וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש בחברת נוראקסון (NurExone Biologic): ד"ר גד ריזנפלד מונה לחבר דירקטוריון

17.7.2023 / 12:03

לאחר שכיהן בתפקידי דירקטוריון ונשיאות במספר חברות ביו-פארמה בישראל ימונה ריזנפלד לתפקיד בכיר בחברת הביוטק המסקרנת שמפתחת טיפול מהפכני לפציעות חוט שדרה

ד"ר גד ריזנפלד. אבשלום לוי,
ד"ר גד ריזנפלד/אבשלום לוי

חברת 'נוראקסון' (NurExone Biologic) הנסחרת בקנדה מודיעה על מינוי חדש ויוקרתי לדירקטוריון החברה: ד"ר גד ריזנפלד, לשעבר נשיא Pharmos Corporation, מצטרף לחברת הביוטק.

ריזנפלד הוא בעל תואר מהפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית בירושלים, סיים פוסט-דוקטורט במרכז הרפואי Cedars Sinai בלוס אנג'לס, קליפורניה ולזכותו הישגים רבים וחשובים בתעשיית הביופארמה, בישראל ובעולם.

'נוראקסון' היא חברת ביוטק הנמצאת בדרך להביא בשורה משמעותית לסובלים מפציעות חוט עמוד שדרה בדמות טיפול לא פולשני דרך האף שמספק טיפול נוח אפקטיבי וידידותי, ועתיד לשפר משמעותית את התפקוד היומיומי עבור אלו הסובלים מכך.

את החברה, הפועלת מהטכניון, מנהל ד"ר ליאור שאלתיאל, מנהל עם ניסיון בינלאומי רב במערכות מתן תרופות יחד עם צוות מומחים ידועים בעולמות הביוטק כמו פרופסור שולמית לבנברג מהטכניון ופרופ' נחשון קנולר, מנהל לשעבר של מחלקת הנוירוכירורגיה בבית החולים שיבא.

ב'נוראקסון' בירכו על המינוי: "מינויו של ד"ר ריזנפלד הוא עדות למחויבותנו לקידום המטרות המדעיות והעסקיות שלנו. הידע והניסיון הרב שלו בתעשיית התרופות ללא ספק ישפיעו משמעותית על NurExone Biologic. אנו נרגשים לצאת לשיתוף פעולה פורה זה, שיביא אותנו צעד אחד קרוב יותר להגשמת החזון שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully