וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסק"ש מוכרת את השליטה במהדרין לדלק לפי שווי של 560 מיליון שקל

17.7.2023 / 9:56

דסק"ש דיווחה כעת לבורסה על חתימת העסקה. מנכ"לית דסק"ש, נטלי משען זכאי: "דסק"ש פועלת כל העת להמשך הורדת החוב והמינוף ולהגדלת יתרונות המזומנים שלה, תוך מחויבות מלאה למחזיקי אגרות החוב"

יצחק תשובה, יו"ר קבוצת דלק. גדעון לוין,
יצחק תשובה, יו"ר קבוצת דלק/גדעון לוין

דסק"ש מוכרת את השליטה בחברת מהדרין לקבוצת דלק לפי שווי של 560 מיליון שקל. דסק"ש דיווחה כעת לבורסה על חתימת העסקה. דסק"ש מחזיקה במהדרין כיום כ-44.48% ומלוא המניות יירכשו ע"י קבוצת דלק. התמורה שתקבל דסק"ש בעסקה עומדת על כ-249 מיליון שקל.

מהדרין נסחרת כיום לפי שווי של 424 מיליון שקל ושווי האחזקה של דסק"ש הינו 189 מיליון שקל. הפרמיה בעסקה הינה של כ-32% נכון לשווי השוק היום ושל כ-50% נכון לשווי השוק יום 30.3.23. בממוצע של שנה אחורה הפרמיה בעסקה הינה של 27%.

מנכ"לית דסק"ש, נטלי משען זכאי מסרה: "דסק"ש פועלת כל העת להמשך הורדת החוב והמינוף ולהגדלת יתרונות המזומנים שלה, תוך מחויבות מלאה למחזיקי אגרות החוב. במסגרת אסטרטגיית מימוש הנכסים שאינם בליבת עסקי הקבוצה החלטנו על מכירת אחזקתנו במהדרין.

עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק. רון קדמי,
עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק/רון קדמי

לאחר השלמת המכירה, לדסק"ש יהיו יתרות מזומנים מספקות לשירות החוב עד דצמבר 2024. אנו מאמינים שמהדרין היא חברה מצוינת וכי מנכ"ל החברה אורי לופט שמונה לאחרונה יידע להצעיד אותה קדימה לצד בעלי השליטה החדשים".

מהדרין, תאגיד חקלאי בישראל, אשר התאגדה כחברה ציבורית בשנת 1951. מהדרין הינה יצואנית של פרי הדר, אבוקדו ועוד. בישראל, עיקר פעילותה בתחום עיבוד פרדסים ומטעים, אריזה, ייצוא ושיווק של הפרי, תפעול בתי קירור, ניהול מקרקעי החברה ונכסים מניבים. בחו"ל, מתמקדת מהדרין בשיווק ומכירה של תוצרת חקלאית ישירות ובאמצעות חברות בנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully