וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 14 שנים: אבשלום "אבו" וילן פורש מהתאחדות חקלאי ישראל

17.7.2023 / 13:29

לאחר 14 שנים בתפקיד: אורי דורמן יחליף את הח"כ לשעבר אבשלום (אבו) וילן בתפקיד מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, לאחר שוילן ביקש לסיים את תפקידו

אבשלום אבו וילן. התאחדות חקלאי ישראל,
אבשלום (אבו וילן). מסיים את התפקיד לאחר 14 שנה/התאחדות חקלאי ישראל

מזכירות התאחדות חקלאי ישראל אישרה את מינויו של אורי דורמן למזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל. דורמן (66), יליד קיבוץ גבעת ברנר, הוא תושב קדמת צבי ברמת הגולן, ופועל בתחומי החקלאות מאז שנת 1981.

לאורך השנים כיהן דורמן בשורת תפקידים בכירים בתנועה הקיבוצית והחקלאית ביניהם: יו"ר של הקיבוצים כפר סאלד, להבות הבשן, נאות מרדכי, נווה איתן, אפק ודגניה ב', יו"ר דירקטוריון צמח בננות, יו"ר מועצת הפירות, חבר בדירקטוריון של קרן קיימת לישראל, יו"ר מי גולן ועוד. בשנים האחרונות משמש דורמן כיו"ר החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון, וכיו"ר מיגל-מכון למחקר מדעי יישומי, של החברה לפיתוח הגליל, וכן, כמנכ"ל חברת ק.מ.ה אשר מנהלת כ-45 קיבוצים ברחבי המדינה.

יו"ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ"ל תנועת המושבים, עמית יפרח: "אני מברך על מינויו של אורי דורמן לתפקיד. אורי מביא איתו המון ניסיון מצטבר בתחומי החקלאות, ההתיישבות והמגזר הציבורי ואני סמוך ובטוח שביחד נמשיך לטפל באתגרים הרבים שעומדים בפני החקלאות הישראלית בימים אלו. אני מודה לאבו וילן על תרומתו רבת השנים למגזר החקלאי בשלל התחומים".

אורי דורמן. יחצ,
אורי דורמן, מעתה מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל/יחצ

דורמן מחליף את ח"כ לשעבר, אבשלום (אבו) וילן אשר הודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו כמזכ"ל ההתאחדות לאחר 14 שנים בהן כיהן בתפקיד. לאורך השנים לחם וילן בחירוף נפש למען החקלאות הישראלית והחקלאים והצליח להביא להישגים שתרמו לביטחון המזון של ישראל.

וילן בן ה-72 הוא בן קיבוץ נגבה, לוחם בסיירת מטכ"ל בעברו ואחד ממיסדי ארגון 'שלום עכשיו'. אבו שימש כמזכיר הקיבוץ הארצי והוביל לאיחודו עם התנועה הקיבוצית ב-1999. בין השנים 1999-2009 שימש כחבר כנסת מטעם מפלגת מרצ ועמד מאחורי מגוון חוקים סוציאליים וחקלאיים חשובים. לאחר כהונתו בכנסת נבחר לכהן כמזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל. בין השאר שימש אבו וילן כמרצה אורח בבית הספר לממשל של אוניברסיטת האוורד .

כמזכ"ל ההתאחדות הוביל וילן את ההסכמים המורכבים של הארגונים החקלאיים למול המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבו וילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully