וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבה פעילות: טולמנ'ס דוט מציגה סניף שישי, מרלו"ג ומטבחים חדשים

17.7.2023 / 7:42

רשת העיצוב טולמנ'ס דוט, האחות הצעירה של טולמנ'ס, משקיעה 5 מיליון שקל בהקמת הסניף השישי שלה, שיתפרס על פני 2,000 מ"ר, במתחם גיגי'ס בראשון לציון, זאת לאחר שהחלה לייבא מותגי מטבח איטלקיים חדשים ושכרה מרלו"ג בשטח של 12 אלף מ"ר בפארק העסקים קיסריה

טולמנ'ס דוט ראשון לציון. עמית גרון,
מרחיבה פעילות: טולמנ'ס דוט מציגה סניף שישי, מרלו"ג ומטבחים חדשים/עמית גרון

רשת טולמנ'ס דוט, נוסדה ע"י האחיות לירון שוורץ-גילת ושירלי שוורץ-קאופמן לפני חמש שנים (2018), נולדה מתוך חלום להנגיש עיצוב. "רצינו לפתוח רשת עיצוב פרימיום אבל במחירים נגישים ואפשריים", מעדכנות מייסדות הרשת לירון ושירלי שוורץ.

מאז שנוסדה, זוכה טולמנ'ס דוט להצלחה בזכות הבשורה שהביאה לשוק "זיהינו נישה, בה לא היה מענה לצרכני עיצוב המחפשים איכות במחירים נגישים. ובהתאם בנינו רשת המשלבת מותגים, עיצוב, מגוון, ונגישות ופונה אל "הצרכן החדש", הדיגיטלי.

טולמנ'ס דוט ייחודית בתמהיל המוצרים, כתוצאה מקניינות ייחודית המשלבת מותגים סקנדינביים, איטלקיים ואחרים.

טולמנ'ס דוט ראשון לציון. עמית גרון,
"כל מה שצריך לחיים יפים", הסניף ה-6 של הרשת נפתח בראשל"צ, טולמנ'ס דוט/עמית גרון

"כל מה שצריך לחיים יפים"

הסלוגן של דוט מדבר על 'כל מה שצריך לחיים יפים', וזו אכן לא רק סיסמא. אפשר למצוא בדוט הן בסניפים והן באתר האונליין, מגוון רחב של מותגי עיצוב בינ"ל לבית, תחת קורת גג אחת.

מגוון החברות והמותגים המיובאים, חרטו על דגלם עיצוב נגיש או כאלו צעירים יחסית, הבונים את דרכם בעולם העיצוב ומבוססים על ערכי "הזמן הזה". ה- DNA של הרשת הוא SMART & FRESH וזה גם הקו המוביל בקניינות ובעיצוב חווית הקנייה והמותג.

"הקמנו את דוט כדי להנגיש ריהוט עכשווי, נגיש יותר ברמת המחיר, אבל עדיין איכותי ומוקפד. טולמנ'ס דוט מציעה מנעד מחירים רחב , אחד יכול לרהט, לאבזר ולהלביש בית שלם ואחר יכול לשלב פריט אייקוני שיעשה את ההבדל, באופן קצת דומה לעולם האופנה", משתפות האחיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טולמנ'ס דוט ראשון לציון. עמית גרון,
כמו קפיצה קטנה לחו"ל, טולמנ'ס דוט/עמית גרון

כמו קפיצה קטנה לחו"ל

בכניסה לאולם התצוגה החדש, נמצא חלל הקונספט המהווה סביבת השראה המדמה LOFT רחב ידיים, בו אפשר לחוות את תפיסת העיצוב של דוט בקנה מידה בייתי.

חווית הקנייה מורכבת כולה מקונספט של "חדרים" המהווים סוג של "הצעות הגשה" מגוונות, החל מסביבות אירוח, חדרי שינה, חדרי ילדים, חדר משפחה, מרפסת, משרד ביתי ועוד. הפעם הלכנו עוד צעד קדימה בלעזור ללקוחות לדמיין איך זה מרגיש בבית, וגם כלי הבית והאירוח מוצגים במטבח המהווה חלק מאזור חנות כלי הבית.

חלוקת החלל לאזורים מובחנים מיטיבה להמחיש אפשרויות עיצוב ושילובים שונים של סגנונות, צבעים וחומרים. המנעד העשיר מציע מענה מגוון לצרכים המשתנים שעולים מסביבות מגורים עכשוויות הידועות לשלב גם עבודה, פנאי ואירוח. "הצלחנו לייצר עולם שכולו דוט, ממברשת שיניים ועד ספות מעוצבות.

אנחנו משקיעות המון בבחירת הפריטים ובסידור שלהם, במטרה לייצר סביבות חיים המציעות שילובים מעוררי השראה".

טולמנ'ס דוט ראשון לציון. עמית גרון,
צעירה, רעננה וחדשנית, רשת טולמנ'ס דוט, האחות הצעירה של טולמנ'ס/עמית גרון

צעירה, רעננה וחדשנית

כחלק מאולם התצוגה החדש, טולמנ'ס דוט משיקה גם שני מותגיי מטבחים חדשים. "הביקוש למטבחי טולמנ'ס (Dada) גדל מאוד בשנים האחרונות ועל כן החלטנו להרחיב את פעילות הפרימיום לפתרונות נגישים יותר וזאת מבלי להתפשר על האיכות והעיצוב.

כעת, אנחנו מייבאות את מותגי המטבחים האיטלקיים Elmar ו-Fantin המודולאריים, המעניקים מחשבה מחודשת על המרחב שסובב את המטבח ומביאים גישה צעירה, רעננה וחדשנית שמאימה בדיוק ללקוחות דוט", אומרת לירון שוורץ גילת, סמנכ"ל עיצוב ומכירות בטולמנ'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully