וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמיח הצלחות: אופיר חיים יוביל קמפיין של בנק הפועלים לצמיחה פיננסית

17.7.2023 / 9:03

"כל הורה הוא מאמן בנבחרת הביתית שלו": אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל, שעשה היסטוריה והגיע לחצי הגמר במונדיאליטו יחד עם שחקניו המוכשרים והעלה אותם למקום השלישי המכובד והמרגש, הצטלם לקמפיין פרסום חדש של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים

אופיר חיים מוביל את הקמפיין של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים. רוסקו רז,
עושה היסטוריה ומוביל להצלחות, אופיר חיים בקמפיין למרכז צמיחה פיננסית של בנק הפועלים/רוסקו רז

אופיר חיים, המאמן שעשה היסטוריה עם נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל במונדיאליטו, נבחר להוביל את קמפיין הקיץ החדש של המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים.

מטרת הקמפיין היא לעודד התנהלות כלכלית נכונה גם בחופשת הקיץ וחינוך הילדים להעריך את הכסף - במיוחד בחופשת הקיץ בחודשים יולי-אוגוסט בהם ההוצאות הכלכליות של משפחות בישראל עולות בצורה דרמטית.

המסר המרכזי של הקמפיין אותו מוביל חיים הוא: "כל הורה הוא המאמן של הנבחרת הביתית שלו וכל משפחה יכולה לשפר את מצבה הפיננסי אם תאמץ כלים להתנהלות פיננסית נכונה".

אופיר חיים מוביל את הקמפיין של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים. רוסקו רז,
"מביא איתו מוטיבציה וסגנון יוצא דופן"', אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל/רוסקו רז

"מביא איתו מוטיבציה וסגנון יוצא דופן"

בקמפיין, נראה את אופיר חיים, בשלל סיטואציות שמוכרות לכולנו מהחיים: ילדים שרוצים ללכת לשלל הופעות ואטרקציות, קניות מנופחות של מצרכים לבית בחופש הגדול, תכנון חופשה משפחתית ועוד.

אבל כמו כל מאמן מוצלח, לאופיר יש פתרונות וטקטיקות, הכל בעזרת המרכז לצמיחה פיננסית. או כמו שאופיר אומר: "יש שם ים של תכנים, חדר בריחה פיננסי לכל המשפחה, ואפילו ליווי אישי למשפחות, וכל זה בחינם, לכל המשפחות בישראל".

המאמן אופיר חיים מביא לקמפיין את סגנון האימון יוצא הדופן שלו שהחדיר בשחקנים מוטיבציה באמצעות קירבה, אחדות וחברות. אופיר ריגש את כל מדינת ישראל כשלאורך הדרך ובמיוחד בטורניר המונדיאליטו שיתף במסע שלו כאבא לאור בן ה-22, צעיר עם צרכים מיוחדים, ונתן לכולנו הצצה איך הוא מתמודד עם אתגרים של הורות "מיוחדת", מסע שהפך אותו למאמן טוב יותר.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים. יח"צ,
המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים/יח"צ

מנגישים ידע וכלים להגשמת שאיפות

רנין מורדי, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית: "המרכז לצמיחה פיננסית הוקם לפני ארבע שנים ומהווה בית של למידה, הדרכה, ידע וכלים לצמיחה פיננסית, עבור כל מי שרק מעונין בכך ובחינם.

את המרכז פיתחנו מתוך התפיסה שכל אחד - בין אם הוא אדם פרטי, משפחה או עסק - יכול לשפר את התנהלותו באופן שיסייע לו להגשים את שאיפותיו, אם רק יעמדו לרשותו הידע והכלים הנחוצים.

באתר המרכז, תוכלו לקרוא וללמוד על הנושאים שמעניינים אתכם במיוחד, ואף להירשם להרצאות שרלוונטיות עבורכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully