וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבה הכריזה על שני מינויים חדשים

16.7.2023 / 16:24

אשת החינוך רחלי ברדו נבחרה לנהל את 'חממת הערבה', ד"ר עודד קינן יכהן כסגן מנהל מדעי במו"פ מדע וים המלח

רחלי ברדו, מונתה למנהלת 'חממת הערבה'. רונן כץ,
רחלי ברדו, מונתה למנהלת 'חממת הערבה'/רונן כץ

רחלי ברדו (56) תושבת חצבה, נבחרה לנהל את החווה ללימודי מדע, חקלאות וסביבה 'חממת הערבה' שבמועצה אזורית הערבה התיכונה.

ברדו מחליפה בתפקידה החדש, את ד"ר עודד קינן (47) תושב נאות הכיכר, שניהל את 'חממה הערבה' בעשור האחרון, ומונה לסגן מנהל מדעי במו"פ מדע וים המלח.

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה: "ברצוני להודות מעומק הלב לד"ר קינן על עשייתו ופועלו רב השנים למען 'חממת הערבה' בפרט והערבה התיכונה בכלל, כמו גם לאחל בהצלחה לרחלי ברדו, אשת חינוך ועשייה, שללא ספק תמשיך להוביל את החממה אל עבר עתיד מקצועי וחדשני".

ד''ר עודד קינן, מונה לסגן מנהל מדעי במו''פ מדע וים המלח. אפרת פרנקנשטיין,
ד''ר עודד קינן, מונה לסגן מנהל מדעי במו''פ מדע וים המלח/אפרת פרנקנשטיין

רחלי ברדו, נשואה, ואם לשתי בנות, בוגרת מכללת בית ברל ובעלת תעודת הוראה בלימודי ארץ ישראל, ביולוגיה וכימיה. בעלת תואר שני במחלקה לזואולוגיה של מדעי החיים באונ' תל-אביב. הייתה מורה לביולוגיה מעל 20 שנה, ניהלה את המעבדה של make ערבה, וכיהנה כרכזת פדגוגית ב'חממת הערבה', בה פיתחה את תחום הסמינרים ועבודות החקר שהפכו אותה למוסד חינוכי מוביל בקנה מידה ארצי. בנוסף, חברה רחלי בצוות המוביל של מיזם 'גינון בצמחי בר מן המדבר' בערבה ומשמשת כרכזת חינוך שלוחת ערבה של מו"פ מדבר וים המלח.

ד"ר עודד קינן, נשוי, ואב לשלושה ילדים, בעל תואר דוקטור בביולוגיה מאונ' תל אביב ומאונ' מקווארי בסידני, אוסטרליה. החל את דרכו בערבה כמורה לביולוגיה בביה"ס היסודי 'שיטים' וכשותף בהקמת בוסתן 'שיטים' במוסד החינוכי. מאוחר יותר מילא מגוון תפקידים מחקריים וחינוכיים במסגרת מו"פ מדבר וים המלח ובית ספר שדה חצבה, הקים וניהל את ה-Makers הראשון בערבה, היה שותף מרכזי לקידום תהליכי חינוך ומדע מרכזיים בערבה התיכונה, וכיהן לאורך עשור כמנהל 'חממת הערבה'.

'חממת הערבה' הינה חווה חקלאית המהווה מרכז לימודי להוראת מדעי החקלאות ולימודי טבע, מדע וסביבה, אשר ייחודה מתבטא בחיבור עם חוקרי ומדעני תחנת המחקר 'יאיר' בחצבה, המאפשר יצירת תכניות לימוד ברמה אקדמית גבוהה, עידוד התלמידים לחשיבה עצמאית ולמידה מתוך עניין וחקר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully