וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בראש: רגע לפני השקה חדשה, התארחנו במטה החשאי של Dyson

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 9:55

השם 'דייסון' הפך שם נרדף לשואבי אבק אלחוטיים, הודות לפיתוח פורץ דרך שהוביל היזם ובעלי המותג, ג'יימס דייסון, שהצליח לייצר מכשירים עם יכולות טכנולוגיות שטרם נראו. אבל עם כל הכבוד לשואב האייקוני, לא תאמינו איזו קטגוריה של המותג מאיימת להוביל את המכירות

דייסון מולטי סטיילר. DYSON,
הכל בראש: רגע לפני ההשקה החדשה, התארחנו במטה החשאי של Dyson/DYSON

בשנת 1993, המותג 'דייסון', היה הראשון להפוך אפילו את הפעילות הכי "אפורה" במלאכות הבית, שאיבת האבק, לעניין שיש בו לא רק יותר נוחות, אלא גם יוקרה - מעין סמל סטטוס. עם השנים ולאור ההצלחה לה זוכים שואבי האבק, התרחב המותג הבריטי לקטגוריות נוספות, בהן: מכשירים לייבוש ידיים, מסנני אוויר, אוזניות, מייבשי ומעצבי שיער וכמו שזה ניראה - היד עוד נטויה.

בשנת 2016 נכנסה דייסון לקטגוריית מוצרי טיפוח השיער ומאז, במהלך שבע השנים האחרונות, היא מציגה מגמת צמיחה מתמשכת שתופסת כיום כ-30% מנתח המכירות של המותג בשוק הישראלי ומגיעה עד ל-50% במדינות מסוימות, מה שהופך אותה לקטגוריה הנמכרת ביותר בין מוצרי המותג.

תחת הקטגוריה משווקים כיום בישראל שלושה מכשירים לעיצוב השיער. רגע לפני השקת מה שבדייסון מבטיחים כי יהיה "הבשורה החדשה" (לקראת סוף השנה האזרחית), קפצנו לבקר באנגליה, בקמפוס החדשנות של המותג.

Dyson Zone. דייסון,
Dyson לאחר ההצלחה של שואבי האבק, נכנסו לקטגוריות נוספות, בהן גם אוזניות/דייסון

התנסות חווייתית לפני רכישה

התחנה הראשונה במסע מוכרת ללא מעט ישראלים: חנות הקונספט של דייסון הממוקמת ברחוב אוקספורד, רחוב הקניות של לונדון. לאחר התרשמות קצרה ממגוון המוצרים והטכנולוגיות המוצגות בקומה הראשונה, הוזמנתי ל - DEMO ZONE, מתחם התנסות חוויתי שמגיש את הטכנולוגיה המתקדמת הישר לידי המבקרים, שמוזמנים להתנסות טרם הרכישה: לקבל טיפים, לעבור הדרכות ולהפוך את הקנייה לחוויה מוחשית ואישית.

הופתעתי לגלות שמעצב שיער בינלאומי שהכרתי ממדורי האופנה כחבר ומעצב השיער האישי של לא מעט שחקניות ודוגמניות מובילות בעולם, מחכה לי למשך שעה... מה שגרם לי להרגיש כמו כוכבת הוליוודית על סט הצילומים של שובר הקופות הבא. היחס האישי והטיפול תחת ידיו המקצועיות עשו את שלהן - יצאתי נפעמת ובעיקר הצטערתי שלא ניתן לשכור את שירותיו בישראל לפני אירועים חשובים .

זה לא שיצאתי משם בידיים ריקות: היום אני יודעת להשתמש נכון יותר בדייסון שלי לשיער ולעשות איתו פלאים בשלוש דקות של השקעה מול המראה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'יימס דייסון, היזם והבעלים של המותג האנגלי Dyson. יח"צ,
ג'יימס דייסון, היזם והבעלים של המותג האנגלי Dyson/יח"צ

תחתמי לי פה

אחרי, הגיעו למתחם ה-DEMO ZONE, עוד 15 בלוגריות אופנה, דוגמניות ונשות תקשורת, שנכנסו למתחם במראה עייף של אחרי טיסה - ויצאו ממנו שעה לאחר מכן כמו טופ מודלס בפרסומת למוצרי שיער.

למטה המרכזי של דייסון, שהוקם לפני 25 שנים במלמסבורי (מרחק שעתיים נסיעה מלונדון) הגעתי רק למחרת היום.

קמפוס החדשנות של דייסון יושב על שטח עצום עם מבנים מודרניים נמוכי קומה, שמוקפים בשטחי ענק ירוקים ומטופחים להפליא. בנוסף למטה הכללי אליו מגיעים מידי יום אלפי עובדים מהמחלקות השונות, כולל המתחם גם אולמות תצוגה, מעבדות ייצור, אקדמיה למקצועות ההנדסה (כולל מגורי סטודנטים) ומרכז פיתוח מהמתקדמים בעולם, אליהם הורשינו להיכנס רק לאחר שחתמנו על הסכמי סודיות, התלבשנו בחלוק לבן, נכנסנו לנעליים גדולות וכבדות והשארנו אחרינו את הטלפון הנייד, המצלמות וכל מכשיר אחר שיכול לשמש אמצעי ריגול או תקשורת עם העולם החיצון.

מה שכן הורשנו לספר נוגע בעיקר למחקר, שארך שנים והוביל לייצור אב טיפוס, שעבר תהליכי בקרת איכות ועוד, עד שאושרו סופית לייצור המוני ושיווק לצרכן.

אחד החדרים המרשימים ביותר שביקרנו בהם היה אולם אקוסטי בגודל של כיתת לימוד בבית ספר עם קירות, ריצפה ותקרה עטופים באריחים אקוסטיים, עשרות מיקרופונים שבוחנים את עוצמת הרעש של המנוע הזעיר בגוף המוצר ודלת פלדה כבדה שלא מביישת שום כספת מאובטחת של בנק מרכזי, כמו מזכירה שאת הסודות שנחשפנו אליהם, ניאלץ להשאיר שם, מאחורי סורג ובריח.

המנוע הקטן של דייסון שממוקדם בידית האחיזה - הוא החידוש הגדול שמציע המותג. יח"צ,
המנוע הקטן של דייסון שממוקדם בידית האחיזה - הוא החידוש הגדול שמציע המותג/יח"צ

האצה ביכולות הייצור

במהלך 8 השעות הבאות נחשפנו למחקר מקיף שהציג מהנדס בכיר במחלקת טיפוח השיער בנושא מניעת נזקים לעור הקרקפת שעלולים להביא לחימום יתר שיגרום לשבירת השיער לאורכו, פגיעה בחיוניותו ונזק בלתי הפיך לשכבות העור, לזקיקי השערה ולבלוטות החלב, שיביאו בטווח הארוך לנשירה והתקרחות.

אחרי שנבהלנו מההשלכות של חימום היתר, נחשפו בפנינו מודלים חדשים בפיתוח וקטגוריות נוספות שהחברה שוקדת עליהן בימים אלו.

רק לאחרונה הודיעה החברה על האצה משמעותית של יכולות הייצור המתקדמות במפעל סוללות בסינגפור והקמת מרכזים חדשים למחקר ופיתוח בפיליפינים ובבריטניה, בהשקעה כוללת של 2.75 מיליארד ליש"ט, מה שמשקף את השאיפות של דייסון בזירה העולמית - היכונו להתפתחויות.

מצגת דייסון - טיפול ושמירה על עור הקרקפת. יח"צ,
מצגת דייסון - טיפול ושמירה על עור הקרקפת/יח"צ

קטגוריה צומחת

מייבש השיער של דייסון (שהושק לראשונה כאמור בשנת 2016), שונה מאד ממייבשי שיער אחרים ומציג הנדסת אנוש מתחשבת. הוא מאובזר במנוע קטן במיוחד שממוקם בחלקה התחתון של ידית האחיזה כך שמרכז הכובד שלו נמצא קרוב לפרק כף היד, מה שמקל על האחיזה הממושכת. הוא קל משקל, הפיה שלו קצרה בהרבה מהמייבשים שהכרנו והספק האוויר שלו עוצמתי.

השליטה בטמפרטורת הייבוש המקסימלית, היא היתרון המרכזי של המייבש של דייסון: היא לא עוברת את 150 המעלות המקסימליות לעבודה ללא נזק לשיער. נכון להיום, דייסון היא היחידה שמבטיחה ניטור ושליטה מדויקים בטמפרטורה.

תחת קטגוריית מוצרי הטיפוח לשיער, משווק המותג דייסון בישראל, 3 מוצרים:

Dyson Supersonic - מייבש שיער הכולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום לשיער. הוא מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט מהמייבש ובכך מגן מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער. למכשיר מנוע דיגיטלי קטן ועוצמתי שמפיק סילון אוויר בלחץ גבוה בשילוב עם טכנולוגיית Air Multiplier™ לייבוש מהיר ועיצוב מדויק.

מייבש השיער מגיע במארז יוקרתי עם אביזרי עיצוב שמתחברים אליו כמגנט, מסייעים בנטרול חשמל סטטי, מאפשרים ייבוש ועיצוב בסגנונות שונים, חלקם מתאימים לסירוק ועיצוב תלתלים וחלקם אף מיועדים לשיער עדין וקרקפת רגישה.

מעצב השיער סופר סוניק של דייסון. יח"צ חו"ל,
מעצב השיער סופר סוניק של דייסון/יח"צ חו"ל

Dyson Corrale - מחליק השיער הראשון והיחיד שמציע פלטות גמישות הפועלות בטכנולוגיה חדשנית, שמספקת עיצוב מתקדם תוך הגנה מירבית על השיער. היתרון העיקרי של הפלטות הגמישות הוא יכולתן להפעיל חום ומתח אחידים לכל אורך השיער, ולגרום לפעולת החלקה מהירה וטובה יותר שמסתמכת פחות על החום כך שהנזק הנגרם לשיער מצטמצם בחצי - בהשוואה לשימוש במחליקים אחרים.

המחליק מתאם לכל סוגי השיער, הוא מותאם לנסיעות ומאפשר שימוש באמצעות חיבור לחשמל או במצב אלחוטי שניתן להעביר גם ל'מצב טיסה' ולהעלות למטוס עם כבודת היד, לשימוש במהלך הטיסה או רגע לפני הנחיתה.

דייסון. יח"צ חו"ל,
Dyson Corrale, המחליק לשיער/יח"צ חו"ל
דייסון, המחליק לשיער, 2190 שקל. יחסי ציבור,
Dyson Corrale, המחליק לשיער/יחסי ציבור
מחליק השיער של דייסון. יח"צ חו"ל,
Dyson Corrale, המחליק לשיער/יח"צ חו"ל

Dyson Airwrap multi-styler - ערכת עיצוב מלאה, המאפשרת עיצוב במגוון סגנונות, תוך דגש על בקרת חום וצמצום הנזק שנגרם לשיער בעת השימוש. בתכנון המוצר המהנדסים הפחיתו את גודלו של מעצב השיער ושיפרו משמעותית את אפקט קואנדה, אשר מחליק את הקצוות ומנטרל חשמל סטטי.

ה-Airwrap מגיע עם אביזרים חכמים לעיצוב קל ומהיר, בהם: מסלסלים דו-כיווניים עם אפקט קואנדה משופר. אביזר ייבוש דו שימושי, המנטרל חשמל סטטי תוך כדי סירוק והופך למייבש עוצמתי בלחיצת כפתור. מברשות רכות וקשיחות חדשות. מסרק בעל שיניים עבות - נועד לשחרר קשרים בשיער ולהאריך שיער מתולתל וגלי, בנוסף המסרק גם מוסיף נפח בזמן שהשיער מתייבש. מברשות עגולות - ליצירת צורה ונפח. אידיאלי ליצירת מראה מתוח ושיער ישר.

דייסון מולטי סטיילר. DYSON,
Dyson Airwrap multi-styler/DYSON
דייסון מולטי סטיילר. DYSON,
Dyson Airwrap multi-styler/DYSON
דייסון. יח"צ,
Dyson Airwrap multi-styler - אביזרים ומברשות/יח"צ

הבשורה הבאה

הבשורה הבאה בתחום מכשירי טיפוח השיער של דייסון היא אבן דרך משמעותית בטכנולוגיות עיצוב השיער בכלל.

הדגם - Dyson Airstrait™ straightener, שהוצג במהלך הביקור בלונדון, יושק בישראל רק לקראת סוף השנה הנוכחית, אבל כבר מעורר עניין וסקרנות בקרב מתחרים, צרכנים, משווקים, מעצבי שיער וכל העוסקים בתחום היופי והטיפוח.

מדובר במחליק שיער חדשני ומפתיע, שונה מכל מה שאנחנו מכירים על אופן ייבוש השיער ועיצובו, הוא עושה שימוש בטכנולוגיית אוויר חדשה, ליצירת ההחלקה, ללא שימוש בפלטות חמות וללא שימוש בחום קיצוני הגורם נזק לשיער.

הבשורה החדשה של דייסון שתושק בסוף 2023 - מחליק על אוויר - Dyson Airstrait™ straightener

דייסון המחליק החדש - מועד ההשקה בישראל מתוכנן לדצמבר 2023/וואלה!כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully