינאישיים גבוהים ביותר, להובלת קבוצת הפיתוח בתקופה מאתגרת זו, שבה תעשיית שירות הלקוחות עוברת תהליכים מואצים של טרנספורמציה דיגיטלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully