וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח עם טעם: בושם בניחוח דובדבן וליפ גלוס שצריך לשקשק

רונית מטיאס

19.7.2023 / 7:00

היכן תמצאו את כל מותגי היופי תחת קורת גג אחת, מי המותג שדואג למגזר החרדי, להריח את ניחוח הדובדבן, המעצבת שמייבאת את מותג בגדי הים הנחשק, הליפ גלוס שצריך לשקשק והלימוזינה שתפנק אתכם

האטלייר של אליה. vix,
האטלייר של טליה/vix

האטלייה של טליה

תרימו למעצבת האופנה טליה סול, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ובוגרת הריאליטי "TLV עושים את תל אביב", שפתחה אטלייר חדש.

לתזכורת, ב-2010 היא פתחה בוטיק קטן בשכונת בבלי בתל אביב, במהלך השנים צברה קהל גדול נאמן של נשים שהגיעו אליה מכל הארץ ולאחרונה הבינה שיש לה לאן להתרחב.

סול החלה לייבא מוצרים משלימים לקולקציה שעיצבה, ביניהם: ג'ינסים, תיקים, נעליים, בגדי ים ופתחה ליין תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה, עם כל הטוב הזה, השיקה עכשיו את "אטלייר" - חנות חדשה של מותג הבגדים המצליח שלה ולצד מגוון מותגים שהיא מוכרת בחנות הבוטיק שלה והיא גם היבואנית הבלעדית של חברת VIX הברזילאית - מותג בגדי ים יוקרתי הקיים מעל ל-20 שנה ונמכר ברשתות היוקרתיות בעולם.

בחנות בישראל ניתן למצוא מבחר רחב של בגדי ים וחוף ביניהם בגדי ים שלמים, ביקיני ועוד, ממידה XS ועד ל-DD CUP.

להשיג ברחוב המנופים 15 בהרצליה פיתוח.

האטלייר של טליה. vix,
האטלייר של טליה/vix

יופי דרומי

סופר-פארם משיקה את חנות הקונספט GALLERY בקניון מול הים באילת המציעה חווית קנייה תחת קורת גג אחת של מותגי על מובילים לצד מותגי דראגסטור ואינדי.

בחנות יש מתחם ביוטי וקוסמטיקה הכולל עמדות SHOP IN SHOP למותגי ביוטי מובילים כמו: ,Giorgio Armani beauty Yves Saint Laurent, CHANEL, DIOR, GIVENCHY, ANASTASIA BEVERLY HILLS, MAKEUP REVOLUTION ועוד.

במחלקת הבישום תמצאו מותגי נישה, כמו,BYREDO Serge Lutens, BOSS collection, VERSACE ATELIER ועוד. בחנות יש גם מתחם דרמו-קומסטיקה ומוצרי טבע, מתחם אופטיקה, בית מרקחת ומוצרי צריכה הקיימים בסניפי סופר-פארם.

הסניף האילתי מצטרף לסניף הראשון שהושק לפני כשנתיים בראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יופי דרומי סופר פארם מתחדשת. רועי טפר,
יופי דרומי סופר פארם מתחדשת/רועי טפר

הדובדבן שבקצפת

אם אתם אוהבים את ניחוח הדובדבן ולא רק את טעמו, כדאי שתכירו את LATTE DI CHERRY - הניחוח החדש של מותג בשמי הנישה האיטלקי NEW NOTES, המשיק את הדור הבא של בשמים המופקים מתמציות המפגישות חומרי גלם טבעיים ומולקולות חדשניות היוצרים ניחוחות עשירים בניואנסים וניגודים.

LATTE DI CHERRY הוא קוקטייל פירותי מעודן היוצר חוויה רב-חושית של טעם וריח, כשמריחים אותו, יש תחושה של נגיסת דובדבן עטוף בענן מאסק. הניחוח משכר וחיוני, לוכד את האנרגיה של הקיץ עם תווי מאסק, דובדבן, תפוז, שקד, יסמין, ורד טורקי, ילנג-ילנג, תבלינים חמים, וניל, טונקה, וטיבר, אלגום, בנזואין, אמבר ומאסק.

אריזת הבושם מינימליסטית ואקולוגית, היא עשויה מקרטון ממוחזר ודיו על בסיס צמחי, הגימור הכהה של הבקבוקים מגן על הרכיבים הטבעיים של הבושם.

להשיג בבוטיק אינדיבידואל ובאתר.

הדובדבן שבקצפת Latte Di Cherry. יח"צ,
הדובדבן שבקצפת Latte Di Cherry/יח"צ

משקשקים ומורחים

מותג האיפור הבינלאומי 'מייבלין ניו יורק' משיק 5 גוונים חדשים המצטרפים למשפחת הניודים בסדרת השפתונים Super Stay Vinyl Ink, בעלי פורמולה חדשנית שאינה נמרחת, עשירה בפיגמנט חזק עם מאיצי ברק, עמידה עד 16 שעות ללא תחושת יובש.

האפליקטור המשודרג, מעניק מריחה מדויקת וגימור מבריק במשיחה אחת, צריך רק לשקשק ולמרוח. הפורמולה טבעונית ולא נוסתה על בעלי חיים.

להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

משקשקים ומורחים סדרת סופר סטיי ויעיל מתרחבת. יח"צ,
משקשקים ומורחים סדרת סופר סטיי ויעיל מתרחבת/יח"צ

סקופ לחרדים

רשת SCOOP מתחדשת עם חנות דגל חדשה בבני ברק וקולקציה ייעודית לקהל הדתי לנשים, גברים וילדים ואביזרי אופנה משלימים.

בין הפריטים לנשים: נעלי סניקרס, נעלי קולג, נעלי מוקסין, נעלי סירה על עקבים, כפכפים שטוחים עם עיטורי קרושה או חרוזים, נעלי בובה, סנדלי רצועות, נעליים לכלות בצבעי שמנת ולבן, נעליים לאירועים בצבעים מטאליים של כסף וזהב בין הסוליות יש סוליות טרקטור, פלטפורמה, עקבים ועוד.

קולקציית הגברים עוצבה בדגש על בחורי ישיבות עם נעלי מוקסין בצבעי שחור, אפור, חום, ואפור. בקולקציית הילדים מגוון דגמים ליום יום ולאירועים, סנדלים וכפכפים לחופשות.

להשלמת הלוק מציעה הרשת מגוון אביזרי אופנה ביניהם: תיקים, ארנקים, מזוודות, ילקוטים לבית ספר ולגן, גרביים, נעלי בית, מחזיקי מפתחות, תיקי רחצה ועוד.

סקופ לחרדים רשת סקופ מתרחבת במגזר החרדי. בר שניר,
סקופ לחרדים רשת סקופ מתרחבת במגזר החרדי/בר שניר

על דיווה ולימוזינה

מה דעתכם על לימוזינה מפוארת שתגיש לכם משקה דיווה קוסמופוליטן מבעבע במגוון טעמים קיציים?

הסקוטית מבית ישרקו, השיקה פעילות קיץ מצננת מדליקה אז קדימה תפתחו יומנים ותסמנו את יום חמישי הבא בערב, הלימוזינה היוקרתית תסתובב בין אזורי הבילוי המרכזיים בתל-אביב ותציע משקה דיווה מבעבע קוסמופוליטן ב- 5 טעמים קיציים: פסיפלורה, מלון, אפרסק, פירות יער ודיווה קולדה, לצלילי מוסיקה וצילום תמונות מקצועיות שתקבלו במקום.

על דיוה ולימוזינה ישרקו פעילות קיץ. יח"צ,
על דיוה ולימוזינה ישרקו פעילות קיץ/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully