וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתערבו לו: השואב-שוטף הרובוטי של שיאומי, לא זקוק לעזרתכם

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 16:21

שואב האבק החדש של המותג XIAOMI (שיאומי) מבטיח לשאוב ולשטוף בעצמו את כל הבית. כמי שנהנית משירותיו של שואב-שוטף מהסוג העצמאי הזה, יצאתי לבדוק מה מציעה הטכנולוגיה מהשנה האחרונה, האם הוא עושה את העבודה? מה חדש בגזרת השואבים שיודעים לשטוף וכמה יעלה הפינוק?

שואב אבק רובוטי של שיאומי, דגם  x10v. יחצ שיאומי,
אל תתערבו לו: השואב-שוטף הרובוטי של שיאומי - מסתדר בעצמו/יחצ שיאומי

קבוצת המילטון, יבואנית המותג 'שיאומי' לישראל, משיקה סדרה חדשה של שואבי אבק רובוטיים שוטפים, הכוללת את דגמי ה- 10X, S10 ו-10E המגיעים עם עוצמת שאיבה משודרגת של PA4000, תחנת עגינה חדשה ועוצמתית המשלבת טעינה וריקון פסולת ושנתיים מלאות של אחריות יבואן רשמי.

שואב אבק רובוטי Xiaomi Robot Vacuum X10 הינו דגם הפרמיום בסדרה החדשה ובעל עוצמת שאיבה חזקה של 4000PA עם אפשרות להפעלה בשני מצבי פעולה: שאיבה ושטיפה. סדרת השואבים החדשה מחליפה את סדרת ה-MOP2 המובילה של החברה.

"XIAOMI חוללה מהפכה בקטגורית שואבי האבק הרובוטים בישראל והיא האחראית העיקרית להתפתחות הקטגוריה ולעובדה כי היא מצויה בצמיחה מתמדת", נמסר מקבוצת המילטון.

השואב-שוטף הרובוטי של שיאומי, דגם Vacuum X10

שואב שוטף רובוטי של שיאומי - דגם X10/יח"צ שיאומי

מהבטחות היצרן: עוצמת שאיבה מרשימה

היצרן 'שיאומי' מבטיח כי סדרת השואבים החדשה מציגה עוצמת שאיבה חזקה במיוחד עם 4000Pa, עצמאות בשטח ושליטה חכמה באמצעות יישומון מרחוק.

עוד על פי היצרן, השואב השוטף הרובוטי החדש מדגם Xiaomi Robot Vacuum X10 שבדקנו, מצויד בסוללה עוצמתית בקיבולת של 5200mAh, חיישן לייזר LDS משופר לסריקה מרחבית ומסנן HEPA הניתן לשטיפה (מורכב במיכל האבק).

תכונות מובילות של הדגם:
מיפוי מדויק של שטח העבודה (אפילו בחושך)
מניעת התנגשות במכשולים
ניווט לייזר LDS מהדור החדש
תכנון מהיר תוך כדי תנועה
יעילות העגינה והטעינה
מציג אינטראקציה חכמה
מנקה את הבית בהתאם להגדרה
בעל יניקה עוצמתית
ניקיון מותאם אישית
שואב אבק ופרווה במעבר אחד
מכל אבק אוטומטי, שק אבק 1 מכיל כ-60 שאיבות
חיי סוללה ארוכים במיוחד (180 דקות)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דגם חדש של שואב אבק רובוטי לשיאומי, Xiaomi Robot Vacuum X10

המפרט הטכני ותכולת הערכה

מידות - 98.8 x 350 x 353 מ"מ
סוללת ליתיום 14.4V / 5200mAh
זמן לטעינה מלאה כ-6 שעות
משקל נטו של השואב - 3.3 ק"ג
משקל השואב עם האביזרים -7.4 ק"ג
מתחבר לקישוריות אלחוטית - Wi-Fi 802.11b/g/n 2.4GHz
מידות תחנת העגינה: 397 x 285 x 384 מ"מ

ערכת השואב Xiaomi Robot Vacuum X10 מכילה:
הרובוט השואב
תחנת עגינה לאיסוף אבק (עם שקית)
מברשת עיקרית
כיסוי למברשת
שקית אבק להחלפה
מיכל אבק
פד שטיפה
מיכל מים
מברשת צד
כלי ניקוי
כבל חשמלי
1 מדריך הפעלה בעברית וכתב אחריות

שואב אבק רובוטי חדש של שיאומי. יח"צ,
שואב-שוטף רובוטי של שיאומי, דגם X10/יח"צ

הבדיקה

השואב שבדקתי, דגם Xiaomi Robot Vacuum X10 מצויד בתחנת עגינה במראה מודרני ונקי, מה שמאפשר למקם אותה במרכז הבית מבלי שזה יפריע לעיצוב ולתנועה במרחב.

מיקום והתקנה: מיד עם פתיחת הערכה, הוצאתי את תחנת העגינה באופן עצמאי ומיקמתי אותה ללא קושי בפינה שבחרתי בסלון הדירה, צמוד לשקע חשמל ובאזור בו קליטת ה-WIFI טובה, כמומלץ בחוברת ההדרכה. לא היה לי צורך בעזרה או התקנה של איש מקצוע והעובדה שהסתדרתי בעצמי הפכה את החוויה הראשונית לחיובית. חשוב לציין שלא ניתן למקם את תחנת העגינה בשטח חיצוני כמו מרפסת -היא לא מיועדת לתנאי חוץ (אני מודה שזה עבר לי בראש).

העיצוב: המוצר בכללתו, השואב + תחנת העגינה, מעוצב באופן מרשים, צורתו והצבעים הנקיים שלו (לבן בעיקר וקצת אפור באזורים שפחות נראים לעין) נתפסים כנעימים ולמי שמעדיף את המראה המינימלי והמונוכרומטי בבית, הוא עונה על הציפיות.

הפעלה ראשונית: חוברת ההוראות ברורה - הערתי את כפתור ההפעלה שממוקם בצידו של בסיס העגינה למצב ON וחיברתי בינו לבין השואב באמצעות לחימה ממושכת על כתפור ההפעלה של השואב, פעולה שחיברה בין השניים והסתיימה בצליל התרעה מאשר. לתחילת השימוש רצוי להטעין את השואב בבסיסו למשך 6 שעות, עד לטעינה מלאה וכך עשיתי - את הבדיקה התחלתי למחרת, אחרי שעברתי על חוברת ההפעלה כולה והבנתי שהמוצר ידידותי וקל לתפעול.

תחנת העגינה: בבסיס השואב, כלומר בתחנת העגינה, ממוקם מיכל המים ותכולתו מספיקה לכ-80 דקות שטיפה. המיכל משחרר מים ללא נזילות ובאופן מדוד על פי 3 רמות של בקרת זרימת המים, בהתאם לסוג הרצפה. תחת העגינה משמשת להטענה והזרמת מים נקיים, אלא גם לאיסוף הפסולת אל תוך שקית אבק מובנית בנפח 2.5 ליטר אשר מסוגלת להכיל כמות לכלוך של עשרות פעולות שאיבה.

שואב שוטף  רובוטי של שיאומי X10. יח"צ,
שואב שוטף רובוטי של שיאומי X10 Robot Vacuum/יח"צ

תכנית עבודה: עם ההפעלה הראשונה, השואב, יוצא לסריקה מקיפה של הבית ומשרטט "מפת דרך" כמסו ניקיון קבוע (עד שנחליט להחליף). בזמן הסריקה, ניתן להקים קירות וירטואליים או לחסום אזור מסוים מפעולה כלשהי, לדוגמא, את אזור האמבטיה, רק לשטוף ולא לשאוב. ניתן לבנות מסלול ניקיון מותאים לצרכים שלנו, בהתאם לזמנים, לרמת הניקיון, לסוגי המשטחים וכו'. בכל הפעלה תוכלו לתכנת אותו לעבוד באזורים מסוימים בהתאם לצורך שלהם. למשל, כל יום הוא יוצא לשאוף ולשטוף את הסלון והמטבח ואלת ליומיים הוא שואב שוטף גם בחדרים.

שליטה מרחוק: ישנה אפשרות להפעיל את השואב באמצעות אפליקציה מרחוק, גם כשאנחנו לא בבית ואף לצפות בקצב התקדמות הניקיון בזמן אמת ולחזור הביתה בסיום יום העבודה לבית נקי. אני חייבת לציין שהאופציה לשליטה מרחוק אכן נחמדה ומתקדמת, אבל לא ניראה לי שנעשה בה שימוש. ניסיון אחד כזה לא צלח באשמתי, שכחתי להזיז את המכשולים מדרכו, הוא נתפס בשמיכה של הכלב ונותח תקוע עד שהגעתי הביתה לשחרר אותו.

עצמאי בשטח: אופציה שהשואב מאפשר היא תכנות מראש של זמנים עבודה מבוקשים, נמצאה כיעילה יותר בעיני, כך שאפשר לקבוע מראש את הימים והשעות שנירצה שהוא יעבוד ולפני שנצא מהבית, "להכין לו את הקרקע" - אני למשל תכננתי אותו לצאת לעבודה בכל בוקר בשעות שכולנו לא בבית. במידה והוא זקוק לטעינה בזמן העבודה על שטח רחב או זקוק לניקוי מברשות בין החדרים, הוא חוזר עצמאית לעמדת הטעינה ומטפל בעצמו - נח או מתנקה ואז חוזר לאותה נקודה שממנה הוא הפסיק.

עוצמת הרעש: השואב עובד בהספק גבוהה ונכון, הקולות השוא עושה, לא נעימים לאוזן ולכן, האפשרות להפעילו באופן קבוע, בימים ושעות שבחרתי, כאשר אנחנו לא בבית - היא מדויקת עבורי.

החיבור ליישומון: מורידים לטלפון הנייד את אפלקציית Mi Home באמצעות התקנה פשוטה שכל אדם צעיר או כל אדם בעל גישה בסיסית למכשירים טכנולוגיים יוכל לעשות בעצמו בפעולה שתימשך כדקה. כאמור, באמצעות היישומון, ניתן לנהל את המטלות של השואב בכל זמן ומכל מקום.

שואב אבק רובוטי של שיאומי, דגם  x10v. יחצ שיאומי,
שואב אבק רובוטי של שיאומי, דגם x10v/יחצ שיאומי

סוללה עוצמתית: קיבולת הסוללה (5200mAh) מאפשרת עבודה רצופה של כ-3 שעות וכיסוי שטח רחב של עד 150 מ"ר ללא צורך בטעינה - במצב שאיבה רגיל בלבד. במצב של שאיבה ושטיפה, זמן העבודה מתארך והסוללה מתחסלת מהר יותר.

מערכת הניווט: מערכת הניווט בלייזר LDS מהדור החדש, היא חכמה במיוחד ומסוגלת לבצע מיפוי מקיף של הבית כולו ולזהותסוגי משטחים, שטיחים, מדרגות ומכשולים שכדאי לחמוק מהם.

מחיר השואב: 2,399 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store בראשון לציון רוטשילד 64 , דיזינגוף סנטר, מודיעין, קניון עופר הקריון וקניון מול היום באילת, באתר הרשמי שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים.

לסיכום: המחיר של שואב האבק Xiaomi Robot Vacuum X10 משקף מחיר סביר בשוק השואבים-שוטפים בכלל ובקטגוריית הרובוטים בכלל. מוצרים דומים שעושים עבודה לא יותר טובה, יכולים להגיע בדגמים מסוימים, גם לעלות של 5,000 שקל ויותר. התפוקה שלו בהתייחס למחיר, מתגמלת והחיסרון הוא שרכישתו אינה מבטלת את הצורך בשואב אבק נוסף בבית, כזה שנוכל להפעיל בעצמנו, להחזיק ביד ולהפנות לקור העכביש בפינות התקרה, אל תוך המסילות, הספות ואפילו הרכב.

שואב-שוטף רובוטי של שיאומי, דגם X10. מתוך האתר הרשמי,
שואב-שוטף רובוטי של שיאומי, דגם X10/מתוך האתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully