וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל הורוביץ' הוא המנכ"ל החדש של איגוד ההוקי קרח בישראל

18.7.2023 / 7:30

האיגוד עבר באחרונה תהליך פירוק ובנייה מחדש והורוביץ' שניהל את האקדמיה של oneice arena נבחר להוציא אותו לדרך החדשה

מנכל איגוד ההוקי מיכאל הורוביץ. יחצ,
מנכל איגוד ההוקי מיכאל הורוביץ/יחצ

איגוד החדש של ההוקי קרח בישראל, מינה את מיכאל הורוביץ', 35, למנכ"ל האיגוד. איגוד ההוקי קרח עבר תהליך של התחדשות, לאחר שלפני כשנה בית המשפט מינה לאיגוד מפרק, עו"ד שלמה נס, אשר פיזר את ההנהלה הקודמת, הבריא את האיגוד ומינה לו הנהלה חדשה שהחלה לפעול לפני מספר חודשים. בימים אלה מסיים המפרק את תפקידו והאיגוד יוצא לדרך חדשה, עם מינוי של הורוביץ' לתפקיד.

הורוביץ', תושב השרון, נשוי + 2, הוא בעל תואר ראשון בניהול ספורט עם התמחות באימון ואימון הוקי קרח מאוניברסיטת הגה-הליה, בהלסינקי, פינלנד, עמד בתפקידו האחרון בראש האקדמיה להוקי קרח של קבוצת oneice arena הפועלת במושב תנובות. מדובר באקדמיה הגדולה בישראל הכוללת כ-500 ספורטאים פעילים.

להורוביץ' יש גם רקע עשיר באימון, היה בעברו עוזר המאמן של קבוצת הנשים של אוניברסיטת אוהיו בליגת המכללות הבכירה בארה"ב ועוזר מאמן של קבוצת נוער בפינלנד. בארץ, היה מאמן ראשי של נבחרת הוקי הגלגליות אשר זכתה במקום הראשון באליפות אירופה, שוויץ, ,2018 ונבחרת הוקי קרח אשר סיימה במקום שלישי בטורניר של מועדונים מובילים בסקנדינביה, שוודיה 2022. לפני מינוי לתפקיד המנכ"ל הורוביץ' ניהל את נבחרת הגברים עד גיל 20 אשר זכתה במדליית הכסף לפני מספר חודשים באליפות העולם דרג ג' ובעקבות כך, זכתה ישראל באירוח האליפות בדרג ב' אשר תתקיים בתנובות בחודש ינואר 2024.

הורוביץ': "אני מודה להנהלת האיגוד החדשה שנתנה בי אמון ובחרה אותי לתפקיד. יש לנו אתגר לא פשוט להבריא את ענף ההוקי קרח בישראל ולהוציא אותו לדרך חדשה. יש בארץ פוטנציאל גדול לענף והרבה מאוד אנשים ישרים וטובים שכל עניינם הוא קידום ופיתוח הספורט היפה הזה. אחת המטרות שהצבתי לעצמי היא פיתוח הענף גם בקרב נשים. אני מקווה שנצליח לצרף אלינו גם חברות מסחריות אשר יבינו שאפשר לפתח כאן ענף ספורט מוביל, דווקא במדינה חמה כמו שלנו. בעבר ההוקי סבל מניהול לא מספיק איכותי שהביא את האיגוד עד כדי פירוק. נוסיף לזה את העובדה שלא היה מספיק קרח בישראל ונקבל את כל הסיבות לכך שהענף לא התפתח. היום, בנוסף להנהלת האיגוד החדשה שהחלה לפעול יש גם שיפור ותוספת במתקני קרח ובעתיד הקרוב יתווספו עוד מתקנים, דבר שיסייע לנו לפתח את הענף ולהביא אותו לשיאים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully