וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך לפסגות במרכז רבין

מיכל גלנטי

17.7.2023 / 9:11

אהרון אהרון ואייל שוויקי. חן גלילי,
אהרון אהרון ואייל שוויקי/חן גלילי

בחמישי האחרון התקיים האירוע השנתי של עמותת "חינוך לפסגות", בראשותה של ד"ר שולה רקנאטי.

העמותה פועלת לצמצום פערים, קידום מוביליות חברתית וטיפוח מצוינות, באמצעות הענקת הזדמנות שווה לילדים, בני נוער וצעירים מוכשרים מרקע סוציו-אקונומי נמוך, הבאים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל.

לאירוע, שנערך במרכז מורשת רבין בתל-אביב, הגיעו מאות מבוגרי העמותה לאורך השנים. כמו כן התייצבו חברים בוועד המנהל של העמותה ואורחים נכבדים ובכללם: נמרוד דותן מנכ"ל העמותה, מורי ארקין, דניאל ודניאלה שרייבר, מנכ"ל בית הנשיא - אייל שוויקי, אהרון אהרון, שרונה תמיר, תא"ל (מיל') גיורא ענבר, פרופ' דפנה שורץ, חגי בדש ופרופ' מיכל בלר.

נמרוד דותן, שולה רקנאטי וגיורא ענבר. חן גלילי,
נמרוד דותן, שולה רקנאטי וגיורא ענבר/חן גלילי

בוגנר מניחה בקיסריה

ענת בוגנר, מנכ"לית "דלתא ישראל מותגים"; מיכאל כרסנטי - מנכ"ל החברה לפיתוח ולנכסי קיסריה; ומנהלים בכירים משתי החברות, הניחו בחמישי האחרון את אבן הפינה, למרכז לוגיסטי היברידי חדשני שתקים דלתא, בפארק העסקים החכם קיסריה, בהשקעה של מעל ל-220 מיליון שקלים.

במהלך הטקס ציינה בוגנר כי החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, במותגי הליבה, לצד גידול משמעותי בהיקף הפעילות עם הבאתם לישראל של מותגים מובילים בעולם כגון Victoria's Secret, Panta Rei, ועד ההשקה הצפויה של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works.

המרלו"ג החדש של דלתא, ישתרע על שטח של כ-17,000 מ"ר, יאפשר אחסנה של כ-10 מיליון פריטים, ויספק מענה לצמיחה העתידית של החברה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ענת בוגנר ומיכאל כרסנטי. ליה להב אמיר,
ענת בוגנר ומיכאל כרסנטי/ליה להב אמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully