וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור ולשמור: טיפים מקצועיים להגנה על השיער מפגעי הקיץ

20.7.2023 / 20:48

השמירה על בריאות השיער בקיץ היא נושא מאתגר. האקלים והסביבה חושפים אותו לנזקים ארוכי טווח שלעיתים גם חודשים של טיפול ושיקום לא יצליחו להחזיר לו חיוניות וברק. שאלנו מעצב שיער מוביל, שהוא גם שגריר מוצרי הטיפוח של Dyson בישראל, מהן הדרכים להימנע מנזקי קיץ

טיפים מטעם דייסון לשמירה על בריאות השיער בקיץ, שי בוטא. shuttershock,
שומרים על שיער בריא: טיפים מקצועיים להגנה על השיער בקיץ/shuttershock

נזקים רבים אורבים לשיער בעונת הקיץ: הלחות באוויר והמליחות של מי הים, הכלור בבריכה, ריבוי החפיפות, שימוש מוגבר בתכשירי עיצוב בעונת האירועים, הקרינה שפוגעת בעור הקרקפת ונזקי השמש שגורמים ליובש, דהיית צבע, פיצול ועוד.

בעיצומה של העונה החמה, קיבלנו טיפים לשמירה על שיער בריא ממעצב השיער שי בוטא, שגריר מוצרי הטיפוח של Dyson בישראל.

דייסון לתלתלים. יח"צ,
נזקים רבים אורבים לשיער בעונת הקיץ, טיפים לשמירה על השיער, Dyson/יח"צ

הגנה על הקרקפת - קרינת UV הנפלטת מהשמש, עלולה לגרום לפגיעה ישירה בשיער. אומנם השיער שעל ראשנו, מאפשר לקרקפת הגנה מסוימת מפני השמש, אך עדיין ישנה חשיבות למריחת קרם הגנה על אזור הקרקפת.

שמירה על צבע השיער - המלנין מעניק לשיער את צבעו הטבעי ומגן מפני נזקי קרינה מהשמש, אך יחד עם זאת, הקרינה שמצליחה לחדור את השערה, עשויה לפגוע במלנין, מה שגורם לצבע השיער להפוך לבהיר יותר. בכדי לסייע בהגנה ולשמור על עוצמת צבע השיער הטבעי שלך, מומלץ להשתמש בקרם הגנה ייעודי לשיער.

מניעת היחלשות השיער - אותה קרינת UV שחודרת את שכבת ההגנה של השיער, גורמת נזק למבנה התא ומביאה להיחלשותו ולפוגעת בחלבונים המזינים את השיער מה שהופך אותו לשביר יותר. ככל שמבלים יותר זמן בשמש, הנזק שנגרם לשיער גדל. כדי למזער את הנזק, רצוי וחשוב לחבוש כובע.

כלור - החשיפה לכלור עלולה להפוך את מרקם השיער למחוספס יותר ופחות נעים ורך למגע. לאחר כל יציאה מהבריכה, מומלץ לשטוף את השיער מיד עם מים נקיים ולחפוף עם שמפו.

ים וחול - המלח הטבעי שמצוי במי הים עשוי לייבש את השיער ולהגביר את החיכוך של השיערה עם סיבי המברשת במהלך סירוק. החול שנדבק לשיער מזיק עוד יותר וחובה לשטוף אותו בעדינות מהשיער עם סיום הבילוי על החוף.

לחות - בשיא הקיץ האוויר נוטה להיות לח, השיער הופך למקורזל מהרגיל ונעשה שימוש מוגבר בתכשירי עיצוב כדי לסדר אותו. כדי להפחית את הקרזול השתמשו בחומר מגן שיהפוך אותו לגמיש יותר. כדי לשמר את סגנון העיצוב של השיער, השתמשו בספריי מייצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully